دسته‌ها
اخبار

زمینه مشترک بین ایدئولوژیک در منطقه انحصاری


جاستین ،، تحلیلگر سیاست مستقر در تنسی در حال نوشتن است یک سری مقالات که در آن “هدف می کند[s] برای بررسی موضوعاتی که می‌تواند جذابیت گسترده‌تری در میان چپ، راست، آزادی‌خواهان و میانه‌روها در چند جبهه داشته باشد – از دیدگاه‌های اقتصادی و فلسفی گرفته تا ملاحظات قانون اساسی و فراتر از آن.

در حالی که ایالات متحده با تعمیق دست و پنجه نرم می کند بحران مسکن ارزان قیمت، گروه های YIMBY (Yes-In-My-Backyard) دارند در سراسر کشور جوانه زد برای حمایت از اصلاحات اساسی در شیوه های منطقه بندی ممنوعه رایج در ا،ر شهرهای بزرگ. این سیاست‌های منطقه‌بندی اغلب خانه‌های تک خانواده را در اولویت قرار می‌دهند و مانع ساخت گزینه‌های مسکن ارزان‌تر برای ،نان کم درآمد و متوسط ​​می‌شوند. آ کاغذ 2022 توسط جاناتان لوین، جنبش YIMBY به ،وان “اتحادی سست و در حال تغییر طرفدار مسکن متشکل از مستاجران، مترقیان و آزادیخواهان که معتقدند سیاست های استفاده از زمین در مناطق شهری و حومه شهرها مقرون به صرفه نبودن مسکن و تفکیک نژادی را تشدید می کند و رفت و آمدهای طول، مدت و گلخانه ای را افزایش می دهد.”

این ائتلاف‌ها عمدتاً بر اصلاح منطقه‌بندی در حوزه‌های قضایی محلی یا شهری متمرکز هستند، جایی که خطوط سنتی حزبی و ایدئولوژیک محو می‌شوند و جنگ‌های فرهنگی ملی دامنه محدودی دارند و به افراد با پیشینه‌های سیاسی مختلف اجازه می‌دهند در این امر متحد شوند. به هر حال، هدف کلی جنبش YIMBY – ایجاد مک، مقرون به صرفه برای زندگی همه – بدون توجه به دیدگاه ایدئولوژیک، بحث در برابر آن چالش برانگیز است.

با این حال، علیرغم مزایای غیرقابل انکار پایان دادن به منطقه بندی محرومیتی، مسیر پیش رو چندان ساده نبوده است. تصورات غلط در مورد افزایش تراکم مسکن در جلسات منطقه‌بندی تقریباً در همه شهرها که توسط ،نان نگران و گروه‌های NIMBY (نه در حیاط خلوت من) بیان می‌شود، وجود دارد. نگر، های آنها از تراکم ترافیک گرفته تا ازدحام بالقوه در مدارس و تهدیدات جنایت تا “شخصیت جامعه” را شامل می شود.

، فهرستی از دلایلی را بررسی می‌کند که چرا محافظه‌کاران، آزادی‌خواهان و مترقی‌ها دلایل خوبی برای حمایت از آرمان YIMBY دارند. او همچنین به تعدادی از ایرادات رایج اشاره می کند.

من خودم استدلال های مشابهی ارائه کرده ام (از جمله برخی با تمرکز بر ماهیت متقابل ایدئولوژیک موضوع) و ، به برخی از نوشته های قبلی من در این موضوع اشاره می کند. همینطور دیگران، مانند ریچارد کالنبرگ. اما قطعه ، با این وجود خلاصه بسیار مفیدی از این پرونده از دیدگاه هر یک از این سه ایدئولوژی اصلی است.

من چند نکته را به تحلیل او اضافه می کنم. برای آزادیخواهان، مهم است که نه تنها تأکید کنند که منطقه‌بندی حقوق مالکیت را محدود می‌کند، بلکه گسترده‌ترین و شدیدترین محدودیت در حقوق مالکان امروز در ایالات متحده است که میلیون‌ها نفر را از استفاده از زمین‌هایشان آنطور که می‌خواهند باز می‌دارد. برای مترقی ها، من بر طول، بودن تاکید می کنم تاریخچه منطقه بندی به ،وان ابزار طرد نژادی و قومی– اغلب به عمد برای این منظور استفاده می شود. تا به امروز، محدودیت های منطقه بندی به طور نامتن،ی به سیاه پوستان و اسپ،ایی ها آسیب می رساند.

در نهایت، برای محافظه‌کاران، تأکید می‌کنم که کاهش منطقه‌بندی طرد شده به طبقه کارگر، از جمله طبقه کارگر سفیدپوست که حزب جمهوری‌خواه ادعا می‌کند از آنها حمایت می‌کند (و که به طور فزاینده‌ای بزرگترین حوزه انتخابیه آن حزب هستند) کمک زیادی خواهد کرد. این کار هم از طریق توانمندسازی بیشتر افراد طبقه کارگر برای «حرکت به سمت فرصت ها» و هم با تحریک یک رونق ساخت و ساز وسیع که هزاران شغل نسبتاً خوب برای طبقه کارگر ایجاد می کند، انجام می دهد. همینطور که من دارم طول، مدت تاکید شده استاصلاحات منطقه‌بندی یکی از منافع مش، طبقه کارگر سفیدپوست عمدتا جمهوری‌خواه و همتای اقلیت دموکرات آن است.

برای ،، که به طور خاص نگران گسترش فرصت‌ها برای مردان طبقه کارگر هستند – همانطور که بسیاری از محافظه‌کاران نگران هستند، به این نکته واضح اشاره می‌کنم که کارگران ساختم، به طور نامتن،ی مرد هستند.تقریبا 94 درصدطبق اعلام انجمن صنفی کارفرمایان ساختم،). اما گسترش فرصت‌های شغلی به این روش به بسیاری از ،ن کارگر و طبقه متوسط ​​پایین کمک می‌کند، البته کمتر به طور مستقیم. آنها نیز مانند مردان از این که می توانند به سمت فرصت حرکت کنند سود می برند. به علاوه، افزایش فرصت برای کارگران مرد ساختم، به وضوح به نفع همسران و دختران زن آنهاست و بازار ازدواج بالقوه را برای ،ن مجرد طبقه کارگر بهبود می بخشد. اگر به ارزش‌های خانواده اهمیت می‌دهید، در سنی که در آن به ارزش‌های خانواده اهمیت می‌دهید نرخ ازدواج طبقه کارگر به شدت کاهش یافته است.

خیلی بیشتر می توان گفت. و در واقع در انتشارات قبلی بیشتر گفته ام و امیدوارم در آینده بیشتر بنویسم. در این بین، مقاله ، مقدمه بسیار مفیدی برای این موضوع است که طیف وسیعی از دیدگاه ها و مسائل را پوشش می دهد. من همچنین مشتاق تحلیل او از موضوعات دیگری هستم که او قصد دارد در مجموعه‌هایش درباره زمینه‌های مش، بین ایدئولوژیک پوشش دهد.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/07/23/cross-ideological-common-ground-on-exclusionary-zoning/