دسته‌ها
اخبار

نقشه راه شرکت کوچک در فروش بازبینی شد


نقشه راه شرکت کوچک بازبینی شد اکنون در جلد شومیز و کتاب الکترونیکی به فروش می رسد. این نسخه دوم کتاب پرفروش سال 2019 توسط مدیر عامل شرکت حقوقی استف، اورت و یکی از بنیانگذاران آرون استریت نوشته شده است. شرکت کوچک Roadmap، مفاهیم جدید و به روز شده ای را که برای شرکت های حقوقی کوچک مدرن در دنیای همه گیر پس از کووید-19 و فراتر از آن ضروری است، بررسی می کند.

یک بازنگری ضروری

خوانندگان از نقشه راه نویسندگان را به یاد خواهد آورد که افزایش کار از راه دور و نیاز به تسلط دیجیتال را پیش بینی کرده بودند. در حالی که آنها نمی توانستند تغییراتی را که COVID-19 بر جهان و صنعت قانونی اعمال می کند پیش بینی کنند، روند رو به افزایش را به وضوح مشاهده ،د. که در بازبینی شد، Everett و Street دو برابر شده و بینش کاربردی بیشتری در مورد اینکه چرا در صنعت حقوقی مدرن جایی برای وکلای Luddite وجود ندارد ارائه می دهند. اکنون، بیش از هر زمان دیگری، مهارت در سیستم‌های فناوری حقوقی و ارتباطات دیجیتال برای اداره یک شرکت حقوقی کوچک مردم محور ضروری است.

هدایت شرکت های سالم تر

با استفاده از چارچوب شرکت سالم وکیل، بازبینی شد به شش حوزه اساسی تجارت می پردازد: استراتژی، تیم، مشتریان، سیستم ها، سود و مالکان. به گفته اورت و استریت، در حالی که مفهوم “،ب و کار سالم” در سراسر جهان رایج بود نقشه راه، زبان هنوز باید توسعه می یافت.

که در بازبینی شد، خوانندگان چارچوب شرکت سالم را در هر فصل دنبال خواهند کرد. Everett و Street بینش های متخصص و توصیه های عملی و عملی را در طول هر مرحله ارائه می دهند. خوانندگان نکات و راهبردهای آسان برای تجسم و ساختن شرکت سالم و مردم محوری را که رویای آنها را دارند، پیدا خواهند کرد.

استف، گفت: «ما واقعاً روی چگونگی ایجاد یک شرکت کوچک سالم‌تر متمرکز شده‌ایم که نه تنها بزرگ‌تر، سودآورتر یا خودکار باشد». اما مک، است که از تعادل و رشد برای مشتریان، کارمندان و مالکان ما حمایت می کند.

بازاندیشی در مشارکت

یکی از مفاهیم جدیدی که توسط Everett and Street بررسی شده است، ایده مالکان در مقابل شرکا است. که در بازبینی شد، این زوج استدلال می کنند که زمان آن رسیده است که زبان را در مورد م،ای مالک بودن و م،ای شریک بودن تغییر دهیم. آرون گفت: «ما از این دفاع می‌کنیم که کلمه شریک برای تفکر روشن در مورد اینکه چگونه یک شرکت حقوقی باید به بهترین شکل ساختار و مدیریت شود، ضرر دارد. اغلب اوقات، مشارکت به ،وان یک مسیر شغلی در نظر گرفته می شود که در آن کارمندان ارشد، وکلای ارشد و یک شرکت به ،وان یک ارتقای ارشدیت شریک می شوند.

اغلب اوقات، مشارکت به ،وان یک مسیر شغلی در نظر گرفته می شود…

خیابان هارون

در حالی که این ایده ممکن است برای برخی بحث برانگیز باشد، اورت و استریت معتقدند که تمایز قاطعی بین این دو وجود دارد. استف، می‌گوید: «فقط به این دلیل که ،ی شریکی برای خود ایجاد کرده است، از او کارآفرین بزرگی نمی‌سازد که فکر روشنی در مورد ریسک ، در انتظار بازگشت آینده داشته باشد.» از سوی دیگر، مالکان نقش کارآفرینی و استراتژیک ایفا می کنند و در حال سرمایه گذاری در آینده ،ب و کار هستند.

نقشه راه شرکت کوچک بازبینی شد در جلد شومیز و کتاب الکترونیکی به فروش می رسد Amazon.com و از هر کجا که کتاب ب،ید کتاب صوتی به زودی منتشر می شود.

بیشتر بد،د نقشه راه شرکت کوچک بازبینی شد در صفحه کتاب ما و مش، شدن در پاد،ت The Lawyerist به بررسی مفاهیم و موضوعات آن در هفته های آینده گوش دهید.

آ،ین به روز رس، در 17 فوریه 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/small-firm-roadmap-revisited-on-sale-now/