دسته‌ها
اخبار

کاشت مژه؛ ۱۲ نکته مهم که قبل از کاشت و اکستنشن مژه باید بدانید چطور

جراحی کاشت مژه شامل انتقال مو از یک قسمت بدن (معمولاً از پشت سر) به ناحیه مژه (پلک بالا یا پایین) است. این به شما کمک می‌کند ظاهر مژه کامل و طولانی‌تری داشته باشید. برای خرید انواع مواد و لوازم مورد نیاز برای اکستنشن مژه، پیشنهاد ما به شما خرید از اپلیکیشن کمدا است. با نصب اپلیکیشن کمدا می‌توانید از کالاهایی متنوع، باکیفیت، همراه با قیمت‌های مقرون به صرفه و البته گارانتی پرداخت، بهرمند شوید. برای افراد دارای بیماری‌های خاص که بیماری‌شان به ریزش شدید موها منجر می‌شود، اکستنشن مژه راه حل خوبی نیست. علاوه بر مواد شیمیایی مورد استفاده در این پروسه، استفاده از داروهای خاص این افراد، می‌تواند باعث ایجاد حساسیت و یا کاهش ایمنی بدن شود.

در روش کاشت مژه روسی، از تارهای بسیار نازک مژه استفاده می‌شود که قطر آن‌ها بسیار کم و در حد ۰.۰۷ میلی‌متر است. به قدری این رشته‌ها نازک هستند که می‌توان چندتا از آنها را به یک تار مژه وصل کرد و با اینکار مژه‌های شما پرپشت‌تر به نظر می‌رسند. در عین حال به پلک شما فشاری وارد نمی‌شود و آزاری نخواهید دید. مژه‌های روسی بسیار زیبا و ظریف هستند و چشم‌های شما را زیباتر نشان می‌دهند. از طرفی، فن‌سازی این مژه‌ها در محل و با دست انجام می‌شود و از پیش آماده‌شده نیستند. امروزه بیشتر افرادی که می‌خواهند از روش‌های زیبایی برای زیباتر کردن چهره و یا اندام خود استفاده کنند، معمولا به سراغ روش‌هایی می‌روند که طبیعی‌تر جلوه کنند.

اگر آرایشگر شما ناوارد باشد ممکن است باعث چسبیدن مژه پایین و بالا بهم شود و در نتیجه مژه ها کنده شوند و یا چسب وارد چشم شود و دچار عفونت های شدید چشمی شود. در این نوع ضخامت مژه های مصنوعی استفاده شده بین 0/5 و 0/3 می باشد  که بسیار حجم مناسبی برای مژه های کم پشت می باشد. سعی کنید هر چند روز یکبار برای ترمیم به سالن زیبایی که برای اکستنشن رفته اید مراجعه کنید.

روش های مختلفی مثل زدن ریمل، مژه مصنوعی، اکستنشن مژه و کاشت مژه وجود دارد که می توان برای داشتن مژه های پر و زیبا آن ها را امتحان کرد. انتخابی درست است که در کنار کیفیت و مهارت پزشک بتوانید مقرون به صرفه ترین و منصفانه ترین هزینه را پرداخت نمایید. هزینه های ناشی از عمل زیبایی کاشت مژه کاملا متغیر بوده و به موارد مختلفی بستگی دارد در نتیجه نمی توان یک عدد ثابت برای آن در نظر گرفت. در چنین مواقعی تنها راه حل پیش رو عمل زیبایی کاشت مژه است که می تواند باعث بازگشت مجدد زیبایی به صورت فرد گردد. یکی دیگر از شرایطی که باعث می شود فرد یک کاندید مناسب محسوب شود، وضعیت جسمانی سالم پلک ها است.

در ضمن، جدا از هزینه‌ی خود عمل کاشت مژه به تنهایی، هزینه‌های داروهای ترمیمی را نیز باید در نظر گرفت. پس از کاشت مژه‌ی دائم تا مدت‌ها خبری از آن ظاهری که شما دنبالش بودید نیست و شما مدت‌زمانی با ریزش مژه و ظاهر نامطلوب آن درگیر خواهید بود. در ابتدا باید اشاره کنیم که کاشت مژه‌ای که ما به طور معمول در روزمره می‌شنویم را معمولا به اشتباه برای اکستنشن مژه به کار می‌برند. کاهش وزن ناگهانی نیز علاوه بر ریزش موی می‌تواند باعث ریزش مژه‌ها هم بشود.