دسته‌ها
اخبار

همانطور که آلن و اوری برنامه حقوقی مبتنی بر GPT را در سرتاسر Harvey به کار می‌گیرد، بنیان‌گذاران می‌گویند که شرکت‌های دیگر نیز به زودی دنبال خواهند شد


دیروز، آلن و اورییکی از بزرگترین شرکت های حقوقی جهان، اعلام کرد که محصول هوش مصنوعی قانونی را ادغام کرده است هاروی در عمل جه، خود، جایی که توسط بیش از 3500 وکیل در 43 دفتر که به زبان های مختلف کار می کنند استفاده خواهد شد.

در نوامبر درباره هاروی نوشتم، زم، که استارت‌آپ مخفی کاری قبلی با اخباری مبنی بر جمع‌آوری 5 میلیون دلار سرمایه به رهبری صندوق راه‌اندازی OpenAI، شرکتی که توسعه‌دهنده فناوری GPT AI است، منتشر شد. هاروی از فناوری GPT-3 (نه ChatGPT) به وکلا برای ایجاد اسناد حقوقی یا انجام تحقیقات حقوقی با ارائه دستورالعمل های ساده با استفاده از زبان طبیعی.

Allen & Overy (A&O) اکنون خود را به ،وان “اولین شرکت حقوقی که از هوش مصنوعی مولد مبتنی بر مدل های GPT OpenAI استفاده می کند” توصیف می کند. در حالی که به نظر می رسد این درست است، این نیز درست است که دیگران به زودی دنبال خواهند شد.

دیروز در گفتگو با دو بنیانگذار هاروی، وینستون واینبرگ، سابقاً یکی از همکاران شرکت حقوقی O’Melveny & Myers و گابریل پریرا، که قبلاً یک دانشمند محقق در DeepMind و یک مهندس یادگیری ماشین در Meta AI بود، آنها به من گفتند که در حال کار با شرکت های دیگری هستند که به طور مشابه برای استقرار هاروی آماده می شوند.

آنها حاضر به نام بردن نیستند و این را به شرکت ها واگذار می کنند تا اعلامیه های خود را برای مشتریان و مردم اعلام کنند. اما آنها گفتند که برخی از شرکت ها آن را برای اقدامات خاص مستقر خواهند کرد، در حالی که برخی دیگر، همانطور که A&O انجام داد، آن را در سراسر شرکت مستقر خواهند کرد.

پریرا گفت: «من فکر می‌کنم شرکت‌های دیگر آن را به صورت تکه‌ای اتخاذ خواهند کرد، در حالی که سایرین نیز ممکن است مسیر A&O را دنبال کنند، بنابراین ما به این شرکت‌ها اجازه می‌دهیم آن را رهبری کنند و فقط با آنها همکاری نزدیکی داشته باشیم تا این امر را به موازات آنها توسعه دهیم.

‘تغییر دهنده ی بازی’

A&O گفت که آزمایش هاروی را در نوامبر آغاز کرده است. در پایان محاکمه، حدود 3500 وکیل A&O از هاروی حدود 40000 پرس و جو برای کار روزانه مشتری خود پرسیدند.

Pereyra و Weinberg اضافه ،د که A&O از هاروی در 50 زبان مختلف و 250 منطقه تمرین در تمام دفاتر خود استفاده کرده است. پریرا گفت: «این تقریباً یک چهارم شرکت روزانه و حدود 80 درصد شرکت در ماه است.

دیوید ویکلینگشریک A&O و رئیس گروه نوآوری بازارها، که آزمایش هاروی را رهبری کرد، گفت که این فناوری یک تغییر دهنده بازی است.

ویکلینگ گفت: “من 15 سال است که در خط مقدم فناوری حقوقی بوده ام اما هرگز چیزی شبیه هاروی ندیده ام.” “این یک تغییر دهنده بازی است که می تواند قدرت هوش مصنوعی مولد را برای متحول ، صنعت قانونی آزاد کند. هاروی می‌تواند به چندین زبان و در زمینه‌های تمرینی مختلف کار کند و کارایی و هوش بی‌سابقه‌ای را ارائه دهد. در آزمایش ما، نتایج شگفت انگیزی را دیدیم.»

تنظیم دقیق توسط شرکت

پریرا و واینبرگ گفتند که به عرضه هاروی بر اساس شرکت به شرکت ادامه خواهند داد، زیرا این مدل از آنها می‌خواهد آن را برای هر شرکت تنظیم کنند.

