دسته‌ها
اخبار

راهنمای خرید منقل و نکات خرید بهترین منقل کبابی بازار!!

راهنمای خرید منقل و نکات خرید بهترین منقل کبابی بازار!!

این منقل به دلیل ساختار تاشو به صورت یک کیف در می‌آید که یک دسته برای حمل دارد. در زمانی که این منقل بسته باشد یک ضامن برای بسته‌ نگاه داشتن در زمان حمل خواهد داشت. منقل موجود در تصویر، یک منقل ساده و در عین حال کارا جهت تهیه کباب و جوجه کباب در مسافرت و پیک‌نیک‌ها برای شماست.

  • این منقل مجهز به 4 پایه در زیر آن است که این امر سبب می‌شود مستقیم با سطح زمین در تماس نباشد.
  • در هنگام تصمیمی گیری برای خرید منقل باید در نظر داشته باشید که منقل های کبابی از طیف بسیار گسترده ای از قیمت ها و انواع تقسیم می شود.
  • انتخاب گریل مناسب برای شما به معنای تصمیم گیری در مورد نوع سوخت ، اندازه ، قیمت ، سبک و ویژگی های اضافی است.
  • فروش منقل کباب و دستگاه کباب پز با کیفیت عالی به صورت نو و دست دوم با قیمت های مناسب که دارای مصرفها صنعتی خانگی هستند لذا بهترین انتخاب ها برای رستوران کترینگ و آشپزخانه های صنعتی تالار و هتل خواهد بود.
  • کاربرد آن علاوه بر طبیعت، حتی در منزل و روز های قرنطینه و کرونایی نیز می باشد.

به نظر بنده با توجه به قیمتش اصلا اون چیز خاصی که فکر می کردم نبود. زغال جمع کن شعله با دسته استیل بلند 50 سانتیمتری، زغال جمع کن یا بیلچه منقل وسیله ای کار امد جهت یک دست کردن زغال سرخ شده باربیکیو ویلاسازه میباشد. هنگامی که صحبت از مبارزه میان باربیکیو گازی و ذغالی به میان می‌آید، فارغ از دیگر نکات جزئی، نتیجه‌ای یکسان و مشابه را مشاهده می‌کنیم. کباب زدن، کباب زدن است و مهم نیست که منبع سوختی آن چه چیزی باشد. اگر هنگام استفاده شعله‌ی کباب‌پز شما خاموش شد دستپاچه نشوید، ابتدا شیر گاز و سپس شیر باربیکیو را ببندید، بعد از ۵ دقیقه سیستم گازرسانی را مجدد برقرار کنید. چربی و باقی‌مانده‌ی مواد غذایی را از روی باربیکیو و سینی آن برداشته و به خوبی تمیز کنید، اگر دستگاه شما زغالی است اجازه دهید زغال‌ها سرد شود آنگاه آنها را بردارید.

ورزش و سفر

در صورت استفاده نکردن از منقل می‌توانید به‌راحتی آن را تا کنید و داخل کیف مخصوصش قرار دهید. ساختار تاشوی منقل و همین‌طور کیف پارچه‌ای آن علاوه بر فراهم کردن حمل آسانش، باعث می‌شود بتوانید منقل را به‌راحتی داخل صندوق‌عقب خودرو جا دهید. بدنه‌ی این محصول از فلز ساخته شده تا در برابر حرارت زغال‌های گداخته مقاومتش را حفظ کنید. اگر بدنبال یک منقل باز مانند محصول قبل هستید اما سبک سفر شما طوری است که نیاز به منقل قابل حمل و کم وزن تر دارید، این محصول مناسب شما خواهد بود. محصول معرفی شده یکی از کاربردی ترین منقل های روی آتشی است که از بازار می‌توانید تهیه کنید.

خرید انواع حوله و دستمال آشپزخانه [فانتزی و شیک]

به همین دلیل، منقل های قابل حمل طوری ساخته می شود که زمین آسیب نبیند. بدنبال منقل هایی باشید که اطراف آن بلند باشد و هم آتش بخوبی مهار شده و هم از ریزش چوب پیشگیری شود. این خاکسترها به کجا می روند و چگونه آنها را تمیز کنیم؟ برای حفاظت از زمین، منقل های استاندارد به گونه ای طراحی شده اند که مکانیزمی برای جمع آوری خاکستر سوخته شده دارند تا از ریختن روی زمین و محیط پیشگیری شود.

ضخامت ورق منقل نیز اهمیت زیادی دارد، لبه های منقل باید از جنس مناسب تولید گردد تا تیز و برنده نباشند. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و با دوام بالایی تولید می شود. برخی از مدل ها دارای پایه های قابل تنظیم هستند و استفاده از آنها راحت تر است زیرا می توانید با توجه به ارتفاع مطلوب آن را تنظیم و استفاده کنید. دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد، بدین شکل می‌تواند کاربرد وسیع‌تری را برایتان داشته باشد. و بسیاری از موارد دیگر، این محصول را به یک اکسسوری پر طرفدار در بازارهای داخلی و خارجی مبدل نموده است. می‌تواند یک دیزاین خارق العاده و متفاوت را برای شما به همراه داشته باشد.

شما به راحتی می توانید غذاهای مختلفی مانند گوشت، مرغ، ماهی و… روی آن طبخ کنید. بسیار عالی، خریدیار این مطلب را دقیقا با همین نیت نگارش کرده است که هر آنچه را که پیش از خرید منقل کباب لازم است بدانید را با شما در میان بگذارد و در نهایت چند مدل بهترین منقل کباب را به شما معرفی کند. برخی از مدل‌های منقل سفری چندین کاربرد دارند که برای خرید مناسب‌ترند، به طور مثال می‌توانید همزمان کتری، یک قابلمه برای پختن غذا و چندین سیخ جوجه بر روی آن قرار دهید.