دسته‌ها
اخبار

خوب و بد تمرین انفرادی، آخرین گزارش روندهای حقوقی Per Clio برای Solo


به‌،وان انفرادی، می‌توانم به شما بگویم که در مورد تمرین به تنهایی حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد – آزادی و استقلال در میان آنها. در واقع، در طول “استعفای بزرگ” در سال 2022، یک سوم وکلایی که شغل خود را ، ،د، این کار را برای شروع فعالیت های انفرادی خود انجام دادند. گرایش های حقوقی برای شرکت های حقوقی انفرادیگزارشی که امروز توسط شرکت مدیریت وکالت منتشر شد کلیو.

اما همان طور که این گزارش اخیر مستند می کند، معایبی نیز برای تمرین به تنهایی و چالش های منحصر به فرد وکلای انفرادی وجود دارد.

این گزارش با استفاده از داده‌های ناشناس مشتریان Clio، و همچنین نظرسنجی از متخصصان حقوقی و مصرف‌کنندگان، به تفاوت شیوه‌های حقوقی انفرادی با وکلای سایر شرکت‌های حقوقی می‌پردازد.

یک نکته واضح این است که تمرین انفرادی هم جنبه های خوب و هم بد دارد. از برخی جهات، انفرادی برتری های متمایزی نسبت به همتایان خود در شرکت های بزرگتر دارند، اما از جنبه های دیگر، سولوها با چالش های متمایزی روبرو هستند.

وقتی این گزارش را خواندم، از تضاد خوب و بد تمرین انفرادی شگفت زده شدم. بنابراین به من اجازه دهید از گزارش است،اج کنم و برخی از آنچه را که فاش می کند، خلاصه کنم.


خوبی ها: سولوها به تنهایی هستند، به این م،ی که آنها آزادی بیشتری برای اجرای فعالیت‌ها و زندگی‌شان آن‌طور که صلاح می‌دانند دارند، از جمله نوآوری بیشتر در اجرای اشکال جدید فناوری قانونی.

بد: سولوها به تنهایی هستند، به این م،ی که مسئولیت تمام جزئیات تمرین خود را به عهده دارند.


خوبی ها: سولوها می توانند انتخاب کنند که کجا و چه زم، کار کنند و چه مقدار کار انجام دهند.

بد: سولوها با این واقعیت محدود می شوند که فقط ساعات زیادی در روز وجود دارد و یک وکیل فقط می تواند کارهای زیادی انجام دهد.


خوبی ها: سولوها برای اولویت دادن به تعادل بین کار و زندگی در موقعیت خوبی قرار دارند.

بد: آنها بسیار بیشتر از وکلای غیرانفرادی شب ها و آ، هفته ها کار می کنند.


خوبی ها: سولوها در دو سال گذشته سطح ،ب و کار خود را ثابت نگه داشته اند و به طور کلی ،ب و کار نسبت به سال 2019 افزایش یافته است.

بد: سولوها برای جذب مشتری به شرکت خود تلاش می کنند.


خوبی ها: بازار تک‌نوازی نسبت به قبل از همه‌گیری قوی است.

بد: Solo تنها بخش کوچکی از رشد درآمدهای جمع آوری شده را در مقایسه با شرکت های بزرگتر مشاهده می کند.


خوبی ها: تک‌نفره‌ها هزینه‌های کلی کمتری نسبت به غیرانفرادی دارند.

بد: نرخ های ساعتی انفرادی 20 درصد کمتر از وکلای غیر انفرادی است (269 دلار در مقابل 324 دلار) و نرخ آن ها همگام با تورم نیست.


خوبی ها: نرخ های ساعتی انفرادی در حال افزایش است.

بد: حتی با وجود اینکه تک‌نفره‌ها به اندازه ساعت‌های غیرانفرادی در روز کار می‌کنند، اما هزینه آن‌ها بسیار کمتر است، با نرخ استفاده ۱۱ درصد کمتر از غیرانفرادی (۲۵ درصد در مقابل ۳۶ درصد). به طور متوسط، صورتحساب انفرادی فقط دو ساعت در روز است.


خوبی ها: انفرادی 24 درصد بیشتر احتمال دارد که روابط مثبتی با مشتریان داشته باشند، تا حدی به دلیل نوع عملی و شخصی خدماتی است که بسیاری از افراد انفرادی به آن افتخار می کنند.

بد: تک‌نفره‌ها برای یافتن زم، برای صرف مشتریان خود تلاش می‌کنند.


خوبی ها: افراد انفرادی به احتمال زیاد از زندگی حرفه ای خود (8٪ بیشتر) و سلامت رو، و عاطفی خود (13٪ بیشتر) خوشحال هستند.

بد: بسیاری از افراد انفرادی در معرض خطر سلامت رو، ضعیف هستند – و افراد انفرادی که ساعات کاری نامنظم دارند، کمترین احتمال سلامت رو، و عاطفی را دارند.


خوبی ها: وکلا به طور بالقوه می توانند به صورت انفرادی دستمزد بالاتری دریافت کنند. از آنجایی که شرکت‌های انفرادی مجبور نیستند به سربار شرکت بزرگتر و سهام شریک پرداخت کنند، به طور بالقوه می‌توانند سودآورتر باشند.

بد: ا،ر سولوها از درآمد خود راضی نیستند. وکلای شرکت‌های بزرگ‌تر از وضعیت مالی خود راضی‌تر هستند و 23 درصد از درآمد شخصی خود راضی‌تر هستند.


خوبی ها: سولوها در پذیرش فناوری ابری جلوتر از منحنی هستند، به طوری که 85 درصد از نرم افزار مدیریت عملکرد حقوقی مبتنی بر ابر استفاده می کنند، در مقایسه با 55 درصد غیرانفرادی. Solos همچنین به احتمال زیاد از راه حل های آنلاین برای کنفرانس های ویدئویی، پرداخت های الکترونیکی، طراحی وب سایت، امضای الکترونیکی و ذخیره سازی داده ها استفاده می کنند.

بد: همانطور که فناوری‌های ابری در میان شرکت‌های انفرادی فراگیرتر می‌شوند، در بین شرکت‌های بزرگ‌تر نیز به یک امر عادی تبدیل می‌شوند. این بدان م،است که برای رقابتی ماندن، انفرادی ها باید کارایی ها و اتوماسیون های جدیدی پیدا کنند تا به آنها کمک کند برتری خود را در نوآوری قانونی حفظ کنند.


اینها برداشتهای سریع از گزارش هستند. اطلاعات بسیار بیشتری در گزارش کامل وجود دارد، پس حتماً این کار را انجام دهید آن را دانلود کنید و بررسی کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/04/the-good-and-the-bad-of-solo-practice-per-clios-latest-legal-trends-report-for-solos.html