دسته‌ها
اخبار

لوازم یدکی لیفان 620-فروش قطعات یدکی lifan 620 در تهران و کرج-چین یدک توس | chenyadak

لوازم یدکی لیفان 620-فروش قطعات یدکی lifan 620 در تهران و کرج-چین یدک توس | chenyadak

۶۲۰ تلاشی مفید برای جبران ناکامی مدل۵۲۰بود وکرمان موتورتوانست با این خودرو، موقعیت از دست رفته خودش را پس از سال ها افول باز لوازم لیفان ۶۲۰ یابد. ۶۲۰ ابتدا با موتور ۱٫۶ لیتری تریتک وارد خط تولید کرمانی ها شد، اما از سال ۱۳۹۲، کرمان موتور نسخه ۱٫۸ لیتری را جایگزین آن کرد. تولید لیفان ۶۲۰ تا سال ۱۳۹۵ ادامه پیدا کرد، البته مدل های ۹۵ این خودرو در بازار بسیار کمیاب اند. هر چند این روزها نمونه صفر کیلومتر ۶۲۰ در بازار وجود ندارد، اما کرمان موتور همچنان نسبت به تأمین قطعات یدکی آن متعهد است. لیفان ۶۲۰ برخلاف آن چه به نظر می رسد، قطعات ارزان قیمتی ندارد.

  • سال 2005، سال آغاز فعالیت آنها به صورت رسمی در زمینه تولید خودروهای سدان سایز کوچک و همچنین خودروهای ون سایز کوچک و خودروهای هاچ‌بک بوده است.
  • اما از رقبای این خودرو میتوان به خودرو جیلی الیت و ولکس c30 با قیمت بیشتر و ام وی ام 530 با قیمت کمتر اشاره کرد.
  • لازم به ذکر است که بسیاری از قطعات فنی و موتوری این خودرو با لیفان X60 مشترک اند که این موضوع از یکسان بودن پیشرانه این دو خودرو ریشه می گیرد.
  • در همان سال، در ماه سپتامبر، از طرف کمیته ارتقا و دفتر امور کیفیت و نظارت فنی چین در زمینه انتخاب برند برتر، موتورسیکلت لیفان افتخار عنوان برتر برند چینی را به خود اختصاص داد.

در طراحی داخلی از دو تریم متفاوت بژ و خاکستری برای کابین استفاده شده است و در برخی از قسمت‌های پنل درها و داشبورد، طرح چوب بکار برده شده است. صندوق عقب لیفان ۶۲۰ حدود ۶۵۰ لیتر فضا را در اختیار سرنشینان گذاشته است. لیفان 620 در بیشتر شهر‌های کشورمان نمایندگی فعال دارد که در حوزه فروش قطعات و تعمیرات این خودرو سرویس دهی می‌کنند. این فروشگاه ها توسط افراد متخصص اداره می‌شوند که علم و تجربه کافی در این زمینه دارند و می‌توانند مشکلات موجود را به درستی تشخیص دهند و برطرف کنند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کارما یدک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تامین قطعات کارما یدک می‌باشد.

عرضه لوازم یدکی لیفان در کارما یدک

دیسک و صفحه کامل لیفان ۶۲۰ تلنت از نوع چینی، ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به سایر خودروهای بازار قیمتی توجیه پذیر دارد. انگشتی سوپاپ هوای لیفان ۶۲۰ و انگشتی سوپاپ دود این خودرو، هر دو هم قیمت اند و نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان می ارزند. پس از تحریم آمریکا علیه ایران شرکت کرمان موتور در تغییر رویکرد استراتژیک، همکاری خود را با شرکت لیفان آغاز کرد. سپس کرمان موتور جهت تکمیل سبد محصولات خود خودرو شاسی بلند لیفان X60 را در سال 91 تولید و عرضه کرد. بنابر ادعای این شرکت خودرو شاسی بلند لیفان X60 پرفروش‌ترین محصول در کلاس خود در بازار ایران بود. فروش بیشتر این محصول نیز به این دلیل بود که این محصول در واقع یک خودروی شاسی بلند شهری محسوب می‌شد.

دسته موتور چپ لیفان 620 – 1800

اجزای سیستم تعلیق خودرو مانند میل موج گیر، سیبک، فنرها و… همگی وظیفه هماهنگی و اتصال بدنه و لاستیک‌ها را بر عهده دارند و به نوعی رابط بین خودرو و جاده هستند. هنگام حرکت در پیچ‌های تند و مسیرهای مارپیچ سیستم تعلیق خودرو وظیفه کنترل خودرو را عهده دار است. برای مثال به هنگام حرکت خودرو اگر پیچ خودرو به سمت چپ متمایل باشد باعث سوق دادن خودرو به سمت چپ و افزایش نیرو و درنتیجه بلند شدن و کاهش اصطکاک لاستیک‌های سمت راست به دلیل افزایش وزن سمت چپ می‌گردد. در این حالت میل تعادل با حرکت گردشی خود نیروی سمت بالای لاستیک راست را به چرخ داخل پیچ انتقال داده و آن را به پایین می‌کشد.

در تمام شهرهای ایران نمیاندگی مجاز برای تعمیرات لیفان وجود ندارد. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانالتلگرامواینستاگراماسب بخار دنبال کنید.