دسته‌ها
اخبار

شایعات درست بودند: تامسون رویترز Casetext را به مبلغ 650 میلیون دلار پول نقد خریداری می کند


شایعاتی مبنی بر اینکه تامسون رویترز در شرف تصاحب Casetext است، به گوش می رسید و ثابت شد که درست است.

درست قبل از ساعت 9 شب امروز به وقت شرقی، TR گفت که قراردادی قطعی برای ،ید Casetext به مبلغ 650 میلیون دلار وجه نقد امضا کرده است.

در بی،ه TR آمده است: «تراکنش پیشنهادی مکمل نقشه راه فعلی هوش مصنوعی تامسون رویترز خواهد بود و بر اساس ابتکارات اخیر آن، از جمله تعهد به سرمایه‌گذاری سالانه بیش از 100 میلیون دلار بر روی قابلیت‌های هوش مصنوعی، توسعه تجربیات جدید هوش مصنوعی در مجموعه محصولات خود، و همچنین یک پلاگین جدید با مایکروسافت و مایکروسافت 365 Copilot برای متخصصان حقوقی است.

این ،ید، یک غول با سابقه طول، در تحقیقات حقوقی را با شرکتی متحد می کند که از زمان تأسیسش در سال 2013 ثابت کرده است که شروعی سرسام آور است. همانطور که از Casetext فقط دو هفته پیش نوشتم، همزمان با دهمین سالگردش، «از همان ابتدا، Casetext یک مبتکر بود، و همیشه به دنبال این بود که پاکت فناوری به چه شکلی باشد و یک شرکت باید ظاهری قانونی داشته باشد. با انجام این کار، همیشه یک پیشگام بوده است، نه یک پیرو.

اوایل امسال، آن را مشاور راه اندازی شدیک دستیار حقوقی هوش مصنوعی با همکاری OpenAI و با استفاده از آ،ین نسخه از مدل زبان بزرگ GPT OpenAI توسعه یافته است.

حتی قبل از راه‌اندازی CoCounsel، Casetext قبلاً فناوری جستجوی شبکه عصبی قدرتمند را راه‌اندازی کرده بود AllSearch و محصولاتی پیشرو از قبیل ساختن، برای کمک به وکلا در تهیه خلاصه دعاوی، و در سال 2016، CARA، اولین محصولی بود که از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل پرونده ها استفاده کرد، که باعث تولید نسلی از محصولات کپی، از جمله توسط تامسون رویترز شد.

استیو هاسکر، رئیس و مدیر عامل تامسون رویترز، گفت: «،ید Casetext گام دیگری در استراتژی «ساخت، شریک و ،ید» ما برای ارائه راه‌حل‌های هوش مصنوعی مولد به مشتریان است. ما معتقدیم که Casetext پتانسیل بازار ما را برای این پیشنهادات تسریع و گسترش می‌دهد – انقلابی در نحوه کار حرفه‌ای‌ها و کارهایی که انجام می‌دهند.»

جیک ه،، مدیرعامل Casetext، گفت: «در ده سال گذشته، ما از قدرت هوش مصنوعی برای ساخت محصولاتی استفاده کرده‌ایم که عملکرد قانون را ارتقا می‌بخشد و وکلای دادگستری را قادر می‌سازد تا به نیازهای حقوقی بیشتر مردم خدمت کنند، با هدف نهایی افزایش دسترسی به عدالت. پیوستن به تامسون رویترز فرصتی باورن،ی برای پیشبرد تصاعدی ماموریت ما و حوزه راه‌حل‌های هوش مصنوعی مولد است، نه تنها برای وکلا، بلکه در سراسر حرفه‌ها، و تضمین می‌کند که این فناوری انقلابی می‌تواند تا حد امکان برای افراد بیشتری مفید باشد.»

TR گفت که بسته شدن معامله منوط به تاییدیه های نظارتی مشخص و شرایط بسته شدن مرسوم است و پیش بینی می شود در نیمه دوم سال 2023 رخ دهد.

برداشت من

من در این مورد احساسات متفاوتی دارم. در حالی که من برای بنیانگذاران Casetext که 10 سال برای ایجاد یکی از نوآورانه‌ترین شرکت‌های فناوری در زمینه حقوقی سخت کار کرده‌اند، هیجان‌زده هستم، از پیامدهای از دست دادن یک رقیب سرسخت می‌ترسم. Casetext نه تنها نوآورانه بوده است، بلکه محصولاتی را به قدری بدیع روانه بازار کرده است که شرکت های دیگر مجبور شده اند برای رسیدن به آنها عجله کنند.

با توجه به اینکه Casetext اکنون توسط غول صنعت بلعیده شده است، آیا این روح نوآوری و اصالت از بین خواهد رفت؟ مطمئنم امیدوارم که نه


منبع: https://www.lawnext.com/2023/06/the-،ors-were-true-t،mson-reuters-acquires-casetext-for-650m-cash.html