دسته‌ها
اخبار

صنعت پالایش برتر شیر پروانه ای تمام استیل فلز به فلز غرفه۲۴ | کسری ساران

صنعت پالایش برتر شیر پروانه ای تمام استیل فلز به فلز غرفه۲۴ | کسری ساران

برای اینکه این فولاد استحکام بیشتری داشته باشد، از طریق کنترل عناصر آلیاژی و عملیات حرارتی درصد آستینیت و فریت را تنظیم می کنند. مقدار کروم و مولیبدن فولاد ضدزنگ سوپر دوپلکس نسبت به دوپلکس بیشتر است تا مقاومت بدنه باترفلای ولو بیشتر شود. از باترفلای ولو می توانید برای توقف، تنظیم یا راه اندازی سیالات پر فشار داغ یا سیلات کم فشار سرد استفاده کنید؛ این شیر صنعتی برای انتقال تمام سیالات مناسب است. شیر پروانه ای یا باترفلای ولو از سری شیرهای پرکاربرد در صنعت برای قطع و وصل جریان است. به طور طبیعی، شیرهای پروانه ای در اندازه ها و پیکربندی های طراحی مختلف برای ارائه عملکرد کنترل جریان خاص تولید می شوند.

  • تنها عیب این آلیاژ سرعت بالای خورده شدن آن به نسبت استنلس استیل است.
  • شیرپروانه ای با اکچویتور گیربکسی برای سایز های بالاتر از 8 اینچ مورد استفاده قرار میگیرد.
  • نوع اول که دارای چرخ دنده حلزونی می باشد و نیرو توسط چرخدنده حلزونی به شافت و دیسک شیر انتقال داده می شود و به راحتی با چرخش 90 درجه ای، سیال عبور داده می شود.
  • این نوع از باترفلای‌ ولوها به دلیل اتصال جوش خوردن مستقیم به خط لوله در سیستم هایی که دارای فشار بالا هستند به کار می‌روند.

محدوده دما گسترده تر از NBR است، از -30 درجه تا +140 درجه سانتیگراد. EPDM بیشتر برای مایعات مبتنی بر آب و گلیکول و برای کاربردهای بخار استفاده می شود. 1- روش تجربی این روش بیشتر مخصوص ساختمان ها و فضاهای کوچک و تیپ مناسب بوده و برای مراکز با مساحت بالا به هیچ وجه مورد قبول نمی باشد. 2- جداول از پیش تعریف شدهدر استانداردهای طراحی سیستم های اطفای حریق همچون NFPA و BS جداولی بر اساس مساحت و مشخصه های ساختمانی وجود دارند. البته این روش نیز دقیق نبوده و همنچون روش شماره یک تنها تخمینی کلی از سیستم ارایه می دهند.

انواع شیر پروانه ای ویفری از نظر جنس بدنه

ما به عنوان تولیدکننده شیر پروانه ای ویفری برای کلیه محصولات خود، گارانتی‌های معتبر ارائه می‌دهیم. در این ولو بیشترین نشتی در زمان فرسودگی از قسمت سیت صورت می گیرد، به همین دلیل تعویض کامل شیر پروانه ای از نظر هزینه مقرون به صرفه نیست. شرکت فامکو با در اختیار داشتن کارگاهی مجهز به دستگاه های CNC, CMM, Hydrostatic Seat ,TestHydrostatic Shell, TestAir Seat Test, Sandblast تعمیرات شیر پروانه ای های سیت EPDM و PTFE و فلز را فراهم می سازد.

انواع شیر پروانه ای از لحاظ عملگر و نوع اتصال + مشخصات و جنس آن

محدود به شرایط ساختاری ، این سازه برای شیرآلات با قطر زیر DN200 مناسب نیست ، زیرا ساختار کلی صفحه سوپاپ بسیار ضخیم است و مقاومت جریان زیاد است. نوع باز و بسته شدن شیرهای فلنجی گیربکسی هم مانند دیگر شیرهای پروانه ای است. فولاد ضدزنگ در طبقه های مختلفی تولید می شود که هر کدام کارایی متفاوتی دارند و در دماهای خاصی دوام بهتری دارند. این دسته ها بر اساس ساختار مواد موجود در ترکیب عناصر تقسیم بندی می شوند. فولادهای ضدزنگ در دسته های فریتی، آستنیتی، مارتنزیت، داپلکس و پیرسخت طبقه بندی می شوند.

شیرپروانه ای را میتوان در انواع مختلفی از نظر نوع عملگر یا نیرویی که باعث حرکت دیسک و باز و بسته شدن شیر میشود بررسی کرد. هنگام طراحی شیرهای پروانه ای از پلاستیک، فولاد ضد زنگ یا چدن استفاده می شود. شیر پروانه ای فلنج به طور گسترده ای در متالورژی، پتروشیمی، شیمیایی، پالایش نفت، برق، مصالح ساختمانی، معدن، تامین آب و زهکشی و سایر خطوط لوله صنعتی استفاده می شود. شیرهای پروانه ای که فشار کاری آنها کمتر از فشار اتمسفر پشته استاندارد است. هر چقدر نیکل در فولاد ضدزنگ آستنیتی بیشتر یا کمتر شود، شیر پروانه ای در شرایط آب و هوایی متفاوت در برابر خوردگی واکنش متفاوتی نشان می دهد؛ و در آخر باید گفت که ماده نیکل در شرایط سرما مقاومت مناسبی دارد.