دسته‌ها
اخبار

دایره نظارتی بین المللی در زمینه هوش مصنوعی


هر ،ت روی کره زمین – یا تقریباً همینطور – هفته گذشته جاه طلبی خود را برای تنظیم هوش مصنوعی اعلام کرد. نیت جونز و جمیل جعفر ما را از طریق اطلاعیه ها ببرد. آنچه که به ویژه دلسرد کننده است فقدان تخیل است، زیرا ،ت ها عمدتاً غبار تعصبات قدیمی خود را برای رسیدگی به این مشکل جدید پاک ،د. اروپا است وسواس به حفاظت از داده ها،ت بایدن فقط می خواهد صحبت کنید و صبر کنید و بیشتر صحبت کنید، در حالی که چین باید از یک چت ربات هوش مصنوعی خواسته باشد که مونتاژ کند هر پیشنهاد نظارتی برای هوش مصنوعی که تا به حال توسط ،ی ارائه شده است و آن را به قو،ن چین ترجمه کنید.

در همین حال، شرکت هایی که سعی می کنند همه را راضی کنند، محدودیت های عجیبی را برای هوش مصنوعی خود اعمال می کنند، مانند قانون مایکروسافت که درخواست تصویری از پرچم تایوان نقض شرایط خدمات آن است. (برای ثبت، درخواست پرچم چین نیز همینطور است اما نه درخواست پرچم آمریکا یا آلمان.)

متیو هیمن و جمیل ما را از ماجرای عجیب خلب، که اسرار طبقه بندی شده را فاش کرده است، می برد در دیسکورد. جمیل فکر می‌کند که ما این موضوع را با جدی نگرفتن فاش‌های گذشته به‌اندازه کافی برای خود به ارمغان آوردیم.

من و جمیل نزدیکی را پوشش می دهیم ممنوعیت TikTok در سراسر ایالت مونتانا. او فکر می کند که این یک منادی است. من فکر می‌کنم ممکن است این یک حواس پرتی باشد که مانند ممنوعیت ترامپ، احکام قضایی خصمانه‌تری ایجاد کند.

نیت دادگاه استیناف کالیفرنیا را باز کرد نظر قانع کننده در مورد استفاده مجری قانون از ضمانت های geofencing.

من و متیو در آن حفاری می کنیم رای وحدت رویه دیوان عالی کشور که

باید سازمان های اداری مستقل مانند FTC و SEC ،زش داشته باشند. دادگاه معتقد است که طرفین دعوا قبل از اینکه بتوانند به دادگاه بروند و وضعیت قانونی آژانس ها را به چالش بکشند، نیازی به طی سال ها رسیدگی در مقابل آژانس ها ندارند. هر دوی ما فکر می کنیم که این اولین کفشی است که می افتد. بعدی یک خواهد بود چالش تمام عیار با قانون اساسی آژانس ها نه وابسته به قوه مجریه و نه کنگره. پیش بینی می کنم اگر FTC آن مجسمه قدیمی رئالیست سوسیالیستی را از دست بدهد “مردی که تجارت را کنترل می کندممکن است که PETA و اتاق بازرگ، آن را بهتر می پسندند.

در ضربات سریع:

دانلود ،مت 453 (mp3)

می تو،د با استفاده از پاد،ت Cyberlaw مش، شوید iTunes، گوگل پلی، S،ify، قالب های جیبی، یا ما فید RSS. مثل همیشه، پاد،ت Cyberlaw آماده بازخورد است. حتما درگیر شوید @stewartbaker در توییتر. سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را برای موضوعات یا مصاحبه شوندگان به [email protected] ارسال کنید. به یاد داشته باشید: اگر مهمان پیشنهادی شما در برنامه ظاهر شود، ما یک لیوان پاد،ت سایبرلاو را برای شما ارسال می کنیم! نظرات بیان شده در این پاد،ت متعلق به سخنرانان است و منع، کننده نظرات موسسات، مشتریان، دوستان، خانواده یا حیوانات خانگی آنها نیست.




منبع: https://reason.com/volokh/2023/04/18/the-international-regulatory-dogpile-on-ai/