دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک تهران با وکالت تخصصی ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا

دکتر محمود حبیبی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی است. وکیل عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق بشر است که به عنوان یکی از وکلای بسیار خوب و موفق تهران شناخته می شود. در آزمون مربوط به وکالت برگزار شده توسط کانون وکلای دادگستری و یا مرکز مشاوران قوه قضاییه شرکت کرده است. با توجه به اینکه موضوع دعاوی ملکی اهمیت زیادی دارد و تصمیمات مهم و سرنوشت ساز در دعاوی مربوط به املاک و مستغلات، بهتر است هر یک از طرفین برای جلوگیری از ضایع شدن حق خود و دیگری از یک وکیل ملکی کمک بگیرند. دیوان عدالت اداری یکی از بالاترین مرجع قضائی اداری در ایران می باشد که به طور کلی به تمامی اعتراضات و شکایات مردم به سازمانها و ادارات و نهادهای دولتی رسیدگی می نماید.

  • در موسسه حقوقی حامیان عدالت شما می توانید از تخصص وکلایی که در تهران هستند استفاده کنید و از بهترین وکلای تهران که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما فعالیت می کند در تهران مشاوره بگیرید.
  • در خصوص سوال آخر شما باید بگم که موکل بعد از امضای وکالتنامه و انعقاد قرارداد تا زمانی که وکیل اقدام وکالتی انجام نداده باشد، می‌تواند قرارداد وکالت را یک طرفه فسخ نماید و خسارتی از این جهت به وکیل پرداخت نمی‌شود.اما اگر وکیل اقدام وکالتی را انجام داده باشد مبلغ پیش پرداخت بعد از فسخ وکالت، به موکل مسترد نخواهد شد.
  • وکیل نادعلی متخصص در دعاوی و پرونده های امور خانواده، حقوقی، کیفری و ملکی است و بیش از ۳۰۰ پرونده خانواده، حقوقی و کیفری را در مراجع قضایی و اداری و ..
  • باید فردی باشد که دانش و تخصص لازم در امور مالی را داشته باشد.
  • همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید.

حق الوکاله ها می تواند بر اساس تعرفه هایی که طبق قانون وضع شده از موکل طلب شود. که بر این اساس باید طبق قوانین و ماده های وضع شده در کانون وکلا عمل شود. و عدم توجه به این تعرفه ها و دریافت هزینه بیشتر موجب تخلف می گردد. و کجا ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و یا تبصره های آن کابرد دارد. و کجا ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم؛ لذا زمان مناسبی را برای ابراز ادله های خود و اظهارات خود در نظر می­‌گیرد.

چه زمان‌هایی با وکیل تماس بگیریم؟

و با قبول حکم تخلیه مستاجر ار سوی دادگاه، از آن تبعیت و تمکین نمایند. با صدور حکم دادگاه و پایان مهلت قانونی ، ملک مورد نظر با حکم قانون تخلیه خواهد شد. برخی از مشکلات عبارتند از مشکل کمیسیون ماده 5که در ارتباط با دعوای تراکم وکمیسیون ماده 7که در مورد دعوای فضای سبز می باشد. از دیگر کمیسیون ها،کمیسیون ماده 77است که دعوای مربوط به باغ بودن یک ملک را مطرح می کند.وکیل شهرداریبه همه این نوع دعاوی آشنا است.

رسیدن به این مرحله بسیار دشوار است و نیاز به تحصیل و مطالعه فراوان دارد. در نتیجه هرکسی نمی‌تواند وکیل قضایی باشد.وکیل پایه یک دادگستریاختیارات بیشتری نسبت به وکیل پایه دو دارد. علاوه بر این درکنار تحصیلات، یک وکیل موفق حتما باید تجربه و مهارت کافی هم داشته باشد. استفاده از یک تیم وکلای مجرب و با انگیزه امکان موفقیت در پرونده های حساس قتل را می تواند افزایش دهد. بهترین وکیل ملکی می تواند با دانش حقوقی که دارد در امور ملکی دفاعیات لازم را انجام دهد.

توان مذاکره نیز ویژگی بارز کسی است که می توان او را بهترین وکیل دانست. شهر تهران به دلیل داشتن جمعیت بالای افراد و هم چنین تعداد بیشتر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد. وکلای تهران به دلیل جمعیت بالای افراد و پرونده های بیشتر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از میزان تجربه ی بالاتری برخوردار هستند. 12- تهیه و تنظیم قراردادهای حقوقی در شرکتهای مختلف / حضور در محاکم کیفری و حقوقی و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی / وصول مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی/ اخذ آراء قضایی و مختومه نمودن پرونده های حقوقی و کیفری/ به ترهین نمودن اسناد (مال مرهونه) به نفع اشخاص حقوقی.

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!!

اصولا دعوی حقوقی و مشکلات مربوطه ی ان کمی دشوار است و دشواری ان بیشتر از ان جهت است که همه ی مردم به قوانین موجود در هر حوزه اگاهی ندارند، زمانی که دچار مشکل حقوقی میشوید فردی که به قوانین مسلط است قطعا از فرد بی اطلاع کارامد تر است. با انتخاب وکیل مطلع و با سابقه ی کاری خوب و موفق شما با خیال راحت تری پرونده را پیش میبرید زیرا احتمال برد پرونده و کسب رای دادگاه برای شما بیشتر میشود. وکیل باسابقه در تهران که تجربه پرونده های زیادی دارد و موفق به اخذ رای قاضی و دادگاه شده است میتواند به عنوان بهترین وکیل در نظر گرفته شود زیرا علاوه بر داشتن اطلاعات ، تجربه ی کافی و موفقی را دارد که میتواند در حل پرونده ی شما موثر باشد. و پایه یک دادگستری تهران فعالیت خود را در بخش های تخصصی سرعت بخشیده است.

خصوصیات بهترین وکیل ملکی:

کلاهبرداری تعریف مشخصی در قانون دارد و برای آن مجازات هایی در نظر گرفته می شود. هرگاه فردی یا افرادی بخواهند به کمک وسایل متقلبانه موجب فریب دادن مردم شوند و مال دیگری را ببرند، مرتکب جرم کلاهبرداری شده اند. شجاعت و در عین حال صبور بودن که البته برای یک وکیل خانم در انجام حرفه وکالت به جهت مسائل و شرایط برخی پرونده ها، شجاعت بیشتری می طلبد.

گروه وکلای یعقوبی با بیش از 10 سال سابقه وکالت و با داشتن وکلای با تجربه ومتخصص در زمینه وکالت در دعاوی کیفری، ملکی و خانواده آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند. وکیل پایه یک دادگستری مجرب و مورد اعتماد به لزومات زندگی جامعه ما تبدیل شده است. موسسه حقوقی صلح صدرا متشکل از بهترین وکیل پایه یک در تهران می باشد. در صورتی که شما از بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای رفع امور و مشکلات خود استفاده کنید.