دسته‌ها
اخبار

خرید کتاب کنکور ریاضی، تجربی، انسانی و هنر بانک کتاب مارکا | ketabko

خرید کتاب کنکور ریاضی، تجربی، انسانی و هنر بانک کتاب مارکا | ketabko

سلام، من کلاس یازدهم هستم و تست های ریاضی میکرو قرن جدید یازدهم رو میزنم همراه با آی کیو جامع برای کتاب کمک درسی کنکور ریاضی دور دوم. یکی از این موارد حذف دروس عمومی از کنکور می باشد که هدف از اجرای این کار متمرکز کردن داوطلبان بر روی درس های اختصاصی عنوان شده است. در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظه‌ای بخرید.

  • پاسخ نامه تشریحی سوالات در انتهای کتاب قرار دارد و به گونه ای نگاشته شده اند که نکاتی را جهت ارتقای سطح علمی دانش آموزان در بر داشته باشند.
  • فروشگاه کتاب کنکور با در نظر گرفتن تمامی این فیلترها مجموعه‌های کامل از کتاب‌های کنکور ریاضی را گرد هم آورده و با تخفیفات باور نکردنی در اختیار داوطلبان گرامی قرار داده است.
  • به محض ورود به سایت های بوک با دنیایی از کتاب رو به رو می‌شوید!
  • ممکن است یک رتبه برتر در سال کنکور، درسی را به صورت میانگین در آزمون ها 70 درصد پاسخ میداده است.
  • بهترینکتاب های درس دین و زندگی کنکور ۱۴۰2 باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر متن کتاب درسی ، مفهوم تک تک آیات و نکات مربوط به آنها را پوشش دهد.

درس شیمی نیز در کنار کار با کتاب جامع بهتر است به صورت دو مبحث جداگانه حفظی و مسائل کار شود. برای مباحث مفهومی و حفظی کتاب درسی باید به خوبی و خط به خط خوانده شود. برای مسائل شیمی انتشارات خیلی سبز توصیه میشود که تمام بخش های پیچیده و مشکل مسائل را پوشش داده است. بهترینکتاب های درس دین و زندگی کنکور ۱۴۰2 باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر متن کتاب درسی ، مفهوم تک تک آیات و نکات مربوط به آنها را پوشش دهد. بهترین کتاب های عربی برای کنکور ۱۴۰2 باید به گونه ای باشد که در بخش های ترجمه ، قواعد ؛ درک مطلب و تحلیل و تعریب دانش آموز رو به سطح خوبی برسونه. بهترین منابع برای دروس عمومی و درس زیست شناسی رو هم تو مقالات جداگانه معرفی کردیم که لینکشون کمی بالاتر قرار داده شده برای استفاده شما.

منابع کمک درسی زبان انگلیسی کنکور + معرفی و مقایسه کتاب ها

در مقابل، مجموعه کتاب های تست نظر الگو حاوی درسنامه های خلاصه تر و کوتاه تری بوده و شامل تست های بیشتری می باشد. البته در هر دو کتاب تست های آموزشی حل شده وجود دارد و هر دو کتاب شامل پاسخنامه تشریحی کامل هستند. دانش آموزان می توانند با توجه به سطح فیزیک خود یکی از این منابع فیزیک کنکور را انتخاب کنند. ما در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا شما را در انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی 1402 راهنمایی کنیم. اگر قصد خرید کتاب کنکور دارید، در کتابسرای دورخیز گلچین بهترین کتاب های تست با تخفیف ویژه برای خرید و ارسال به سراسر کشور آماده هستند. زبان انگلیسی آخرین درس در دفترچه عمومی کنکور سراسری است.

راه‌های ارتباط با رتبه‌های برتر:

پس از آنکه دانش آموزان اقدام به انتخاب رشته ریاضی و فیزیک در مقطع دبیرستان کردند، نوبت آن می رسد که در آزمون سراسری کنکور شرکت کنند. زیرا ضرایب دروس مختلف، باعث می شود انتخاب رشته و دانشگاه برای آن ها میسر شود. فارغ از شرایط آزمون کنکور و ضرایب موجود در آن، می خواهیم نگاهی به رشته هایی داشته باشیم که از طریق ریاضی و فیزیک، می توانیم آن ها را در دانشگاه دنبال کنیم. یکی از امکاناتی که در چی بخونم میسر شده، دانلود بخشی از هر کتاب به شکل فایل پی دی اف است که می توانید یک آشنایی و شناخت اولیه نسبت به کتاب های کمک آموزشی و امکان مقایسه آنها باهم را برای شما ایجاد کند.

ما در سایت مشاوران ۱۰۰ بخش هایی از این کتاب ها رو در قالب pdf در اختیار شما گذاشتیم. وب سایت گروه مشاوره ای رابین حاصل تلاش یک تیم متخصص و علاقه مند است که سعی میکند آموزش ها را با نهایت کیفیت به دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری ارائه نماید. ارائه خدمات پیشتاز امضاء بزرگی بر شعار گروه مشاوره ای رابین یعنی ” تحولی بزرگ در مشاوره و برنامه ریزی ” می باشد.