دسته‌ها
اخبار

وکلای برتر تهران پنج وکیل برتر تهران بهترین وکیل تهران

برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد. من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم.

  • به طور کلی نمی توان به صورت قطعی از ایجاد دعاوی حقوقی جلوگیری کرد اما می توان با استفاده از روش های خاصی خطرات و پیامد های احتمالی آن را کاهش داد.
  • سرلوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد.
  • گروه وکلای وکیل پایه یک به عنوان یکی از موفق ترین گروه های وکلای حرفه ای در سال های اخیر شناخته شده است و افراد و کارشناسان شاغل در این مجموعه حداقل 15 سال سابقه کار متوالی در موسسات کرج و تهران دارند.
  • پس داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری در تهران به معنی این نیست که هر زمان که بخواهیم می‌توانیم با ایشان تماس گرفته و سوالات خود را بپرسیم.
  • گروه وکلای یعقوبی با بیش از 10 سال سابقه وکالت و با داشتن وکلای با تجربه ومتخصص در زمینه وکالت در دعاوی کیفری، ملکی و خانواده آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند.

دکتر امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران و عضو کانون وکلای مرکز می‌باشند. ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در دعاوی حقوقی و کیفری و دیگر دعاوی پنج سال سابقه فعالیت مستمر و مداوم دارد.

مشاوره آنلاین حقوقی

امتیاز وی در آزمون به گونه‌ای بوده که در گروه وکلای کانون مرکز و شهر تهران پذیرفته شده است. بهترین وکلای تهران می توانند از محکومیت موکل جلوگیری کنند و یا اینکه منجر به محکومیت های مالی یا غیر مالی طرف مقابل موکل خود شوند. در رابطه با هزینه وکیل دعاوی ملکی نمی توان بخش مشخص و ثابتی را بیان کرد.

شما برای هماهنگی می توانید به شماره موجود در سایت تماس بگیرید. برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید. اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست. اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم. حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد.

وکیل و وکالت در دادگاه‌ها

در این مواقع خارج از حیطه‌ی ازمون وکالت و دوره‌های مربوطه می‌تواند از آن کانون برای پرونده‌ی خاص و اتفاقی خود پروانه وکالت بگیرد با پرداخت هزینه‌ی مربوطه و طی مراحل قانونی اقدام کند. پس در نتیجه شخصی که با این روش برای دفاع از حقوق خویشان خود وکالت گرفته راوکیلاتفاقی می‌نامند. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد. بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید.

معروف ترین وکیل تهران

تمامی اشخاصی که مشکلات حقوقی دارند یک دغدغه بسیار مهم دارند و آن انتخاب بهترین وکیل در تهران می‌باشد. زیرا هر شخص اطلاعات کافی در رابطه با قوانین حقوقی ندارد که بتواند از خود دفاع کند. از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخابوکیل حرفه‌ای در تهران مراجعه به موسسات حقوقی است. دلیل این کار این است که در موسسات حقوقی تعداد وکیل‌های بیشتری فعالیت می‌کنند و می توانند در هر زمینه‌ای چندین وکیل خوب را به شما معرفی کنند. گروه وکلای عدل ایرانیان با برخورداری از متبحر ترین و مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی از جمله دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ثبتی، ملکی، تجاری و … می باشد.

دفتر وکلای ایران پارس دارای وکلای متعهد، مجرب و وکیل خوب می باشد و تمام کارهای موکل را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد تا موکل اعتماد کامل به وکلای خوب در تهران به دست آورد. توجه داشته باشید که پرونده شما توسط تیم گروه وکلای یعقوبی بررسی و نتیجه پیشروی در پرونده به اطلاع شما خواهد رسید. سرلوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد و اگر پرونده راه حلی داشته پذیرفته می شود.

می توانید بررسی کنید که آیا در حیطه پرونده شما تجربه کار دارد یا خیر! می‌توانید درباره سابقه و رزومه او اطلاعات کافی به دست آورید. دلیل اینکه امکان تعیین وکیل تسخیری در قانون پیش‌بینی شده این است که عدم تمکن مالی افراد موجب تضییع حقوقشان نشود. زیرا در برابر قانون و درمقابل دادگاه همه افراد باهم برابر هستند و همه حقوقی دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد. مالیات از جمله دغدغه هایی است که ذهن همه افراد را به خود مشغول نموده است. این موضوع برای صاحبان مشاغل و افرادی که در حوزه خرید و فروش ملک فعالیت می نمایند بیش از همه نگران کننده است. آنان با خود می گویند چه کنیم که با کمترین مشکل در حوزه مالیات مواجه شویم؟ راه حل مشکلات مالیاتی چکونه است؟ و وکالت مالیاتی خود را به دست چه کسانی بسپاریم؟ اینها نکاتی است که باید در مورد آن بیشتر بدانیم. یکی از نهادهای مهم در بحث مربوط به ملک و همچنین امور تجاری و صنوف، شهرداری می باشد.