دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای شیراز وکیل شیراز وکیل پایه یک دادگستری دادراه

اما معیاری که این سایت برای معرفی وکیل به ساکنین استان فارس دارد، ترجیحاً معرفی وکلای محترمی است که علاوه بر وکالت در کسوت استادی در دانشگاه های استان فارس فعالیت دارند. همچنین شما با توجه به اهمیت موضوع حقوقی خود می توانید به صفحه وکلای شهر شیراز نیز مراجعه نمایید. حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد.

  • ، با هماهنگی قبلی صورت گرفته با سازمان گردشگری و قوه ی محترم قضاییه بخش جرائم اینترنتی ، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
  • به کسانی که وظایف حقوقی خود را به وکیل محول می کنند موکل می گویند که طی یک حق الوکاله ای که وکیل درخواست می کند، پرونده خود را به او واگذار می کنند.
  • و بطور کلی به قراردادی که بین وکیل و موکل بسته می شود ” وکالت ” گفته می شود .
  • مطابق با اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در همه دادگاه‌ها طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.
  • بطور کلی حوزه ی اختیارات وکیل پایه یک بیشتر از وکیل پایه دو و کاراموز وکالت می باشد و وابسته به نوع پرونده میتوان آن را به وکیل مورد نظر سپرد.

تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. خانم وکیل مباشری دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی با سابقه ۱۱ سال وکالت و عضویت در مانون وکلای استان فارس . ایشان با توجه به سابقه طولانی مدت و برخورداری از تجربه کافی جزء لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز سامانه وکیل نوین هستند .

لیست اتاق های فرار در شیراز

قوانین مربوط به امور ملکی تا حدود زیادی سخت است، پیشنهاد ما به شما مشاوره حقوقی با موسسه حقوقی شیراز و بهترین وکیل شیراز است که از تمامی این تبصره ها و ماده ها و حقوق مدنی مطلع است. حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. ایشان تمامی پرونده ها در زمینه حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، تصادفات، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه تنظیم قرارداد حرفه ای و … را می پذیرند و مشاوره های لازم را به صورت حضوری و غیر حضوری در این خصوص ارائه می دهند.

نکات مهم هتل وکیل شیراز

مثلاً ممکن است یک وکیل بیشتر به امور مهاجرت بپردازد و وکیل دیگر به دعاوی خانواده یا کیفری یا… . سوابق و میزان تجربیات یک وکیل بسیار مهم می باشد زیرا با همین تجربیات است که می تواند به بررسی پرونده های مختلف در شرایط های مختلف بپردازد، بنابراین قبل از انتخاب وکیل، حتما باید در مورد سوابق و میزان کارایی او تحقیق و پرس و جو انجام داد و آمار میزان موفقیت پرونده های پیشین او را مورد بررسی قرار داد. همچنین تحصیلات و مدارک یک وکیل هم بسیار مهم می باشد و تاثیرات مثبتی در روند پرونده خواهد داشت.

در جرایم علیه امنیت کشور یا در مواردی که پرونده مشتمل بر اسناد و اطلاعات سری و به کلی سری است رسیدگی به آنها در صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح از طرفین دعوا ،وکیل و وکلای خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تایید سازمان قضایی نیروهای مسلح باشد انتخاب می‌نمایند تعیین وکیل در دادگاه نظامی زمان جنگ تابع مقررات می باشد. وکلای دارای تابعیت خارجی نمی توانند برای دفاع در دادگاه نظامی حاضر شوند مگر اینکه در تعهدات بین المللی به این موضوع تصریح شده باشد. قضایی هم از کیفری و حقوقی به امر وکالت بپردازند اما پایه دو دادگستری فقط می توانند در موضوعات کیفری که به جرم های تعزیری و مجازات حبس کمتر از ۱۰ سال شلاق و جزای نقدی و هم چنین آن دسته از پرونده های مالی که کمتر از ۵۰ میلیون تومان یا ۵۰۰ میلیون ریال و آندسته از خواسته های غیر مالی در خصوص نکاح و طلاق و اثبات نسب ورود نماید. نکته مهم‌تر این‌که سایت حقوقی دادسرا یار توانسته است با بهره‌گیری از بستر اینترنت، امکان تماس لحظه‌ای و آنلاین را با وکلای دادگستری شیراز برای شما به ارمغان آورد. یک وکیل را صرف داشتن پروانه وکالت و مجوز از کانون وکلا را نمی‌توان به‌عنوان بهترین وکیل شناخت بلکه نیاز می باشد که ویژگی‌های دیگری هم داشته باشد که آن را با سایر وکلا متمایز کرده باشد و به عنوان بهترین وکیل از آن یاد شود.