دسته‌ها
اخبار

دیویس رو و شوئنبرگر به وکیل می پیوندند


بیش از یک ماه از خبر پیوستن وکیل به جمع گروه مشاوره افینیتی می گذرد. در آن زمان، Lawyerist به ماموریت خود برای کمک به صاحبان شرکت های حقوقی انفرادی و کوچک برای ایجاد مشاغل سالم تر ادامه داده است. حالا تیم کوچک دو تا شده است.

در ژانویه، اعضای قدیمی Affinity، Danielle DavisRoe و Jeff Sc،enberger به تیم Lawyerist منتقل شدند. د،ل و جف، هر دو وکیل سابق، دانش فنی حقوقی و بینش‌های صنعت را به ارمغان می‌آورند که به نفع جامعه وکلا خواهد بود.

ما هیجان‌زده‌ایم که دنیل و جف را به تخصص مربیگری خود اضافه کنیم. استف، اورت، مدیرعامل Lawyerist گفت: دانش صنعت افزوده آنها به ما امکان می دهد حتی بیشتر به جامعه خود ارائه دهیم.

چگونه د،ل اشتیاق خود را برای آموزش پیدا کرد

مشاور ارشد د،ل دیویس رو همیشه آرزوی کمک به موفقیت ،ب و کارهای کوچک را داشت. اما پس از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق در سال 2011، او به یک شرکت حقوقی خانواده دو نفره که در آن منشی بود، راه یافت. در طول چهار سال حضور در شرکت، شور و شوق او برای وکالت هرگز محقق نشد. او تنها پس از چند سال احساس سوختگی کرد.

با این حال، در آن زمان، د،ل متوجه شد که از جنبه تجاری کار در یک دفتر وکالت لذت می برد. از جمله یافتن راه‌های جدید برای استفاده از فناوری و سیستم‌ها برای بهبود فرآیندها و کارایی. او همچنین عشق خود را به آموزش کشف کرد. او می‌گوید: «من نسبت به وکالت بیشتر به آن علاقه داشتم.

بنابراین، در سال 2015، د،ل وکالت را پشت سر گذاشت و در Affinity Consulting Group شروع به کار کرد و به تیم Do،ent Automation ملحق شد و در آنجا ال،ای HotDocs را کدنویسی کرد. در آن زمان Do،ent Automation تمام آموزش های Microsoft Office و PDF Affinity را مدیریت می کرد.

د،ل گفت: “من شروع به آموزش کردم و متوجه شدم که این کار را خیلی بیشتر از خودکار ، اسناد دوست دارم.” “شما می تو،د به ،ی کمک کنید. آنها روز بهتری بعد از تمرین دارند، زیرا چیزی بهتر کار می کند، یا کمتر خسته کننده است، یا زمان بیشتری برای نوشیدن قهوه خود دارند، زیرا کارآمدتر بود.

سپس، او کار خود را به مشاوره مدیریت با تجزیه و تحلیل عملی تغییر داد. با کمک مصاحبه‌ها و نظرسنجی‌ها، این به شرکت‌ها دیدی کل‌نگر از ،ب‌وکارشان می‌دهد، از جمله اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست. و در حالی که اهمیت اتوماسیون اسناد را نمی توان نادیده گرفت، د،ل از اینکه بتواند با سرعت بیشتری در سلامت یک شرکت تغییر ایجاد کند، لذت می برد.

کمک به وکلا برای کار دقیق‌تر، نه سخت‌تر

د،ل اکنون بر ایجاد ماژول ها و دستورالعمل های آموزشی عمیق برای وکلا متمرکز است تا به آنها کمک کند هوشمندتر و کارآمدتر کار کنند. پیشنهادات آموزشی فعلی شامل مایکروسافت آفیس، پاورپوینت، ا،ل، و تیم‌ها، همراه با محصولات Adobe، مانند آکروبات است. این ماژول ها فقط سطح را ،اش نمی دهند. آنها عمیقاً در برنامه ها کاوش می کنند و به وکلا کمک می کنند تا از فناوری خود برای پیشرفت استفاده کنند.

اعضای جامعه وکلا این شانس را خواهند داشت که در طول گروه مطالعاتی ماه مارس آزمایشگاه وکلا به طور مستقیم با د،ل کار کنند. از طریق آموزش عملی، شرکت کنندگان یاد خواهند گرفت که از سبک های Microsoft Word برای قالب بندی اسناد به راحتی استفاده کنند.

ارائه تخصص و ارزش جدید برای جامعه وکلا

د،ل از پیوستن به تیم وکیل هیجان زده است و از ارزشی که تخصص او برای اعضای آزمایشگاه به ارمغان می آورد هیجان زده است. با برنامه ریزی برای گسترش پیشنهادات آموزشی فعلی، دانش او به شدت برای زندگی کاری روزانه جامعه ما مفید خواهد بود.

