دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

این اتاق فرار هم مانند اتاق فرار سرقت از بانک دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند. ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. اتاق فرار خانه اشباح یکی از ترسناک‌ترین اتاق‌ فرارهای تهران است که اگر دوست دارید ترشح آدرنالین را در بدن خود افزایش دهید، می‌توانید به آن مراجعه کنید.

  • همان طور که انتظار دارید، در این بازی دوران همه گیری بیماری وحشتناک طاعون را شبیه‌سازی کرده‌اند.
  • اگر هم تا الان تجربه ی اتاق فرار را نداشتید، این مطلب ما به شما کمک می کند که دفعه بعدی که قرار شد با دوستانتان دور هم جمع شوید، شما آن کسی باشید که پیشنهاد اتاق فرار را اسکیپ روم اقتباسی می‌دهد.
  • برای رزرو بازی اتاق فرار ترسناک بی گناه در جنوب تهران میتوانید از لینک زیر اقدام کنید.
  • انسان‌های اولیه تمام تمرکز خودشون رو باید روی پیدا کردن غذا می‌ذاشتن بعد از خوردن یه وعده غذایی هم نمی‌دونستن که دفعه بعدی کیه.

اگر به ژانر وحشت علاقه دارید و قصد دارید دلهره و ترس را برای خود تداعی کنید، جاهایی که در این قسمت به آن ها می پردازیم را به هیچ عنوان از دست ندهید. در ادامه به معرفی 3 مورد از بهترین اتاق فرارهای تهران در ژانر وحشت می پردازیم. البته این نکته را در نظر داشته باشید اتاق های فرار نیز مانند فیلم و سریال، از یک ژانر تشکیل نشده و موضوع های مختلفی در کنار هم باعث ایجاد فضایی مهیج برای شما می شود. پیدا کردن ترسناکترین اتاق فرار در تهران شاید کمی مشکل به نظر برسد. جستجوی طولانی مدت در سایت‌های مختلف برای پیدا کردن انواع اتاق فرار با سناریوهای گوناگون، کار راحتی نیست.

مجموعه اسکیپ کیوب

شعبه تهران مجموعه اسکیپ می در مجتمع تجاری کورش قرار دارد و شامل ۵ اتاق فرار مختلف است. اتاق فرارهای فرار از زندان یک، متل بوداپست، معمای تسلا، سرقت بانک و بمب شیمیایی فریتز‌هابر با ژانرهای مختلف،‌اتاق‌های این مجموعه در تهران هستند. در ادامه می‌خواهیم با بهترین اتاق فرارهای تهران، با ژانرهای مختلف آشنا شویم. پس از این قسمت نیز می‌توانید در جدول‌های تهیه شده، موقعیت حدودی هر مجموعه و اتاق فرار را ببینید.

تاریخچه اتاق فرار

حدود زمان سناریوهای مختلف بازی در این اتاق فرار، حدود 60 دقیقه است. پس با نهایت دقت، تیم هیجان‌انگیزی ترتیب بدهید و ساعات جذابی را در این اتاق فرار بگذرانید. برای رزرو اتاق فرار باید ژانرهای مورد علاقه تیمتون رو پیدا کنید و بعد یکی از بازی‌های خاص اون ژانر رو برای شروع بازی اتاق فرار در نظر بگیرید. برای شروع بازی در اتاق فرار کرج هم همین موضوع صادقه و قبل از هر کاری باید ژانرهای اتاق فرار رو بشناسید و بعد بازی رو شروع کنید. انواع ژانرهای معروفی که در بهترین اتاق فرارهای کرج می‌تونید انتخاب کنید شامل این موارد هستند. یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران که چند وقتی است از فعالیت آن کم شده است، مجموعه اتاق فرار اسکیپ رود است.

در پروسه معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، به اتاق فرار انیگما می‌رسیم. اتاق فرار انیگما یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مجموعه‌هایی است که سناریوهای مختلف با دکوراسیون‌های جذاب را ارائه می‌کند. اتاق فرار انیگما با دارا بودن پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای، می‌تواند به راحتی بازی‌ها و سناریوها را مدیریت کند.