دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری ” بهترین وکیل تهران ” بنیان دادحامی

بنا به قاعده، چنین مجوزی را کانون وکلای دادگستری صادر می‌کند، اما به موجب قوانین خاص، اجازه وکالت از نهادهای دیگری هم می تواند صادر شود. مهم‌ترین این نهادها که هم اکنون شکل قانونی دارند، مرکز مشاوران قوه قضاییه است. دکتر جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی و رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز است. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند.

پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند. بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی خانواده، باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد.

  • در این موارد،وکیل ثبت احوال در گروه ما به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران آمادگی انجام خدمات حقوقی را دارد.
  • جهرمی از اوایل انقلاب اسلامی دارای مسولیت‌های مختلفی بوده و به همین دلیل در روزنامه گل آقا به ایشان لقب ابوالمشاغل داده شد.
  • شما برای مراجعه به دفاتر وکالت میتوانید در صورت داشتن تلفن دفاتر وقت قبلی بگیرید و یا به صورت حضوری وقت بگیرید و اگر در برخی موارد بعضی وکلا وقت ازاد داشته باشند میتوانید بدون وقت قبلی مراجعه کنید.
  • وکیل باید پیش از ورود به پرونده تمام جوانب را بسنجد، تحقیق کند، به روند قانونی و رویه قضایی مسلط باشد و حتما از صحت اظهارات افراد و به خصوص درستی اظهارات موکل خود اطمینان حاصل کند.
  • با روند دعاوی مالی در دادگاه، اجرای ثبت و شورای حل اختلاف آشنا باشد.

همیشه برام جای سوال بود که بهترین وکیل تهران کیست؟ به نظرم این جمع از ده وکیل برتر تهران، درست ترین جمع از وکلاست. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید. چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن. خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره.

وکیل تسخیری

میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. در حال حاضر عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است. عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است.

بهترین وکیل تهران به کسی گفته می شود که دارای پرونده های متعدد و مختلف باشد و اکثر موکلا از آن راضی باشند و به قوانین تسلط کافی دارد و در کار خود خبره و حرفه ای است. در مواردی موکل درجیح میدهد که از وکیل خانم جهت حل پرونده کمک بگیرید… خب هیچ ایرادی ندارد… معمولا افرادی که قصد طلاق دارند از وکیل خانم استفاده میکنند… موسسه حقوقی آسایش گستران با اختیار داشتن وکلای خانم این امکان را میدهد تا موکل در انتخاب وکیل راحت تر تصمیم بگیرد. بهتر است سعی کنیم از مدت‌ها قبل یا از ابتدای رسیدن به سن قانونی یک وکیل خوب و زبده در تهران برای مشورت در امور حقوقی خود پیدا کنیم. می‌توانیم برای انتخاب وکیل از خانواده و دوستان و کسانی در اطرافیانمان که کارهای حقوقی انجام داده‌اند استفاده کنیم.

وکیل تسخیری یا تعیینی در تهران

چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم. الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم.

جالب است بدانید که شرایط وکلا بیشتر شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری های سخت انسان نمی تواند به پزشک اعتماد کند در انتخاب بهترین وکیل تهران نیز باید دقت زیادی داشته باشد. وکالت امری بسیار تخصصی است و باید حتما توسط بهترین وکیل در تهران و یا کارشناس حقوقی باتجربه انجام شود. گروه وکلای صلح صدرا آماده پذیرش کلیه دعاوی موکلین عزیز می‌باشد.

دلیل این امر افزایش قیمت زمین است که ارزش املاک را فوق العاده بالا می برد. مشکلات و دعاوی با شهرداری اگر املاک دارای کاربری تجاری و مسکونی نباشند سخت تر و پیچیده تر می شود. در نهایت در خصوص انتخاب وکیل احتیاط کنید که در دام کارچاق کن ها و واسطه ها در اطراف دادگاهها نیفتید. زیرا استفاده از الفاظی مانند داشتن ارتباطات یا دریافت حکم در مدت دو یا 3 روزممکن است برای شما وسوسه انگیزباشد و در دام این اشخاص بیفتید. حتما در خصوص انتخاب وکیل دقت کنید که به وکیل دادگستری وکالت دهید.

بهترین وکیل در زمینه پرونده های کیفری شخصی است که در دعاوی مختلفی نظیر کلاهبرداری، جعل، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و تهدید، دیه و … پرونده‌های زیادی را به نتیجه رسانده باشد. بهترین وکیل کیفری شخصی است که با پشتکار بسیار پیگیری‌های لازم را در دادسرا، کلانتری، دادگاه و سایر مراجع به درستی و به موقع انجام دهد. از طرفی با صبر و حوصله به دغدغه‌های موکلین خود گوش فرادهد. پرونده های کیفری معمولا جزو دشوارترین پرونده‌هاست که انرژی زیادی را می‌‌طلبد. وکلای طلاق در گروه وکلای حامیان عدالت با سال ها تجربه در زمینه حقوق خانواده و پرونده های ناشی از زوجیت خاصه طلاق، آماده ارائه مشاوره حقوقی وکیل برای طلاق توافقی و اقسام دیگر طلاق می باشند ضمن این که مجددا به اقتضای تجربه و شرافت شغلی تاکید می کنیم که طلاق اولین راه حل برای اختلافات خانوادگی نیست. این نکته را به یاد داشته باشید که موفقیت شانسی نیست مخصوصا در حوزه وکالت که جزء به جزء مهم است.