دسته‌ها
اخبار

در قانون بعدی: 15 سال، 15 درس: بنیانگذار Clio جک نیوتن در مورد آنچه که در مورد ساخت یک شرکت موفق آموخته است


در 15 سالی که او و ریان گوورو بنیانگذار شرکت مدیریت امور حقوقی است کلیو در سال 2008، جک نیوتن یک یا دو چیز در مورد آنچه برای ساختن یک شرکت موفق لازم است یاد گرفته است. نیوتن به‌،وان مدیر عامل خود از ابتدا بر رشد شرکت از استارت‌آپ نوپا به یک سنتور با درآمد سالانه بیش از 100 میلیون دلار، ارزش‌گذاری بیش از 1 میلیارد دلار و نیروی کار نزدیک به 1000 کارمند نظارت داشته است. نیوتن جوایز متعددی را برای رهبری خود دریافت کرده است، از جمله تحسین برانگیزترین مدیرعامل کانادا و کارآفرین سال EY. او همچنین مشاور و سرمایه گذار تعدادی از استارت آپ ها است.

همانطور که Clio پانزدهمین سالگرد خود را در سال 2023 جشن می گیرد، نیوتن با من به گفتگو نشست تا 15 درس را که در این راه آموخته است، در مورد اینکه چه چیزی یک شرکت موفق و یک رهبر موفق را می سازد، به اشتراک بگذارد. او همچنین روزهای اولیه شروع به کار Clio و موفقیت ها و چالش های اولیه خود را به یاد می آورد. قابل ذکر است که او و گوورو Clio را در میانه رکود بزرگ تأسیس ،د و یکی از درس هایی که او در این ،مت به اشتراک می گذارد، اعتقاد او به این است که رکود زمان عالی برای ایجاد یک شرکت است.

برای هر ،ی که تاسیس کرده است یا به فکر تاسیس یک استارتاپ فناوری قانونی است، این ،مت باید گوش کند. حتی برای ،، که موسس فناوری نیستند، اما مؤسس شرکت حقوقی هستند، بسیاری از درس های نیوتن کاربرد دارد. نظرات خود را در مورد اپیزود امروز با ارسال توییت به ما، @LawNextpodcast، با ما در میان بگذارید.

درباره محصولات کلیو بیشتر بخو،د Clio Manage و کلیو گرو در دایرکتوری فناوری حقوقی LawNext.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هر جا که به پاد،ت ها گوش می دهید، یک بررسی برای ما بگذارید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/04/on-lawnext-15-years-15-lessons-clio-founder-jack-newton-on-what-hes-learned-about-building-a-successful-company.html