دسته‌ها
اخبار

وکیل در تهران بهترین وکیل پایه یک در تهران وکیل پایه یک

از ابتدای شروع رسیدگی به پرونده شما تن انتهای مراحل اجرا از پشتیبانی وکیل متخصص بهره مند شوید. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. اگه یکی از شما وکیل های مخترم راهنمایی کنید سپاسگذار می شم. ضمانت قطعی نتیجه پرونده توسط وکیل، خارج از عرف وکالت می باشد.

  • بر اساس آیین نامه های مربوطه، هزینه وکالت به صورت توافقی بین وکیل و موکل می شود.
  • از دکتر خواستاریم که بار دیگر با لطف فراوان خود به ما ، وکالت پرونده را بپذیرن و مارا برای رسیدن به حق خود کمک کنند.
  • در هر کدام از جرائم عوامل مختلفی دخیل می باشند و جزئیات متعددی را دربر می گیرند که در صدور حکم تاثیر می گذارد.
  • به عبارتی یک وکیل پایه یک دادگستری در اموری که به او وکالت داده می شود نماینده موکل خود محسوب می شود و باید در اقداماتی که انجام می دهد صداقت و حسن نیت داشته باشد.
  • او می تواند پرونده دعاوی شهروندان را مدیریت و به سرانجام برساند.

در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. جهت نیاز به اخذ مشاوره حضوری می توانید با دفتر ما تماس گرفته و ضمن اخذ نوبت مشاوره، در ساعت مقرر به نشانی ما مراجعه نمایید.

وکیل خانم در تهران

یکوکیل خوب حقوقیبه تمام مراحل دادگاه نظارت می کند و در تمام جلسات دادگاه حاضر می شود و دیگر لازم نیست موکل او در تمام جلسات دادگاه حاضر شود. بهترین وکیل خانواده باید فرصت کافی برای مطالعه و رسیدگی به پرونده شما را برای خود فراهم آورد. تا حد امکان واقعیت های پرونده و یا نظرات شما را صادقانه و با اختصاص وقت مشاوره ، تجزیه و تحلیل کند. همیشه برای حل مشکلات حقوقی باید یک وکیل خوب انتخاب کنید تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی، کیفری، خانواده، بانکی و… را حل نماید و در اولین فرصت رای را به نفع موکل خود اخذ کند.

پیشنهاد میشود قبل از انجام هرگونه معامله ی ملکی با وکیل مشورت کنید تا سرمایه تان را از دست ندهید اما اگر به مشکل خورده اید و به دنبال وکیل هستید ، وکیل ملکی خوب در تهران بسیار است که میتواند به شما کمک کند. به تمام دارایی های غیر منقول در ردیف ملک قرار قرار گرفته باشد ملک گفته می شود. شما باید بدانید که در دعاوی ملکی و در دفاع از خویش در برابر اتهامات باید یک سری نکات و قواعد را رعایت نمایید تا بتوانید از حق خودتان دفاع نمایید. به دلیل اهمیت بالای پرونده های حقوقی مرتبط با امور ملکی جای هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد و باید دقت زیادی به خرج دهید.

لیست وکلای تهران

امروزه مشکلات و اختلاف خانوادگی، حجم زیادی از پرونده‌های موجود در دادگاه‌ها و دادگستری‌ها را تشکیل می‌دهد و بسیاری از خانواده‌هایی که درگیر این مسائل هستند، بعضا سال‌های زیادی از وقت خود را به رفت وآمد در مراکز قضایی می‌گذرانند. دعاوی کیفری، آن دسته از دعاوی است که مربوط به کانون خانواده است و در آن اعضای یک یا چند خانواده، با یکدیگر دچار اختلاف هستند. شایع ‌ترین نوع اختلافات و نزاع خانوادگی مربوط به پرونده‌های طلاق می‌شود که معمولا افراد مراحل طولانی‌ و ابعاد مختلفی که دارد. بنابراین اگر یک وکیل خانوادگی داشته باشید دیگر نگران به وجود آمدن انواع پرونده های حقوقی نخواهید بود چرا که در کمترین زمان ممکن توسط وکیل به سرانجام خواهد رسید.

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!!

شما شهروندان عزیز تهرانی اگر قصد انحام دادن امور ملکی و معاملات ملکی را دارید باید بسیار دقت کنید و به قوانین حوزه املاک رجوع کنید تا بتوانید این امور را به خوبی انجام دهید و در آینده از ایجاد شدن دعاوی ملکی جلوگیری کنید. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در انواع دعاوی حقوقی پنج سال سابقه فعالیت دارد. متاسفانه انواع کلاهبرداری نظیر جعل سند، فروش غیر قانونی ملک، فروش ملک به چند نفر می‌شود. که برخی از آن‌ دعاوی شامل الزام به تحویل ملک، خلع ید، تصرف عدوانی، فک رهن و … می‌شود.