دسته‌ها
اخبار

پلتفرم مدیریت قرارداد با هوش مصنوعی Lexion 20 میلیون دلار سری B برای توسعه بیشتر فناوری خود جمع آوری می کند


ل،یون، یک سیستم مدیریت قرارداد مبتنی بر هوش مصنوعی برای شرکت های متوسط ​​​​بازار که از موسسه آلن برای هوش مصنوعیموسسه تحقیقاتی هوش مصنوعی که توسط یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، پل آلن ایجاد شده است، امروز اعلام کرد که 20 میلیون دلار از بودجه سری B جمع آوری کرده است، که مجموع آن را به بیش از 35 میلیون دلار رسانده است.

این دور مالی اخیر توسط Point72 Ventures، با مشارکت Citi Ventures و سرمایه گذاران موجود Lexion خسلا ونچرز (که نمونه کارها شامل OpenAI، توسعه دهنده GPT-4 است)، Madrona Venture Group و شرکت حقوقی ویلسون سونسینی.

Lexion گفت این پول برای تقویت بیشتر پلتفرم اصلی و قابلیت‌های هوش مصنوعی با هدف کمک به شرکت‌ها برای بستن سریع‌تر معاملات استفاده می‌شود.

گفت: “Lexion همه چیز در مورد کمک به هر تیمی برای انجام تجارت بیشتر و سریعتر است.” ،راو اوبروی، مدیر عامل. ما ثابت کرده‌ایم که چگونه هوش مصنوعی و اتوماسیون بدون کد برنده جایزه می‌تواند وظایف قانونی را تسریع بخشد، اما همچنین شاهدیم که بخش‌های دیگری از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. اکنون چرخه‌های فروش، توافق‌نامه‌های فروشنده، بررسی‌های امنیتی، RFP و حتی پیشنهادهای استخدامی را برای بخش‌هایی که حقوقی مستقیماً در آن دخالت ندارند، تسریع می‌کنیم.

اوبروی Lexion را در حالی که او اولین کارآفرین در انستیتو آلن بود، همراه با بنیانگذارانش توسعه داد. عماد الو،، اکنون CTO، و جیمز برد، مهندس ارشد نرم افزار.

(تصویر بالا Elwany، Oberoi و جسیکا نگوین، افسر ارشد حقوقی.)

این شرکت می گوید که در سال گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرده است، درآمد خود را برای سومین سال متوالی سه برابر کرده و پایگاه مشتریان خود را به صدها مشتری شرکتی از صنایع مختلف، از جمله فناوری B2B، مراقبت های بهداشتی، کالاهای مصرفی، تولید و بازی گسترش داده است.

در ارتباط با سرمایه گذاری، شری چاندراسکارشریک مدیریت Point72 Ventures، به هیئت مدیره Lexion می‌پیوندد.

او گفت: «سرمایه‌گذاری Lexion در هوش مصنوعی، همراه با تخصص فنی، محصول و عملیات تیم، موقعیت شرکت را برای پذیرش گسترده‌تر و توسعه بین‌بخشی فراهم می‌کند. “ما هیجان زده هستیم که از تیم حمایت کنیم زیرا آنها به نوآوری در فضای عملیات ادامه می دهند.”


منبع: https://www.lawnext.com/2023/04/ai-contract-management-platform-lexion-raises-20m-series-b-to-further-develop-its-platform.html