دسته‌ها
اخبار

قانون بلومبرگ محصولی را برای ذخیره، جستجو، پیش نویس و مذاکره قراردادها راه اندازی می کند


آیا بازار حقوقی شرکت ها به محصول دیگری برای مدیریت چرخه عمر قرارداد نیاز دارد؟ خوب، قانون بلومبرگ فکر می کند انجام می دهد.

ماه گذشته قانون بلومبرگ نظرسنجی را منتشر کرد با شرکت اخبار و اطلاعات حقوقی ALM انجام شد که نشان داد نزدیک به 75 درصد از مشاوران داخلی گفتند که فناوری گردش کار قرارداد آنها پاسخگوی نیازهای آنها نیست، حتی اگر وظایف مربوط به قراردادها حداقل نیمی از کار روزانه 43 درصد را تشکیل می دهد. مشاور شرکتی

چرا این هست؟ قانون بلومبرگ می‌گوید به این دلیل است که راه‌حل‌های قرارداد موجود دشوار است، استفاده از آن دشوار است و برای گردش کار وکالت طراحی نشده است.

جو بردا، رئیس قانون بلومبرگ در آن زمان، گفت: «واضح است که نیاز به راه حلی وجود دارد که برای مشاوره داخلی طراحی شده باشد – راه حلی که پیاده سازی و استفاده از آن آسان باشد و مهمترین چالش های جریان کاری آنها را حل کند. ما به سختی روی توسعه این فناوری کار کرده‌ایم و هیجان‌زده هستیم که به زودی آن را منتشر خواهیم کرد.»

اکنون، این شرکت همانطور که اعلام کرده است، به این وعده عمل می کند راه حل های قرارداد قانون بلومبرگ، یک محصول مبتنی بر هوش مصنوعی برای ذخیره، جستجو، تهیه پیش نویس و مذاکره قراردادها.

این محصول به طور رسمی در طول معرفی خواهد شد یک رویداد راه اندازی پنجشنبه 11 می، ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی.

قانون بلومبرگ می گوید که این محصول با مشورت نزدیک با تیم های حقوقی شرکت ها و با بازخورد صدها وکیل داخلی و متخصص حقوقی توسعه یافته است. ویژگی های آن عبارتند از:

  • یک م،ن امن و متمرکز، شامل پایگاه داده ای از بندهای است،اج شده به طور خودکار برای ارائه یک منبع منفرد سازمان یافته از حقیقت که می تواند فیلتر، طبقه بندی و جستجو شود، بدون ورود داده ها.
  • ادغام با مایکروسافت ورد، به کاربران اجازه می دهد تا به طور مستقیم از داخل یک سند به م،ن قرارداد و کتابخانه بند خود دسترسی داشته باشند تا پیش نویس و بازنگری قراردادها را آسان تر کند.
  • ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشرفته برای بررسی پیش نویس قراردادها و به کاربران امکان شناسایی و ،یب زبان ترجیحی برای اطمینان از شرایط مطلوب.
  • است،اج شرایط قراردادی کلیدی مبتنی بر هوش مصنوعی، ارائه دید بیشتر به توافقات نهایی برای کمک به شناسایی و علامت گذاری خطرات و تعهدات بالقوه.

قانون بلومبرگ می گوید که این ویژگی ها با آسان ، راه حل های قراردادی برای استقرار و استفاده آسان، بر مشکلات ارائه شده توسط سایر محصولات قرارداد غلبه می کنند. این شرکت می‌گوید که کاربران می‌توانند در عرض یک روز بدون تلاش یا آموزش کمی روی آن راه‌اندازی کنند و در Microsoft Word، جایی که وکلا در حال حاضر کار می‌کنند، کار می‌کند.

بردا در بی،ه ای که توسط شرکت ارائه شده است، گفت: “قراردادها برای هر بخش حقوقی شرکتی، چه 10 یا 10000 قرارداد را مدیریت کنند، یک نقطه دردناک هستند.” ما متعهد هستیم که به تیم های حقوقی کمک کنیم تا کارآمدتر عمل کنند تا بتوانند وقت خود را صرف کارهای با ارزش تر کنند.»


منبع: https://www.lawnext.com/2023/05/bloomberg-law-launches-a-،uct-for-storing-sear،g-drafting-and-negotiating-contracts.html