دسته‌ها
اخبار

چگونه یک ارائه دهنده چت زنده برای شرکت حقوقی خود انتخاب کنید


برای بسیاری از شرکت های حقوقی، چت زنده یک پیوند مهم در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی است. در حالی که تعداد کمی از شرکت ها توانایی مدیریت چت زنده را دارند، تعدادی از شرکت ها وجود دارند که این خدمات را برای شرکت های حقوقی ارائه می دهند.

البته این سوال پیش می آید که چگونه انتخاب می کنید؟ یک موسسه حقوقی باید در ارائه دهنده چت زنده به دنبال چه چیزی باشد و چگونه یک شرکت باید ارزیابی کند که کدام شرکت برای نیازهایش من، است؟

این موضوعی است که در مقاله به آن پرداخته شده است، چگونه بهترین نرم افزار ارائه دهنده خدمات گفتگوی زنده را برای شرکت حقوقی خود انتخاب کنید، توسط کیت جووردانو، نویسنده فناوری حقوقی و بنیانگذار بازاریابی دیجیتال CML.

او به عواملی مانند گزینه‌های یکپارچه‌سازی و طرح‌های قیمت‌گذاری نگاه می‌کند و ویژگی‌هایی را که یک شرکت باید در یک سرویس چت زنده جستجو کند، مورد بحث قرار می‌دهد.

مقاله او در منتشر شده است راهنمای فناوری حقوقی LawNext به ،وان بخشی از کتابخانه منابع، جایی که ما در حال ساخت یک کتابخانه رایگان از مقالات کاربردی هستیم که برای کمک به متخصصان حقوقی در درک و ارزیابی فناوری حقوقی نوشته شده است.

اگر شما یک کارشناس فنی حقوقی یا کاربری هستید که می‌خواهید یک ایده مقاله برای مرکز منابع ما ارائه دهید، شما ممکن است این کار را در اینجا انجام دهد.

حتی بهتر از آن، برای مقالات ارسال شده در ماه فوریه، ما به نویسندگان این فرصت را می‌دهیم که به طور بالقوه یک کارت هدیه برای مشارکت خود دریافت کنند. میتونی پیدا کنی جزئیات کامل در مورد آن پیشنهاد در اینجا.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/02/،w-to-c،ose-a-live-chat-provider-for-your-law-firm.html