دسته‌ها
اخبار

شهادت مقامات نیویورک در مورد اولویت های مختلف ایمنی عمومی در “روز جام قلع”


شهرداران، مقامات ،تی و رهبران در سراسر ایالت نیویورک روز چهارشنبه در آلب، گرد هم آمدند تا در اصطلاح عامیانه به ،وان “روز جام قلع” شناخته شود، و در حالی که قانونگذار برای مذاکره در مورد بودجه پیشنهادی فرماندار آماده می شود، موارد خود را برای افزایش بودجه و تخصیص خاص مطرح ،د.

در این سال، تعدادی از مقامات و حامیان جامعه استدلال‌هایی را بر اساس نگر،‌ها و ابتکارات مربوط به امنیت عمومی و عدالت کیفری ارائه ،د که شامل رسیدگی به بار کشف در سیستم دادگاه نیویورک، گسترش نظارت محله‌ای و سرمایه‌گذاری در نمایندگی قانونی برای مهاجران در ایالت بود.

شهر نیویورک

اریک آدامز، شهردار نیویورک، امنیت عمومی را به ،وان “ستون دوم” دستور کار چهار رکن خود برشمرد. آدامز و فرماندار کتی هوچول قبلاً در مورد تعدادی از مسائل با یکدیگر همسو بودند.

این زوج با هم کار ،د تا افسران پلیس نیویورک و افسران MTA را به سیستم حمل و نقل شهر نیویورک در پاسخ به افزایش جنایات در مترو اضافه کنند. آنهاپلیس، دوربین ها و ابتکار مراقبت» معرفی شد در ماه اکتبر، گزارش شده است که منجر به یک کاهش 16 درصدی جرم طبق اعلام دفتر استانداری تا ژانویه در سیستم ترانزیت.

آدامز مدتهاست که به دنبال تغییر آن بوده است اصلاحات وثیقه 2019 قو،نی که به گفته او به افزایش جرم و جنایت در طول همه گیری کمک کرده است. فرماندار هوچول دفاع کرد قانون اصلاح وثیقه در ماه اوت، پس از آ،ین بودجه، تعدادی اصلاحات را ارائه کرد، اما در سال 2023 کاملاً اعتقاد خود را تکرار کرد که تغییرات اصلاحی وثیقه در سال 2019 بیش از حد پیش رفت. هوچول گفته است که از طریق مذاکرات بودجه امسال با قانونگذاران ایالتی، تلاش خواهد کرد تا برخی از این موارد بیش از حد را اصلاح کند.

فراتر از عقب نشینی نسبی اصلاحات در سال 2019، منتقدان می گویند پیشنهاد صلاحدید وثیقه مرتبط با بودجه هوچول، اساساً نحوه عملکرد تعیین وثیقه در ایالت نیویورک را تغییر می دهد.

کریستال رودریگز، مدیر سیاستگذاری Data Collaborative for Justice در کالج جان جی، گفت: «این فقط یک انحراف از قانون اصلاح وثیقه نیست. به نیویورک فو، گفت اوایل این ماه این یک انحراف از قو،ن ایالت نیویورک برای چندین دهه است.

آدامز در شهادت خود از فرماندار تمجید کرد ادامه پیشنهادات لغو بخش‌هایی از قو،ن اصلاحی وثیقه ایالتی در سال 2019 برای گسترش اختیارات قضایی در تعیین وثیقه با خلاص شدن از شر “کمترین محدودیت” استاندارد که قضات در حال حاضر باید در نظر بگیرند.

آدامز گفت: «بودجه فرماندار به درستی پیشنهاد می کند که با ارائه ابزارهای اضافی برای رسیدگی به بحران های تکرار جرم، ما را ایمن تر نگه دارد. “تغییر به حداقل استاندارد محدود کننده، همانطور که فرماندار پیشنهاد کرده است، راه طول، را به سمت حل مشکل تکرار جرم ما خواهد برد.”

