دسته‌ها
اخبار

نحوه چیدمان مبل چستر و 17 مدلی که به خواب هم نمی بینید مبل‌ خانه‌شیک | mobleseyed

نحوه چیدمان مبل چستر و 17 مدلی که به خواب هم نمی بینید مبل‌ خانه‌شیک | mobleseyed

مبل چستر ترک از مدل های خاص و زیبا بوده و بسیار با کیفیت و مرغوب فروش مبل چستر می باشد. شکل ظاهری مبل چستر ترک با سایر مبلمان های چستر تفاوتی نداشته اما از نظر کیفی بسیار مطلوب است. نمای چوبی کناره های مبل و دورتادور مبل های تک نفره جذابیت این ست را چند برابر کرده است.2. این ست مبلمان مکانیزم تخت شو دارد که یک مزیت ویژه است.

  • در تکیه گاه تک نفره های مبل راحتی چستر، برجستگی گودی کمر ایجاد شده تا موقع نشستن، کاملا گودی کمر رو پر کنه و نیازی به کوسن نداشته باشه.
  • ساردین چوب مبل هایی با کیفیت میسازد، طراحی مبلها متناسب با توان اقشار مختلف با توان مالی متفاوت است.
  • وجود لمسه دوزی های هنرمندانه و ترکیب آن با چوب، ظاهر مبل را جذاب تر کرده است.2.
  • مدل های مبل چستر جدید را می توانید در رنگ های مختلف سفارش دهید که ز جمله آنها مبل چستر قایقی و مبل چستر فیلد است .

از همین ابتدا مشخص کنیم که مبل چستر در دسته مبل کلاسیک و مبل راحتی در دسته راحتی ها قرا می گیرد!! برای خانه هایی که سبک مینیمال دارند و یا آپارتمان هایی با متراژ پایین مبل راحتی انتخاب خوبی است. بسته به فضا و دکوراسیونی که داشته باشید می توانید بهترین مبل راحتی را برای خود انتخاب کنید. البته از نظر متراژ فضا مبل چستر هم قابلیت سفارش در ابعاد و سایز مورد نظر شما را دارد و می تواند گزینه مناسبی باشد.

خرید مبل چستر از تولیدی

با توجه به اینکه تنوع مبل ها زیاد هست اگر بدنبال یک مبل با جلوه زیبا هستید ما به شما مبلمان چستر را پیشنهاد میکنیم. انتخاب رنگ مبل راحتی یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید مبل است. رنگی که شما انتخاب کنید پس از قرار گرفتن در منزل یا فضای مورد نظرتان قبل از هر ویژگی دیگر مبل به چشم می آید. اگر می خواهید رنگی انتخاب کنید که تا سال‌ها نیاز به تعویض آن نداشته باشید، به سراغ رنگ های مات و خنثی بروید.

مبل چستر / . راحتی ٪ پارچه مازراتی

در بین شرکتهای تولید کننده مبل، شرکت ساردین چوب یک واحد نمونه تولید مبل می باشد. مبل تولید شده در این شرکت از مواد اولیه باکیفیت می باشد. طراحی آنها مدرن و متناسب با ارگونومی بدن است در نتیجه نشستن رو آنها باعث بدن درد و ایجاد احساس خستگی نمی شود.