دسته‌ها
اخبار

محصول جدید Visalaw.ai/AILA از GPT-4 برای تحقیق، تهیه پیش‌نویس و خلاصه‌سازی قوانین مهاجرت استفاده می‌کند.


یک محصول جدید هوش مصنوعی مولد برای وکلای مهاجرت که امروز معرفی شد، طراحی شده است تا به آنها در انجام تحقیقات، تهیه پیش نویس و خلاصه اسناد حقوقی پیچیده و تعامل با مشتریان بالقوه از طریق رابط چت کمک کند.

تماس گرفت Visalaw.ai Gen، این محصول با همکاری شرکت Visalaw.ai، وابسته به فناوری شرکت حقوقی مهاجرت ساخته شده است. سیسکیند ساسر، و انجمن وکلای مهاجرت آمریکا (AILA)، سازمان ملی وکلا متشکل از بیش از 16000 وکیل مهاجرت.

این محصول از امروز در AILA در حال پیش نمایش است کنفرانس سالانه در اورلاندو.

Visalaw.ai Gen که با استفاده از مدل زبان بزرگ GPT-4 OpenAI توسعه یافته است، به سؤالات تحقیقاتی وکلا بر اساس یک کتابخانه حقوقی از مواد اصلی حقوق اولیه و چندین کتاب برجسته در این زمینه، از جمله صفحه 4000 پاسخ خواهد داد. راهنمای عمل و رویه های قانون مهاجرت – همچنین به ،وان “کتاب آشپزی” شناخته می شود – توسط شرکای Siskind Susser نوشته شده است گرگ سیسکیند و آری ساور و توسط AILA منتشر شده است.

توسعه دهندگان می گویند که این امکان را به محصول می دهد تا تحقیقات جامع قانون مهاجرت را ارائه دهد و پاسخ هایی را با پشتیب، منابع معتبر از یک پایگاه دانش معتبر و متخصص ارائه دهد. از جمله مطالب موجود در پایگاه دانش، موارد قانون مهاجرت، قو،ن و مقررات، دستورالعمل های ،تی، مواد آژانس فدرال، اسناد سازمان ملل، و چندین کتاب و راهنما است.

این محصول همچنین یک کتابخانه تحقیقاتی خصوصی را برای وکلا فراهم می کند که در آن می توانند اسناد خود را برای پرس و جو و خلاصه سازی بارگذاری کنند و یک ویژگی چت جداگانه که به وکلا اجازه می دهد از طریق GPT-4 سؤال بپرسند اما بدون نگر، در مورد افشای اطلاعات محرمانه.

«قانون مهاجرت یک حوزه حقوقی فوق العاده پیچیده و پرمخاطب است. بنجامین جانسون، مدیر اجرایی AILA در بی،ه‌ای گفت: نتایج این پرونده‌ها می‌تواند زندگی را تغییر دهد و بر اقتصاد تأثیر بگذارد. هوش مصنوعی مولد یکی از پیشگامانه‌ترین فناوری‌ها در طول عمر ما است و AILA از همکاری با Visalaw.ai برای استفاده از این فناوری جدید برای توانمندسازی اعضای ما و گسترش ظرفیت آنها برای پاسخگویی به نیاز روزافزون به مشاوره حقوقی و نمایندگی هیجان‌زده است.

با توجه به الف پست وبلاگ Visalaw.ai، این پلتفرم در نهایت از سه محصول مرتبط تشکیل خواهد شد:

  • Visalaw.ai Gen، یک ابزار تحقیق حقوقی و خلاصه سازی مبتنی بر GPT است که بر اساس یک کتابخانه غنی از محتوای مهاجرت ساخته شده است.
  • Visalaw.ai Engage، یک رابط چت رو به مشتری، که قبلا تحت نام Visalaw.bot وجود داشت، که از هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کند تا به شرکت‌های حقوقی اجازه دهد تا مشتریان بالقوه را بررسی کنند و بینشی در مورد مسیرهای قانونی در دسترس آنها به دست آورند.
  • Visalaw.ai Draft، به وکلا امکان پیش‌نویس اسناد حقوقی پیچیده مانند نامه‌های پوششی، نامه‌های دادخواست و یادداشت‌ها را می‌دهد.

پست وبلاگ می گوید که محصول Gen از اول آگوست برای ،ید در دسترس خواهد بود. محصولات Engage و Draft همچنان در حال توسعه هستند. علاقه مندان به اطلاعات بیشتر می توانند نام آنها را به لیست انتظار اضافه کنید.

جاش وادل، یکی از بنیانگذاران Visalaw.ai گفت: «ما مفت،یم که در خط مقدم ادغام فناوری با قو،ن مهاجرت هستیم. ما با استفاده از مدل قدرتمند GPT4، ابزارهایی را در اختیار وکلای مهاجرت قرار می‌دهیم تا به طور مؤثر و دقیق در مناظر پیچیده قانونی پیمایش کنند.»

کتاب آشپزی همچنین در مرکز مشارکتی بود که در اکتبر گذشته بین Visalaw.ai و شرکت فناوری حقوقی Fastcase برای توسعه یک پلت فرم مدیریت پرونده و اتوماسیون اسناد و مدارک اعلام شد.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/06/new-visalaw-ai-aila-،uct-uses-gpt-4-for-immigration-law-research-drafting-and-summarization.html