آدامز ادعا کرد در اظهارات خود که تقریباً 2000 «تکرار کننده افراطی» باعث افزایش جرم و جنایت در شهر نیویورک می شوند. آ مرکز برنان گزارش سال گذشته هیچ ارتباط روشنی بین قو،ن اصلاح وثیقه و افزایش جرم و جنایت پیدا نکرد، اما علل نوسانات نرخ جرم و جنایت در شهر نیویورک موضوع بحث دائمی است.

آدامز گفت: «ما همچنین باید بد،م که دادستان‌های منطقه و م،عان عمومی شهر ما غرق شده‌اند و فوراً به کمک ما نیاز دارند. ،ت باید در حال حاضر سرمایه گذاری بزرگی روی آنها انجام دهد وگرنه خطر محروم ، متهمان از حق قانونی آنها برای محاکمه سریع – تاخیر در اجرای عدالت برای قرب،ان و ادامه سطح بی سابقه فرسایش در هر یک از این دفاتر.

رو،تر

مالک ایوانز، شهردار رو،تر، خشونت با اسلحه را مانند بسیاری از شهرهای کشور، “بزرگترین چالش” رو،تر توصیف کرد.

“[Rochester] ایوانز به مجمع گفت: به استراتژی‌های تهاجمی خود برای پیشگیری، مداخله و سرکوب ادامه می‌دهد، که قتل‌ها را در سال 2022 به 76 کاهش داد – کمتر از سال گذشته در سال 2021، اما هنوز بسیار زیاد است.

ایوانز شهادت داد: «روحیه همکاری با شرکای مجری قانون ما در سطح محلی، ایالتی و فدرال در هدف قرار دادن خشن ترین مجرمان و برداشتن اسلحه های غیرقانونی از خیابان های ما کلیدی بوده است. همانطور که بودجه ،تی از طریق طرح حذف خشونت مداخله اسلحه (GIVE) و برنامه ما در خیابان SNUG انجام شده است.

سیراکوز

بن والش، شهردار سیراکیوز، مستقیماً خواستار سرمایه گذاری در تعدادی از برنامه های کاهش جرم و جنایت، به ویژه وقفه در خشونت شد.

در شهادت والش آمده است: «همه‌گیری COVID-19 اختلالات اقتصادی و بحران‌های بهداشت رو، ایجاد کرد که به افزایش نرخ جرم کمک می‌کند. او برخی از روندهای جنایی سیراکیوز را در سال 2022 بازگو کرد: «قتل‌ها که م،ب‌ترین و ماندگارترین پیامدها را بر خانواده‌ها و جامعه دارد، به لطف خداوند، 38 درصد کاهش یافت.»

والش گفت: «با این حال، هر گونه امیدی برای مهلت طول، از زندگی های از دست رفته در خشونت به سرعت از بین رفته است پس از سه قتل در سال جاری». “این شامل قتل دل،اش بر،یالی تورس-اورتیز، دختر 11 ساله‌ای که در یک تیراندازی در یک خودرو در غروب یکشنبه در حالی که از یک فروشگاه محله به خانه می‌رفت کشته شد.

در سال 2022، والش دفتر شهردار سیراکیوز را برای کاهش خشونت با اسلحه راه اندازی کرد و در سال 2023 قصد دارد یک طرح جدید مداخله خشونت در جامعه را اجرا کند، او به قانونگذاران نیویورک شهادت داد. والش شهادت داد که سیراکوز به دوربین‌های خیاب، محله‌ای به نام دوربین‌های پلیس نیاز دارد تا واکنش‌های اضطراری در شهر را بهبود بخشد و تحقیقات را بهبود بخشد.

این شهر از ایالت درخواست کمک مالی برای گسترش شبکه دوربین ها در سیراکوز، همراه با سایر اقدامات مداخله خشونت آمیز فوری و طول، مدت دارد.

شهرستان های نیویورک

استفان آکواریو، مدیر اجرایی انجمن شهرستان های ایالت نیویورک (NYSAC) تعدادی از مواضع را به نمایندگی از ائتلاف ارائه کرد.

