دسته‌ها
اخبار

شکاف داده های جرم در فلوریدا سوالاتی را در مورد دقت و مقایسه ایجاد می کند


یاکوب ریس، ادعای فلوریدا مبنی بر دستیابی به کمترین میزان جرم و جنایت در 50 سال اخیر به دلیل شکاف داده های قابل توجه در آمار جرم و جنایت در این ایالت زیر سوال رفته است. گزارش برای Axios. آژانس‌هایی که تقریباً نیمی از جمعیت ایالت را تشکیل می‌دهند از ،ن‌های کل ایالت و، اجرای قانون فلوریدا مستثنی شده‌اند و میزان جرم و جنایت آنها ناقص است و مقایسه آن با سایر ایالت‌ها یا سال‌های گذشته دشوار است.

شکاف گزارش دهی دیگر در سطح ملی ناشی از انتقال اخیر به سیستم جمع آوری داده های جرایم ملی NIBRS FBI است که بسیاری از آژانس های محلی آن را به طور کامل قبول نکرده اند. را مهلت مهاجرت برای آژانس های مجری قانون، ژانویه 2021 بود، زم، که سیستم گزارش گیری خلاصه قدیمی بازنشسته شد، اما بسیاری از سازمان های محلی از آن پیروی ن،د. همانطور که گزارش شد توسط Weihua Li پروژه مارشال در ژوئن، نرخ مشارکت فلوریدا در گزارش دهی اطلاعات جنایات FBI کمترین میزان مشارکت در هر ایالت در این کشور است.

این داده های ناقص توسط سیاستمداران، از جمله فرماندار ران دیسانتیس، برای حمایت از ادعاهای مختلف در مورد تغییرات در سطح جرم و جنایت و امنیت عمومی استفاده می شود. در حالی که داده‌های ناقص این ایالت با روندهای نزولی ملی مطابقت دارد، کارشناسان نسبت به نتیجه‌گیری از داده‌های ناقص یا مقایسه وضعیت به ایالت با داده‌های ناقص هشدار می‌دهند.

از TCR: شایان ذکر است که انتقال NIBRS چنین نیست که اخیر. انتقال آغاز شد – و ضرب الاجل 2021 تعیین شد – در پایان سال 2015.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/07/12/floridas-crime-data-gap-raises-questions-about-accu،-and-comparability/