دسته‌ها
اخبار

گالری تم تولد بتمن خرید و سفارش انواع تم تولد در سورتایم ارسال رایگان

گالری تم تولد بتمن خرید و سفارش انواع تم تولد در سورتایم ارسال رایگان

فروشگاه اینترنتی پردیس شاپ کار خود را از سال 1400 با هدف عرضه بدون واسطه محصولات آرایشی و بهداشتی ، اسباب بازی و عروسک ، لوازم قنادی ، لوازم تولد ، و مواد شوینده آغاز کرده و هم اکنون به سراسر ایران ارسال محصول دارد. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. پردیس شاپ با پایبندی به دو اصل کلیدی، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان ، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به پردیس شاپ با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید!

  • برای سفارش تم تولد بتمن می توانید محصول را انتخاب کرده و درب منزل تحویل بگیرید.
  • درتهرانامکان ثبت سفارش فوری وجود دارد و در صورت نیاز مشتری تا حداکثر 2ساعت ارسال انجام میگردد.
  • همانطور که می دانید خوراکی ها و کیک تولد نیز بر محیط ارایی جشن ها تاثیر فراوانی دارند.
  • همانگونه که گفته شد بتمن یکی از محبوب‌ترین ابر قهرمان‌های دنیا است که پسران بخصوص پسرانی که در دوره نوجوانی هستند بسیار به او علاقه داشته و همیشه خود را در جای بتمن در فیلم‌های تم تولد لاک پشت های نینجا وی تصور می‌کنند.

فروشگاه همنشینی 2021 کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه همنشینی می‌باشد. قرار گرفته تا شما عزیزان با استفاده از این ظروف دغدغه شستن ظرف ها و یا شکستن آنها را نداشته باشید و بتوانید وقت بیشتری را در کنار مهمانان خود باشید. شما با انتخاب هر کدوم از آنها به تعداد لازم می تونید از قبل برای سورپرایز کردن فرزند دلبندتون به همراه دوستانش یک برنامه ریزی بدون دردسر و حساب شده داشته باشید.

بنر مستطیلی تم تولد بتمن

شما می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و تم بمتن را سفارشی سازی کنید و دقیقا تم دلخواه خود را سفارش دهید. مشاوران آماده هستند به صورت رایگان شما را در خرید یک تم تولد مناسب برای جشن تولد عزیزتان راهنمایی کنند. فروشگاه اینترنتی هپی شو بهترین بستر برای خرید اینترنتی کالاهای مرتبط با مراسم ها (تولد، عقد و عروسی و … ) و همچنین لوازم تزئینی در ایران می باشد. سپس یک مقوا یا کاغذ مشکی رنگ را به شکل نماد بتمن (شبیه خفاش) برش بزنید و روی بیضی زرد رنگ بچسبانید. یک کاغذ سفید رنگ نیز به شکل بیضی (کمی کوچک‌تر از بیضی زرد رنگ) برش بزنید و پشت مقوای زرد رنگ بچسبانید.

کپسول گیفت (کندی باکس) اسمارتیز تم تولد مدل بتمن

۲- با قیچی دور الگو را برش دهید، پارچه سیاه را از محل تا باز کنید و شنل بتمن کامل را پهن کنید و وسط آن در قسمت بالا یک آرم بت من بزرگ بچسبانید. مناسب ترین انتخاب برای تولد هست و فضایی ویژه و ابرقهرمانی رو برای آنها رقم می زنه. © تمامی حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه هامابیز (hamabiz.shop) محفوظ است. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت فروشگاه ایران کوک را می پذیرم . می‌توانید از خفاش‌های کاغذی و گل‌های بادبزنی که در بالا گفتیم برای پس زمینه استفاده کنید.

تم تولد بتمن تم تولد پسرانه است که برای تم جشن تولد پسرانه از آن بسیار استقبال می شود. تم بتمن هیجان و شگفتی خاصی برای پسربچه ها دارد و دو رنگ زرد و مشکی از رنگ های اصلی تم بتمن می باشند. علاوه بر خرید تم تولد بتمن برای تزیین تم تولد بتمن می توانید از این دو رنگ برای تزیین میز استفاده کنید و بادکن تولد را به رنگ زرد و مشگی تهیه کنید. بازی از جمله مهم ترین بخش های یک تولد به یاد ماندنی می باشد.

بتمن یا بت من یکی از سوپر هیرو های دوست داشتنی و الهام بخش برای پسر هاست. پسر های زیر 12 سال انرژی و حس بسیار خوبی از دیدن انیمیشن ها و برنامه های بت من می گیرند و در رویا های خود با این شخصیت، رفتار ها و اکت او زندگی می کنند. لوله دستمال کاغذی را از وسط نصف کنید و ابتدای نوار مقوایی بچسبانید.

در مورد رده سنی مناسب برای این تم نیز باید بگوییم که تم بتمن برای رده سنی ۳ تا ۱۷ سال می‌تواند مناسب باشد. معمولا پسران از ۳ سالگی کارتون‌ها را بسیار دنبال می‌کنند و حتما نیز کارتون بتمن را مشاهده کرده و دوست دارند. پس اگر پسرتان در این رنج سنی قرار دارد بتمن می‌تواند برای انتخاب مناسبی باشد.

سپس جزئیات جشن تولد را با یک خودکار مشکی رنگ روی کاغذ سفید بنویسید. دعوت نامه‌ها را می‌توانید درون پاکت مشکی رنگ قرار دهید و از برچسب بتمن (در صورت دلخواه) برای تزیین روی پاکت استفاده کنید. اولین کاری که باید برایش برنامه ریزی کنید تهیه یک لیست از مهمانان و دعوت از آن‌هاست. اگر تصمیم دارید که مهمانان را با دعوت نامه به جشن خود دعوت کنید بهتر است که این دعوت نامه‌ها منعکس کننده موضوع و تم تولد شما باشد تا بچه‌ها بدانند قرار نیست فقط به یک جشن تولد ساده بیایند بلکه قرار است به شهر گاتهام یعنی شهر بتمن بیایند. مطمئناً دعوت نامه‌هایی با تم بتمن بچه‌ها را بیشتر هیجان زده خواهد کرد و شور و اشتیاقشان برای آمدن به جشن تولد شما بیشتر می‌شود. ریسه پرچمی تم تولد بتمن یکی از لوازم تزیینی مراسم تولد و جشن هاست که از تعدادی پرچم در طول ربان متصل شده اند و برای کامل کردن دیزاین جشن شما مناسب می باشد .