NYSAC از بودجه پیشنهادی فرماندار برای تخصیص بودجه به گسترش خدمات پزشکی اورژانس و حمل و نقل و تخصیص 20 میلیون دلار برای حمایت از خدمات پیش از محاکمه از جمله برنامه های مشروط و انحراف مبتنی بر جامعه حمایت کرد.

انجمن همچنین از بودجه 10 میلیون دلاری حمایت کرد تا کمک هزینه های ،تی را به آتش نشانان داوطلبی که برنامه های آموزشی پایه را پشت سر می گذارند و قصد دارند سرمایه گذاری ایالت را در برنامه حذف خشونت ناشی از تفنگ یا GIVE دوبرابر کنند، که فرماندار هوچول پیشنهاد می کند تا به کل افزایش یابد، حمایت کرد. 36.4 میلیون دلار برای حمایت از 20 اداره پلیس خارج از شهر نیویورک.

NYSAC نگر، هایی را در مورد مقدار پول تخصیص یافته به طرح “نسل بعدی 911” مطرح کرد و تخصیص سالانه 20 میلیون دلار در NG 911، بررسی و به روز رس، طرح ذینفعان موجود در سال 2019 و درخواست بازخورد از همه مردم ایالتی را توصیه کرد. ذینفعان ایمنی در مورد آنچه برای ساخت NG 911 در نیویورک مورد نیاز است، از جمله توصیه های دیگر.

ایمنی در حمل و نقل عمومی

اتحاد رایدر شهر نیویورک نیز روز چهارشنبه شهادت داد، و علاوه بر استدلال های بهبود اقتصادی برای گسترش خدمات در خطوط مترو و قطار سازمان حمل و نقل متروپولیتن، بحثی را برای امنیت عمومی مطرح کرد.

سرویس‌های مکرر به م،ای زمان کمتری برای انتظار در سکوهای قطار و ایستگاه‌های اتوبوس است، جایی که سواران بیشتر احساس آسیب‌پذیری می‌کنند. دنی پرلشتاین، مدیر ارتباطات و سیاست اتحاد رایدر، شهادت داد.

وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که اتحادیه کارگران حمل و نقل کمپین این سازمان را برای ساعات غیر اوج تر خدمات در مترو به دلیل پیامدهای ایمنی آن برای اعضای خود تأیید کرد.

دادگاه های مهاجرت

ARC مهاجر چهارشنبه در آلب، شهادت خود را با یک درخواست تجدیدنظر با محوریت نگر، های عدالت به پایان رساند: یک نماینده سازمان از قانونگذار خواست تا قانون پیشنهادی دسترسی به نمایندگی (ARA) را در بودجه لحاظ کند. این لایحه یک حق رسمی برای وکیل برای مهاجران نیویورکی ایجاد می کند و صراحتاً به وکیل برای رسیدگی به ا،اج کمک می کند.

ARC مهاجر، به نمایندگی از Funmi Akkinawonu، از قانونگذاران حاضر خواست تا 55 میلیون دلار برای اجرای ARA در سال مالی 2024 اختصاص دهند و از آنها خواست تا بودجه خدمات قانونی مهاجرت مثبت و ت،عی را به 35 میلیون دلار افزایش دهند و 10 میلیون دلار را برای “پاسخ سریع” اختصاص دهند. خدمات حقوقی مهاجرت برای مهاجران تازه وارد در نیویورک.

امروز، علیرغم این واقعیت که مهاجران در مراحل ا،اج با عواقب جدی مانند جدایی خانواده یا ا،اج به کشوری که در آن ممکن است با آزار و اذیت، سوء استفاده یا مرگ مواجه شوند، هنوز هیچ حق تضمین شده ای برای وکیل در فرآیندهای مهاجرتی در ایالات متحده وجود ندارد. در شهادت ARC مهاجر آمده است. “داشتن وکیل تفاوت خیره کننده ای در پرونده مهاجرت ایجاد می کند.”

بودجه نهایی در ماه آوریل است.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/02/16/new-york-officials-testify-on-various-public-safety-priorities-on-tin-cup-day/