Pereyra گفت: “ما این سیستم های مختلف را برای موارد استفاده خاص و برای شرکت های خاص توسعه می دهیم، بنابراین شما مدل خاصی را برای A&O خواهید داشت که برای آنها به خوبی تنظیم می شود.” حتی می‌تو،د آن را بیشتر از آن تخصصی کنید، جایی که می‌تو،د مدل‌های خاصی را برای پرونده‌ها دریافت کنید – می‌تو،د پرونده‌ای داشته باشید که در آن می‌تو،د یک موضوع مشتری خاص یا دعوی قضایی خاص داشته باشید و مدل برای آن دعوی قضایی یا معامله به خوبی تنظیم شده است.»

پریرا و واینبرگ گفتند که هاروی حداقل بر روی سه نوع داده آموزش دیده است. با داده های عمومی اینترنت که زیربنای مدل GPT هستند شروع می شود. سپس هاروی در برابر داده‌های حقوقی عمومی، مانند قانون قضایی و مواد مرجع، آموزش بیشتری می‌بیند. در نهایت، با داده های خود شرکت حقوقی، مانند محصول کار تاریخی، ال،ا و موارد مشابه، به خوبی تنظیم شده است.

علاوه بر این، می‌توان آن را با استفاده از داده‌ها برای یک موضوع یا مشتری خاص تنظیم کرد.

برای احترام به محرمانگی، هنگامی که هاروی برای یک شرکت خاص آموزش دید، آن مدل برای آن شرکت باقی می ماند و به ،وان مدل پایه در هنگام استقرار هاروی در یک شرکت دیگر استفاده نمی شود.

پریرا گفت: “ما آن را بر اساس شرکت فایروال می کنیم.” هر آموزشی که A&O بر روی مدل خود انجام می دهد، مدل آنها را بهتر می کند. و این یک نوع نکته است. درست؟ این چیزی است که A&O را به یک شرکت حقوقی منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند – بازخورد وکلای آن‌ها باعث می‌شود مدل آن‌ها به طور قابل‌توجهی بهتر یا حداقل متفاوت از شرکت دیگر به نظر برسد.

این دو موسس گفتند، حتی در داخل یک شرکت، مدل‌های مختلفی وجود خواهد داشت که توسط مجموعه‌های مختلف مجوزها و فایروال‌ها محافظت می‌شوند.

«شما نمی‌تو،د تمام مسائل مشتری A&O را در نظر بگیرید و از یک مدل استفاده کنید، زیرا نمی‌خواهید نشت، حتی در یک شرکت، در موضوعات مشتری وجود داشته باشد، بنابراین ما به شدت مراقب فایروال ، همه این موارد مختلف هستیم. واینبرگ گفت.

Pereyra فرآیند آموزش را به یکی از همکاران شرکت حقوقی تشبیه می کند. آموزش OpenAI از مدل پایه را به ،وان آموزش K-12 در نظر بگیرید. سپس هاروی مدل را با استفاده از داده های حقوقی عمومی در دانشکده حقوق قرار می دهد. اما حتی یک فارغ التحصیل دانشکده حقوق هم نمی داند یک شرکت خاص چگونه کار می کند. آموزش اختصاصی هاروی برای شرکت مانند آموزش روش منحصر به فرد شرکت به یک همکار است.

هوش مصنوعی بدون توهم

برخی از کاربران ChatGPT برای اه، قانونی متوجه تمایل آن به “توهم” شده اند – برای ساختن پاسخ ها از پارچه کامل. پریرا و واینبرگ می گویند که روش هاروی برای تنظیم دقیق هوش مصنوعی به طور چشمگیری وقوع توهمات را کاهش می دهد و در کاربردهای بسیار خاص زمینه، آنها را تقریباً به طور کامل حذف می کند.

به ،وان مثال، برای بررسی قرارداد، هاروی قادر است توهمات را «اساساً به صفر» کاهش دهد. در واقع، پریرا گفت، میزان خطا کمتر از بررسی توسط یک وکیل قراردادی است.

در همین حال، Pereyra و Weinberg می گویند که هنوز این محصول را به صورت عمومی به نمایش نمی گذارند. اما آنها انتظار دارند که در چند ماه آینده چندین اعلامیه جدید در مورد مشارکت ها و قابلیت ها داشته باشند.

ما سعی می‌کنیم خیلی سریع مقیاس نکنیم، فقط به این دلیل که می‌خواهیم مطمئن شویم که زمان کافی را به هر شرکت می‌دهیم.»


منبع: https://www.lawnext.com/2023/02/as-allen-overy-deploys-gpt-based-legal-app-harvey-firmwide-founders-say-other-firms-will-soon-follow.html