دانستن اینکه ارزش یک وکیل در مبارزه با فناوری نیست، بلکه در تخصص حقوقی آنهاست به این م،ی که د،ل یک هدف دارد. او گفت: “هدف من صرفه جویی در وقت و انرژی مردم است.” من نمی خواهم مردم به خاطر درست کار ،، درست کار کنند. من از آنها می خواهم که از آن به درستی استفاده کنند تا زندگی آنها بهتر شود و کمتر ناامید شوند.”

از کمک به مشتریان تا کمک به مشتریان وکیل

جف شوئنبرگر هرگز به فناوری قانونی به ،وان مسیر شغلی خود فکر نمی کرد. او در حین تحصیل در دانشکده حقوق در دانشکده دانشگاه ویرجینیا، با کلینیک های حقوقی درگیر بود که به مردم در رفع نیازهای قانونی خود کمک می کرد. او فکر می کرد این کار تک به تک همان چیزی است که بیشتر از همه لذت می برد. بنابراین، پس از فارغ‌التحصیلی، به خانه خود در سینسیناتی نقل مکان کرد و در انجمن کمک حقوقی AmeriCorps Equal Justice Works Fellow،p کار کرد.

در بحبوحه رکود بزرگ، بسیاری از کارهای او بر مسائل مربوط به مالک و مستاجر، از دست دادن شغل، و کارهای دفاعی مربوط به سلب مالکیت متمرکز بود. جف احساس می کرد به جای بررسی استاندارد سال اول سند و نوشتن یادداشت، در زندگی مردم تغییر ایجاد می کند. او گفت: «این نیروبخش بود که به زمین بخورم زیرا این موارد من بودند. مردم من بودند. اگر من این کار را نکنم، هیچ ، این کار را نخواهد کرد.»

اما، مانند بسیاری از افراد در زمینه های غیرانتفاعی و حقوقی، جف در پایان روز استرس مشتریان خود را به خانه می برد. پس از سه سال در فلوشیپ، او آماده یافتن مسیر جدیدی بود.

یک دوره عالی CLE او را با بارون هنلی، مالک گروه مشاوره Affinity و کار Affinity آشنا کرد. او گفت: «هیچ وقت به ذهنم خطور نکرده بود که این حوزه از وکلا و رایانه ها و افرادی وجود داشته باشند که با استفاده از فناوری به وکلا کمک می کنند تا بهتر شوند.

جف در سال 2012 به تیم Affinity پیوست و تقریباً به طور انحصاری روی فناوری حقوقی مرتبط با مونتاژ اسناد و اتوماسیون کار می کرد. در سال 2016، Affinity شروع به ارائه خدمات مشاور مدیریت عمل (PMA) به انجمن وکلای ایالت ایلینویز (ISBA) کرد.

او از طریق قرارداد PMA شروع به نوشتن مقاله برای ISBA کرد و به راهنمایی وکلای ایلینوی در تصمیم گیری های فنی خود کمک کرد. جف با تجربه فنی قانونی خود و دسترسی به ثروت متخصصان فناوری Affinity، این برنامه را در سال 2019 بر عهده گرفت.

او گفت: “من دوست دارم این فرصت را داشته باشم که از آنچه لذت می برم و آنچه از تجربه می دانم استفاده کنم و کمک کنم تا آن فناوری و کارایی را به وکلا برسانم.”

انتشار کلمه شرکت سالم وکیل

جف اکنون بخشی از تیم وکیل است، وظایف PMA خود را ادامه خواهد داد، اما با یک پیچ جدید: به اشتراک گذاری ماموریت و منابع وکیل. او گفت: «وقتی در یک رویداد کانون وکلا صحبت می‌کنم، ا،راً حضار هنوز شرکت‌های انفرادی و کوچک هستند.

“اگر شما یک شرکت دو نفره هستید و مسائل شما این است: چگونه مشتری جذب کنم، چگونه زمان خود را مدیریت کنم، چگونه از بودجه تکنولوژیک کمتری برای بهترین کارایی استفاده کنم؟” جف این پتانسیل را می‌بیند که می‌تواند شکاف را پر کند و محتوای متمرکز شرکت کوچک وکیل را به کانون‌های وکلا معرفی کند تا به صاحبان شرکت‌های حقوقی کوچک کمک کند تا فناوری حقوقی را پیدا کنند که به بهترین وجه با نیازهایشان مطابقت دارد. او گفت: «این یک مسابقه واقعاً خوب است. “این واقعا هیجان انگیز است.”

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد د،ل و به صفحه درباره ما وکیل مراجعه کنید جف. اگر برای ایجاد یک تجارت سالم تر و کارآمدتر آماده هستید، به آزمایشگاه حقوقی مراجعه کنید.

آ،ین به روز رس، در 24 فوریه 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/davisroe-and-sc،enberger-join-lawyerist/