دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری ” بهترین وکیل تهران ” بنیان دادحامی

افراد متقاضی با مراجعه به یک وکیل مهاجرتی می توانند کارهای مهاجرتی خود را بسیار سریع انجام داده و روند مهاجرت خود را تسریع ببخشند. دفتر وکالت ایران پارس با داشتن سال ها تجربه در امر مهاجرت و همچنین داشتن وکلای مهاجرتی ماهر، کمک بزرگی به کسانی که قصد مهاجرت دارند، می کند. متقاضیان با مراجعه به دفتر حقوقی ایران پارس اکسپرت و مشاوره حقوقی با یک وکیل مهاجرتی با تجربه، می توانند به طور قانونی به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنند. برای انتخاب بهترین وکلای تهران دقت بالایی داشته باشید زیرا انتخاب یک وکیل خوب در در انجام یک پرونده حقوقی بسیار تاثیرگذار است که این می تواند نقش بسزایی در کارهای وکالتی شما داشته باشد. گروه وکلای ایران پارس اکسپرت یکی از قدیمی ترین موسسات در تهران ایت که دارای وکلای برتر تهران می باشد و می تواند متناسب با پرونده شما بهترین وکیل را معرفی کند. وکلای تهران در طیف وسیعی از مسائل حقوقی فعالیت می کندد و این امر باعث شده که انتخاب بهترین وکیل تهران که در زمینه مورد نظر شما نیز متخصص باشد را بسیار سخت کرده است.

  • مباحث حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد خانواده‌ها، کسب و کارها، املاک و اراضی و جرائم، مردم بسیاری درگیر فرایندهای حقوقی هستند.
  • سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید.
  • پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و … پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند.
  • به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند.
  • برای اینکه بدانیم وکیل کلاهبرداری در چه زمینه ای تخصص دارد باید ابتدا در رابطه با جرم کلاهبرداری اطلاعاتی داشته باشیم.

بر مبنای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، زمانی که یک نفر در یک چارچوب مقررات قانون مدنی، به موجب یک عقد وکالت، فرد دیگری را به عنوان جانشین تمام امور و مسئول انجام امور حقوقی و حقیقی خود برمیگزیند، در حقیقت فرد مورد نظر، به عنوان وکیل آن شخص معرفی می‌شود. چنین فردی می‌تواند تمام امور مربوط به قانون و قضای آن فرد را بر عهده بگیرد. کار ماهیتا با ارزش وکالت را نه صرفا به دید مادی، کسب درآمد و شغلی برای امرار معاش بلکه به نیت احقاق حق و اجرای عدالت و دفع ظلم و حل مشکلات انسان ها دنبال کند. که ارزش آن بسیار گرانبهاست و از وقت به دست آمده و اختیار و توانی که جامعه در اختیار او نهاده است، نهایت استفاده را برای خدمت واقعی ببرد. که با داشتن مجوز و پروانه وکالت دادگستری، تخصص و تجربه لازم را نیز در این زمینه داشته باشد. ما آماده خدمت رسانی در تمامی زمینه‌‌های حقوقی به شما عزیزان می‌باشد.

اما وکالت مقید، با قید و شرط همراه است و اجازه وکیل محدود به اموری است که موکلش به او اجازه داده، مثلا موکل کسی را وکیل خود در اجاره دادن ملک قرار می دهد، چنین وکیلی دیگر اجازه ندارد برای فروش خانه یا هر عمل دیگری از طرف موکلش اقدام کند. دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد. وکیل و مشاور حقوقیدر پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و چاپ و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و… پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود. در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و …

ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. در خصوص سوال آخر شما باید بگم که موکل بعد از امضای وکالتنامه و انعقاد قرارداد تا زمانی که وکیل اقدام وکالتی انجام نداده باشد، می‌تواند قرارداد وکالت را یک طرفه فسخ نماید و خسارتی از این جهت به وکیل پرداخت نمی‌شود.اما اگر وکیل اقدام وکالتی را انجام داده باشد مبلغ پیش پرداخت بعد از فسخ وکالت، به موکل مسترد نخواهد شد. شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم. محاکم و دادسراها مکلف‌اند حق دفاع متهمان و مشتکی عنهم را رعایت نموده و فرصت استفاده از وکیل دادگستری و کارشناس را برای آنان فراهم نمایند و کلیه دادگاه‌ها و دادسراها مکلف به پذیرش وکیل دادگستری می‌باشند و وکیل دادگستری در موضع دفاع از احترام و تأمینات شغل قضا برخوردار می‌باشند . تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد.

