دسته‌ها
اخبار

درآمد وکیل ها از دروغ تا واقعیت درآمد وکیل ها از دروغ تا واقعیت-آپدیت شده

بعد از باشگاه چند نفر خواستن ازمون زورگیری کنن که هنگام دفاع از خود چاقو به یکی از آن ها برخورد کرد. وکلای ایران وکیل در دادگاه بی گناهی ما را با اثبات دفاع مشروع، ثابت کردند. کلیه خدمات مربوط به وکیل در ایران به صورت تخصصی در دادس قابل انجام است. ببخشید اگر بخوایم وکیل در ایران بگیریم باید چطوری قرارداد امضا بشه ؟ و شما تضمینی بابت انجام کار میدید. طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند.

  • ایشان وکالت پرونده سید محمد خاتمی پنجمین رئیس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکالت دعاوی تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی را بر عهده داشته اند.
  • هر شخصی که در خارج از کشور زندگی می کند برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران بخواهد وکالت دهد باید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک اقدام نماید .
  • که در این رشته ها تحصیل کرده اند و کسب مهارت و تجربه داشته اند، رشته ی حقوق نیز در کشور ما یکی از رشته های پربازده و پر طرفداری میباشد که افراد بسیار زیادی آن را برای تحصیل انتخاب میکنند .
  • بهترین وکیل، در دادگاه‌ های حقوقی، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف و غیره در زمینه امور مدنی به دفاع از حقوق موکلین خود می پردازد.
  • از خصوصیات یک وکیل مورد اعتماد میتوان به مسئولیت پذیری، صداقت در حوزه کاری، تجربه و آگاهی کامل از اطلاعات مورد نیاز در پروسه پیگیری پرونده، اشاره کرد.

میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است. بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند. این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد. آشنایی با بهترین وکیل ایران باعث می شود تا انتخاب درستی داشته باشیم.

وکالت امور حقوقی

از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم.

محمد طوسی کارگر

وکیل و موکل پس از توافق با یکدیگر، یک قرارداد مالی نیز تنظیم می کنند که مبلغ، زمان و نحوه ی پرداخت حق الوکاله را در آن مشخص می کنند و ابتدا موکل مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به وکیل می دهد و در خصوص پرداخت مابقی حق الوکاله طبق قرارداد مالی که توافق شده است، عمل می کنند. طبق قانون وکیل ایران نمی تواند در غیر از محلی که برای آنجا پروانه وکالت اخذ نموده است، دفتر وکالت تأسیس کند و همچنین نمی‌ تواند عملاً فعالیت ‌وکالتی خود را در محل دیگری متمرکز نماید. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف شما دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.

برای استفاده از سامانه میخک باید ابتدا اطلاعات هویتی خود را در سامانه وارد کنید. بعد از ثبت نامه می‌توانید بسته به پرونده، نوع وکالت‌نامه را انتخاب کنید. بعد از تنظیم و ثبت وکالت‌نامه یک کد رهگیری دریافت می‌کنید که بر آن اساس می‌توانید از سفارت ایران وقت احراز هویت و تائید مدارک رزرو کنید.

جویندگان وکیل در ایران به راحتی می توانند با شماره واتساپ وکیل در ایران تماس بگیرند و با وکیل مدنظر از جمله وکیل ملکی در ایران ، وکیل خانواده و وکیل کیفری مشورت کنند. یک وکیل در ایران اگر می خواهد وکالت فردی ساکن خارج از کشور را قبول کند باید تمام وقت خود را برای به نتیجه رساندن پرونده به کار بگیرد و موکل خود را از روند پرونده با خبر کند. همانطور که به آن اشاره شد وکالت در موضوع خانواده کاری تخصصی است و حتما برای پیگیری دعاوی خانواده، باید وکالت به وکیل متخصص در این حوزه داده شود. 3- بهترین وکیل نمی ‌تواند نسبت به موضوعی که قبلاً به واسطه ی سمت قضایی یا حکمیت (داوری)، در خصوص آن اظهارنظر کتبی نموده است، قبول وکالت نماید. 1- چنانچه بهترین وکیل ایران یا همسر او با دادرس یا دادستان یا دادیار یا بازپرس خویشاوندی نسبی یا سببی تا درجه سوم از طبقه دوم داشته باشد، مستقیماً یا با واسطه از قبول وکالت در آن دادگاه، فوق ممنوع می باشد.

متأسفانه در جامعه ما روشنگری و اطلاع‌رسانی دقیق راجع به جایگاه، کارکرد و اهمیت وکیل صورت نگرفته و خدماتی که وکیل دادگستری می‌تواند در راستای احقاق حق، توسعه عدالت و نفیِ ظلم و نابرابری انجام دهد ناشناخته مانده است. واقعیت امر آن است که روز وکیل مدافع، صرفاً مربوط به وکلای دادگستری و کسانی که امر مهم و خطیر دفاع از مردم را در محاکم و مراجع اداری به عهده خواهند گرفت، نبوده؛ بلکه این روز مربوط به کل جامعه است. وکلای دادگستری که این راه را انتخاب کرده و عنوان وزین اما مملو از مسئولیت را برای خود انتخاب کرده، به‌درستی و به‌طور دقیق از مشکلات و سختی‌های آن اطلاع داشته و تمامی مرارت‌های آن را به جان خریده؛ اما چون باور دارند که حلاوت احقاق حق همه تلخی‌ها و خستگی‌ها را از بین می‌برد نسبت به‌درستی راهی که انتخاب کرده ایمان راسخ دارند. در صورتی که دادسو وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور پرونده باشد، نیازی به حضور ورثه در هیچ مرحله ای نخواهد بود و وکیل در ایران کلیه امور را پیگیری خواهد کرد.