دسته‌ها
اخبار

کانون وکلای دادگستری اصفهان

علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای خسروی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره با پرداخت هزینه می‌باشد، اشاره کرد. برخورد و رفتار شایسته، رازدار بودن، راه حل دهنده بودن، پایبندی به زمان، فن بیان و گفتاری شیوا و رسا از خصوصیات این وکیل نمونه است که باعث شده اقای کلانتر در زمره بهترین وکیل اصفهان قرار گیرد.

همچنین چنین وکیلی باید نسبت به نظریات خود نیز نگاهی نقادانه داشته باشد و نقاط ضعف آن را بشناسد تا بتواند مانع از آن شود که طرف مقابل در دعوی استدلال های او را زیر سوال ببرد. زیرا وکیلی برای شما مناسب است که به راحتی به او اعتماد کنید و مشکلات خود را به وکیل خود بگویید و از افشای اسرار خود نترسید. با این روش می توانید از موضوعی که به وکیل سپرده اید اطمینان کامل داشته باشید.

  • با وکیل شاهنگیان شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت به نتیجه مطلوب خود برسید.
  • با وکیل متخصص دفتر حقوقی حامد امیری در مسائل حقوقی خود مشورت نمایید و در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسید .
  • از اسنادی که در روابط حرفه‌ای کاربرد فراوانی دارند، دادن چک یا سفته به جای وجه نقد است.
  • شعار ایشان همواره آن است که برای یک موضوع حقوقی، فقط یک راه حل وجود ندارد.
  • این دو نیاز با یک دیگر پیوند خورده و انسان‌ها قوانینی را برای تعیین و اثبات مالکیت اموالشان نزد مراجع قانونی، به وجود آورده‌اند.

البته صرف داشتن تجربه‌ی زیاد در یک زمینه دلیل نمی شود که آن وکیل در زمینه‌های دیگر نیز تجربه داشته باشد. مثلا ممکن است یک وکیل بیشتر در زمینه های حقوقی تجربه و اطلاعات داشته باشد اما در زمینه های کیفری آن چنان تجربه‌ای نداشته باشد و یا بالعکس. پس نتیجه این می شود که زملنی که می خواهید وکیلی را برای پرونده‌ی خود انتخاب کنید، به رزومه و سابقه‌ی کاری او دقت کنید چون این کار بسیار موثر و سودبخش است.

تنظیم اظهارنامه آنلاین تنظیم اظهارنامه اولین قدم برای دستیابی به حق و حقوق خود از روش های قانونی و حقوقی می باشد. من از آقای محمد امین شاهنگیان برای مشاوره طلاق و مهریه کمک گرفتم و ایشون در اسرع وقت و بسیار با صبر و حوصله جواب بنده رو دادند. دعاوی کیفری ( از جمله ضرب و جرح عمدی، تخریب عمدی ، کلاهبرداری و انتقال مال غیر، قصور پزشکی، توهین و تهدید، جرایم رایانه ای).

شهر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ایران می باشد و یکی از استان های تاریخی و به عبارتی پایتخت تاریخی ایران است. پس از اخذ پروانه وکالت در سال 1383 اولین پرونده وکالت را دریافت کردم که باعث براعت موکل من از 15 سال زندان شد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه وکلای مهر اصفهان می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت. اگر قصد تأسیسیک شرکت را دارید و می‌خواهید در مورد تشکیل شرکت راهنمایی بگیرید، بدون شک بایدیک وکیل تجاری با تجربه پیدا کنید. در حالی که وکلای موفق، صفات مشترک بسیاری دارندولی ممکن است در دفاعیات خود به یک قانون متمایز متکی باشند.

موضوعات وکالت در اصفهان توسط بهترین وکیل

اگر افراد قبل از وارد شدن به پروسه دادرسی یا تنظیم یک قرارداد خود را موظف بدانند که با وکیل خبره گفتگو نمایند از بسیاری از مشکلات حقوقی جلوگیری خواهند کرد. وکیل پایه یک دادگستری باید دارای فن بیان، قوی در تکلم و از قدرت مباحثه خوبی برخوردار باشد. وکیل اصفهان به عنوان وکیل خیلی خوب در اصفهان با بهره‌مندی از بهترین وکیل دادگستری می تواند گزینه مناسبی برای عزیزانی باشد که به دنبال وکیل عالی در اصفهان با ویژگی‌های فوق الذکر هستند. برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که بر اساس قوانین جاری کشور وکلا در دسته بندی تخصصی قرار نمی گیرند و متاسفانه در نظام حقوقی ایران پروانه وکالت تخصصی نیز صادر نمی شود. مثلاً در ایران وکیل تخصصی در حوزه های ملکی، وکیل خانواده، وکیل وصول بدهی، وکیل کیفری، وکیل حقوقی شرکت ها، وکلای حقوق مالکیت معنوی و سایر موارد تخصصی نداریم. دکتراحمدرضاسعیدی،فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی،بارتبه ی اول ومعدل ۱۹،درمقاطع لیسانس،فوق لیسانس ودکتری رشته حقوق جزاوجرمشناسی،یکی ازبهترین وکلای دادگستری،درشهراصفهان،بابیست سال سابقه میباشد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل ملکی در تبریز [ آپدیت 1401 ]

ایشان یکی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان بوده و در زمینه وکالت بیش از 17 سال سابقه حرفه ای دارند. آقای شیشه گر در این سال ها موفق به بررسی پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی گوناگون شده اند. ایشان در حل پرونده های موکلین خود از دانش و تجربیاتی که در این سال ها به دست آورده اند استفاده می کنند. آقای سروریان وکیل دادگستری و مشاور حقوقی در اصفهان می باشند که با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به کار وکالت مشغول اند و بیشتر از 5 سال سابقه دارند.

با سلام خدمت کلیه کاربران و بینندگان عزیز این قسمت متداول ترین سوالاتی است که در بین شما عزیزان پرسیده شده است و مشاوران و کارشناسان ما این سوالات را به خوبی جواب داده اند . خوشحالیم که در کنار شما عزیزان هستیم وکیل شیرزاده وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان . همچنین یک وکیل خبره در اصفهان با داشتن خلق و خوی خوب باعث می شود تا مراجعه کنندگانش در هنگام مشاوره، به او اعتماد کنند و تمام مسائل و مشکلات حقوقی و یا خصوصی ترین مسائل را با او در میان بگذارند. یک وکیل خبره در اصفهان وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی و دقیق در مورد پرونده به مراجعه کنندگان خود، آنها را از شرایط موجود آگاه سازد و در این موضوع کوتاهی نکند. وکیل خوب در اصفهان با بهره مندی از دانش حقوقی خود و با در نظر گرفتن جدیدترین قوانین وضع شده راهنمایی ها و مشاوره های لازم در ارتباط با مشکلات حقوقی موکلین عزیز را در اختیارشان میگذارد.

البته برخی از این دانش ناشی از تجربه بوده و بخشی از آن از آموزش ناشیمی‌شود. وکیل خوب در اصفهان با شرکت در پرونده های حقوقی مختلف این اطمینان را به مراجعان خود می دهد که مشکلات حقوقی ایشان به بهترین نحو حل و فصل می شود. تجربیات وکیل و اشراف وی به مواد قانونی مختلف در این مسیر بسیار کمک کننده خواهد بود. وکالت هم مانند شغل های دیگر در جوامع امروزی، نیازمند تجربه و مهارت است و به تخصص نیاز دارد. دعاوی ثبتی مشاجراتی است که در روند ثبت املاک و اسناد و اجرای اسناد رسمی لازم الاجرا رخ می دهد.

همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.