دسته‌ها
اخبار

راهنمای خریدار نرم افزار فنی حقوقی (2022)


وکیل راهنمای ،ید محصولات و خدمات به وکلا و کارکنان آنها کمک می کند تا راه خود را از طریق چشم انداز نرم افزار فناوری حقوقی پیدا کنند. انتخاب تکنولوژی هرگز آسان نیست. تعیین اینکه چگونه آن فناوری در تصویر بزرگ‌تر قرار می‌گیرد، حتی سخت‌تر است. هنوز سخت‌تر ،ید از بقیه اعضای تیم است. راهنمای مید، این ،یدار فناوری حقوقی دفاتر حقوقی اسلحه را با اطلاعات لازم برای تصمیم گیری متفکرانه و آگاهانه ارائه می کند.

راهنمای ،ید محصولات و خدمات

راهنمای مید، به وکلا کمک می کند تا نحوه تصمیم گیری ،ید خود را تعیین کنند. نکته مهم این است که کاربران را با اطلاعات لازم برای ،ب ،ید از بقیه اعضای تیمشان مسلح می کند.

اشلی استک،، مدیر محصول وکیل، گفت: «این راهنما برای کمک به تیم‌ها در تصمیم‌گیری‌های بزرگ نرم‌افزاری مربوط به فناوری حقوقی خود در نظر گرفته شده است. او ادامه می‌دهد: «ما ابزاری ایجاد کرده‌ایم که فناوری‌های حقوقی مربوطه را به گونه‌ای سازماندهی می‌کند که حقوقدانان آن را درک کنند. دفاتر حقوقی به جای محدود ، جستجوی خود به حوزه‌های منفرد از نرم‌افزار فناوری حقوقی، می‌توانند به طور گسترده‌تر جستجو کنند و تعیین کنند که چگونه فناوری خاص در مجموعه فناوری قانونی آنها قرار می‌گیرد.

راهنمای مید، نرم افزارها و خدمات فناوری قانونی را به سه دسته کلی ت،یم می کند: رشد شرکت، ارائه خدمات و مدیریت شرکت. از آنجا، کاربران می توانند در مورد انواع خاصی از نرم افزارها مانند سیستم های مدیریت قانون عمل بیاموزند و بفهمند که چگونه آنها را در ساختار کلی شرکت قرار می دهند.

راهنمای مید، به ابزارهای دیگر Lawyerist می‌پیوندد تا به شرکت‌های حقوقی کمک کند تا فناوری حقوقی را رمزگشایی کنند. اینها شامل بررسی محصولات وب سایت است، جایی که مشاور فنی حقوقی Lawyerist نرم افزارها و خدمات را در بازار سازماندهی، رتبه بندی و بررسی می کند. در اینجا، وکلا می توانند به راحتی محصولات را با هم مقایسه کنند و در مورد قطعات خاصی از فناوری اطلاعات بیشتری ،ب کنند. در برخی موارد، آنها می توانند از جادوگران تصمیم استفاده کنند تا دقیقاً آنچه را که بر اساس شرایط خاص خود نیاز دارند، مشخص کنند.

علاوه بر این، راهنمای کامل فناوری حقوقی به وکلا و تیم‌هایشان می‌آموزد که چگونه فناوری در تجارت کلی آنها قرار می‌گیرد. راهنمای فنی حقوقی به طور خاص به آن نگاه نمی کند چگونه باید کاری کرد در عوض، دفاتر حقوقی را آموزش می دهد چی باید انجام شود و چرا.

چگونه آن را دریافت کنیم

Fiراهنمای ،ید محصولات و خدمات دانلود رایگان برای همه مش،ین وکیل. مش،ین وکیل می توانند فوراً راهنمای مید، را دانلود کرده و به سایر منابع ارزشمند وکیل دسترسی پیدا کنند.

آ،ین به روز رس، در 16 نوامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/legal-tech-software-buyers-guide/