دسته‌ها
اخبار

وکیل در شیراز وکیل در شیراز

ایشان با تجربه ای که دارند بهترین نتایج را در پرونده های کیفری (کلاهبرداری، جعل اسناد، تصادفات و دیه ناشی از آن و … )، خانواده (طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، و … )، حقوقی (مطالبه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها و … ) به دست می آورند. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

  • کافیست بر روی تخصص مورد نظر خود کلیک کرده تا وکلای مربوط به آن را مشاهده نموده و با انتخاب هر وکیل، اطلاعات ایشان از قبیل آدرس و شماره تماس نمایش داده خواهد شد.
  • وکلای آنلاین می توانند به صورت مجازی ( تماس تصویری از طریق اپ های موجود، چت های آنلاین و مخفی یا تلفنی ) مشکلات شما را حل نماید.
  • وکیل پایتخت با فراهم کردن گزیده ای از وکلای برتر شیراز در یک لیست 10تایی، انتخاب یک وکیل خوب در شیراز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، تا به کمک وکلای متخصص شیراز باز شود.
  • شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و دفتر وکالت و مشاوره حقوقی مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید.

وکیل قزلباش آماده ارائه خدمات حقوقی به کلیه شهروندان شهرهای استان فارس از جمله؛ شیراز، کوار، مرودشت و … است. برای یافتن بهترین وکیل طلاق شیراز باید به دنبال بهترین وکیل خانواده باشید. داشتن وکیل خوب و یک مشاور حقوقی باتجربه و ماهر برای طلاق در طول جریان یک پرونده حقوقی به خصوص دعاوی خانواده و طلاق با توجه به اینکه در حصول نتیجه به نفع شما قطعاً تاثیر مثبت خواهد گذاشت، از شدت آلام و اثرات سوء آن خواهد کاست. داشتن وکیل خوب طلاق به کمی توجه و دقت و آگاهی و شناخت و البته کمی هم شانس نیاز دارد. از وکلای پایه یک دادگستری شیراز هستند، ایشان به عنوان یک وکیل باتجربه، بعد از بررسی های لازم که روی پرونده انجام می دهند، وکالت فردی را قبول می کنند که بتوانند از حقوق وی در دادگاه دفاع کنند، اگر بدانند که قبول وکالت پرونده ای فقط اتلاف وقت و هزینه موکل است، از آن صرف نظر می کنند.

شهرداری

مهارت های ارتباطی و گفتاری را می توان در طول تحصیل خود با شرکت در فعالیت هایی مانند بحث و گفتگو یا سخنرانی عمومی بیان کرد.وکلا همچنین باید بتوانند واضح ، متقاعد کننده و مختصر بنویسند ، زیرا آنها باید انواع اسناد حقوقی را تهیه کنند.اما همه چیز در مورد فرافکنی نیست. برای اینکه یک وکیل بتواند آنچه مشتری به آنها می گوید تجزیه و تحلیل کند یا یک شهادت پیچیده را دنبال کند ، باید مهارت شنیداری خوبی داشته باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد. با دریافت مشاوره ملکی شیراز از وکیل در شیراز از حق تان آگاهی یابید. یک وکیل خوب در شیراز وکیلی است که بتواند سریع ترین و کم هزینه ترین راه را برای موکلش بیابد.

وکیل نشر اکاذیب در شیراز

از جمله خدمات وکالتی آقای قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. در شیراز، دستیابی به موفقیت در پرونده‌های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن یک وکیل خوب شیراز می‌کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد. با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی‌توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی‌های خاصی را نیز دارا باشد.

قوانین امور ملکی و وکیل ملکی شیراز

ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع موکل تمام شود. لغت وکیل واژه ای عربی است و به کسی گفته می شود که از طرف افراد حقیقی و حقوقی برای انجام کلیه امور حقوقی به وکیل مامور می شود تا در چارچوب قوانین و مقررات قانون مدنی وظایفی را انجام دهد و باید تا پایان پرونده حقوقی که با عقد وکالت بین طرفین انجام شده است، تمامی مسئولیت پرونده را به عهده بگیرد. به کسانی که وظایف حقوقی خود را به وکیل محول می کنند موکل می گویند که طی یک حق الوکاله ای که وکیل درخواست می کند، پرونده خود را به او واگذار می کنند. با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل شیراز از حقوق قانونی خود مطلع شوید. وکیل پایتخت با فراهم کردن گزیده ای از وکلای برتر شیراز در یک لیست 10تایی، انتخاب یک وکیل خوب در شیراز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، تا به کمک وکلای متخصص شیراز باز شود.