شماره تلفن وکیل در تهران + ضرورت مشورت با وکیل خوب در تهران

از طرف دیگر لازم به ذکر است که بسیاری از این دسته از افراد و وکلای دادگستری، تحصیلات خود را در گرایش‌های تخصصی‌تر نیز تکمیل می‌نمایند و توانایی و مهارت خاصی را در زمینه وکالت تخصصی در حیطه مربوط به خود را دارند . بنابر این عوامل می‌توان این طور نتیجه گرفت که یک وکیل پایه یک دادگستری، حتی اگر در زمینه موضوعی دیگر مانند خانواده، صاحب تخصص باشد، می‌تواند در کلیه موضوعات حقوقی و کیفری نیز فعالیت داشته باشد و در این زمینه، هیچگونه محدودیتی برای وی وجود ندارد. اما یکی از نکات قابل ذکر در این زمینه این است که تخصصی که یک وکیل متخصص در زمینه امور و پرونده‌های کیفری، به طور ویژه کسب می‌کند و با آن سر و کار دارد. گروه وکلای آپادانا با بیش از ۵ سال سابقه افتخار دارد که به صورت تخصصی با وکلای تهران همکاری می‌نماید. گروه وکلای آپادانا در هر بخش از حوزه وکالت با تعداد زیادی وکیل همکاری دارد که همگی جزو بهترین وکلای تهران محسوب می‌شوند. با مشاوره حقوقی با این مجموعه می‌توانید از بهترین وکلای حقوقی متناسب با موضوع پرونده خود بهره‌مند شوید.

دفتر وکالت ما

حتما باید از قبل از ایشان بپرسیم که اصلا اجازه‌ی تماس تلفنی را داریم یا نه و اگر بله در چه زمان‌هایی می‌توانیم با وکیل انتخابی‌مان تماس بگیریم. دکتر محمود حبیبی عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد تهران شمال و عضو کمیسیون حقوقی بانک مسکن و عضو هیئت امنای مرکز داوری کانون وکلای دادگستری مرکز هستند. ایشان وکیل متخصص در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، دعاوی ثبتی و دعاوی ارث و تقسیم ترکه می باشند. از امتیازات اخذ وکیل مناسب برای انجام امور قانونی، جلوگیری از صرف وقت و هزینه اضافی و کسب بهترین نتیجه ممکن است.

♦ دارای تأیدیه پژوهشی از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه استنفورد. تحصیلات عالی در رشته حقوق و یا در رشته‌های مرتبط به آن را حداقل تا مقطع کارشناسی داشته است. به عنوان مثال می توان به پرونده هایی که در نهایت به قصاص متهم ختم می شوند اشاره کرد. از طریق ایمیل، پیوندی برای ساختن رمز تازه دریافت خواهید کرد.

در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید. بهترین وکیل بایست با موکل خود روراست بوده و صرفا بخاطر قبول پرونده و دریافت حق الوکاله به موکل امید واهی ندهد و اگر رای دادگاه از نظر شخص وکیل به نفع موکل صادر نمیشود در همان جلسه مشاوره حقوقی به موکل اعلام کند. وکلای دادگستری به وکیل پایه یک دادگستری و وکیل پایه دو تقسیم می‌شوند ، کارآموزان وکالت نیز می‌توانند با توجه به مقررات کارآموزی و تحت نظارت وکیل سرپرست در برخی پرونده‌ها اعلام وکالت نمایند . بیشترین سرمایه گذاری ایرانیان از قدیم در حوزه ی ملکی بوده است، در تهران نیز با توجه به هزینه های بالای ملک ممکن است فردی تمام سرمایه و پس انداز خود را در یک معامله ی اشتباه از دست بدهد، به همین دلیل وکیل های ملکی در تهران اماده ی کمک به شما هستند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران 【آپدیت1401】

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد. مالیات از جمله دغدغه هایی است که ذهن همه افراد را به خود مشغول نموده است. این موضوع برای صاحبان مشاغل و افرادی که در حوزه خرید و فروش ملک فعالیت می نمایند بیش از همه نگران کننده است. آنان با خود می گویند چه کنیم که با کمترین مشکل در حوزه مالیات مواجه شویم؟ راه حل مشکلات مالیاتی چکونه است؟ و وکالت مالیاتی خود را به دست چه کسانی بسپاریم؟ اینها نکاتی است که باید در مورد آن بیشتر بدانیم. یکی از نهادهای مهم در بحث مربوط به ملک و همچنین امور تجاری و صنوف، شهرداری می باشد.