دسته‌ها
اخبار

ماشین حساب ارز دیجیتال️ مبدل قیمت به دلار و تومان رمز ارز نیوز | نی نی سایت

ماشین حساب ارز دیجیتال️ مبدل قیمت به دلار و تومان رمز ارز نیوز | نی نی سایت

بهترین روش برای ایرانیان استفاده از خدمات صرافی ایرانی کیوسک است که فرآیند فروش بیت‌کوین و انتقال پول به حساب بانکی به‌سادگی و در مدتی کوتاه امکان‌پذیر خواهد بود. کیوسک یکی از صرافی‌های ارز دیجیتالی است که به‌راحتی می‌توانید بیت‌کوین خود را در این صرافی به پول نقد تبدیل کنید و به حساب بانکی خود انتقال دهید. قبل از آموزش تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی ایرانی کیوسک باید بگوییم که لازم است از قبل در صرافی کیوسک عضو شده و در حساب کاربری خود بیت‌کوین داشته باشید. می‌توانید برای برداشت پاداش استخراج بیت کوین، آدرس کیف پول شخصی خود را وارد کنید. سپس، بیت کوین‌های استخراج شده را به حساب کاربری‌تان در یک صرافی ارز دیجیتال مانند والکس انتقال دهید و آن را به ریال تبدیل کنید. توجه داشته باشید که برای انتقال بیت کوین از کیف پول شخصی‌­تان به کیف پول والکس، باید کارمزد این انتقال را به شبکه پرداخت کنید.

  • برای انجام این کار شما باید با یک وب‌سایت تخصصی تماس بگیرید که به‌عنوان یک واسطه عمل می‌کند و هزینه خدمات خود را از شما دریافت می‌کند.
  • در این اطلاعیه به بانک‌های علاقه‌مند به ارائه خدمات ارزهای دیجیتال این اختیار داده شده که نسخه‌ای از کلید خصوصی مشتری را ذخیره کنند یا اینکه مشتریان ارزهای دیجیتال خود را به کیف پول‌هایی انتقال دهند که فقط توسط بانک کنترل می‌شود.
  • برای محاسبه بیت کوین می توان از ماشین حساب انلاین بیت کوین به دلار استفاده کرد.
  • مقامات قانون‌گذار در ایالات متحده به‌دنبال آن هستند تا با ایجاد یک هیئت ویژه، روند اخذ مجوزِ شرکت‌های فین‌تک و ارزهای دیجیتال را برای فعالیت در این کشور تسهیل کنند.

به کمک این ماشین حساب میتوانید بیت کوین خودتان را بر اساس واحدهای پولی با قیمت روز مشاهده کنید. صرافی‌های معتبر معمولاً اهمیت زیادی برای ظاهر و رابط کاربری سایت خود می‌دهند. بنابراین صفحات مختلف وب‌سایت‌ها را بررسی و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین هر قدر که یک صرافی معتبرتر باشد، تعداد مخاطبان آن نیز بیشتر است. رتبه الکسای (Alexa.com) وب‌سایت‌های صرافی (که برحسب بازدید صرافی است) هم می‌تواند به انتخاب بهتر شما کمک کند. با مقایسه قیمت صرافی‌ها با یکدیگر می‌توانید مناسب‌ترین قیمت را برای خرید یا فروش پیدا کنید.

نقش براک پیرس کارآفرین مشهور آمریکایی در پروژه تتر

صرافی های آنلاین متمرکز از سرعت بیشتری جهت خرید و یا فروش برخوردارند و امنیت دارایی ها را نیز بهتر تامین می کنند، اما دارای کارمزد بیشتری نسبت به صرافی های غیرمتمرکز هستند. بسیاری از وبسایت های خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران از سرویس واریز و برداشت ریالی پشتیبانی می کنند. با استفاده از این سرویس ها می توان در مدت زمان کوتاهی با استفاده از کارت های بانکی ارزدیجیتال مورد نظر را به ريال و بالعکس تبدیل کرد. یکی از دغدغه های افراد مبتدی در حوزه رمز ارزها، فروش و یا تبدیل رمزارز خود به سایر ارزهای دیجیتال می باشد.

حواله ارزی

صرافی‌های غیرمتمرکز هم می‌توانند یکی دیگر از گزینه‌های ما برای معامله ارزهای دیجیتال باشند. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، در صرافی‌های غیرمتمرکز معاملات مستقیماً از داخل کیف پول کاربران انجام می‌شود و صرافی به هیچ عنوان دسترسی یا کنترل به دارایی‌ها ندارد. البته این صرافی‌ها هم معایب و خطرات خاص خود را دارند که می‌توانید در مطلب «صرافی غیرمتمرکز چیست؟» در این باره بخوانید. در تعداد کمی از صرافی‌ها (که البته در بین صرافی‌های ایرانی تعدادشان زیاد است)، طرف معامله خود صرافی است، یعنی افراد برای خرید ارز دیجیتال، آن را از خود صرافی خریداری می‌کنند و برای فروش، ارز دیجیتال خود را به خود صرافی می‌فروشند. در اینجا درآمد صرافی از تفاوت قیمت خریدوفروش است؛ یعنی قیمت خرید ارز دیجیتال از صرافی نسبت به قیمت فروش آن به صرافی بالاتر است. قانون رازداری بانکی یکی از قوانین ایالات متحده است که در سال ۱۹۷۰ و با هدف مبارزه با پول‌شویی تصویب شده است.

صرافی کوین بیس ( Coinbase)

اگر می خواهید در حوزه ارزهای دیجیتال وارد شوید و نمیدانید از کجا شروع کنید، دوره رایگان کار با صرافی های خارجی می تواند یک راهنمای عالی برای شما باشد. البته مقدار بیت کوینی که به عنوان پاداش برای این کارها پرداخت می شود بسیار کم است. مثلا برای حدود ۱۰ دقیقه انجام یک میکروتسک حدودا یک صد هزارم بیت کوین معادل تقریبا ۱ دلار به شما پرداخت شود. چند نمونه سایت های که می توانید با آن کسب درآمد کنید CoinTasker, Cointiply, FreeBitco.in, Moon Bitcoin, به وبلاگ من برو and BitFun هستند. تفاوت این روش با روش قبلی جدا از خرید در قیمت پایین و فروش در قیمت بالاتر؛ این است که بعضی از رمز ارز ها برای نگهداری کردن آن ها سود هایی به صورت ماهیانه و سالیانه برای هودلر های خود در نظر می گیرند.