دسته‌ها
اخبار

آرای شما در آن است: در اینجا 15 فینالیست که برای حضور در کوچه راه اندازی 2023 در ABA TECHSHOW انتخاب کرده اید آمده است.


برگه های رای بسته شده و آرا شمارش می شود: آرای شما 15 استارت آپ حقوقی فناوری را تعیین کرده است که به ،وان فینالیست در هفتمین دوره سالانه شرکت خواهند کرد. کوچه استارتاپی در ABA TECHSHOW 20231-4 مارس در شیکاگو برگزار می شود.

15 فینالیست در یک مسابقه به مصاف هم خواهند رفت مسابقه زمین افتتاحیه شب این رویداد افتتاحیه TECHSHOW امسال است که شرکت کنندگان در کنفرانس برای انتخاب برنده برتر رای می دهند. برنده رتبه اول بسته ای از جوایز بازاریابی و تبلیغات دریافت می کند.

در ماه نوامبر، ما صادر کردیم برای ورود تماس بگیرید از بین تمام ورودی‌هایی که دریافت کردیم، هیئت داوران تعداد درخواست‌ها را به 40 کاهش دادند که این تعداد ما در 23 ژانویه پست کردیم برای شما، خوانندگان، برای انتخاب 15 نهایی.

ما در مجموع 80915 رای در 16183 رای دریافت کردیم. (هر برگه رای حدا،ر تا پنج رای را می داد.)

در اینجا برندگان به ترتیب تعداد آرا آنها آمده است. (توضیحات توسط هر شرکت ارائه شده است.)

به همه فینالیست ها تبریک می گویم. برای ،، که موفق به این کار نشدند، امیدواریم سال آینده دوباره شما را ببینیم.

1. پلتفرم Calloquy

Calloquy به ایمن، ایمن و کارآمد ، رسیدگی های حقوقی از راه دور اختصاص داده شده است، هم برای کاهش هزینه و خطر برای اصحاب دعوی شرکتی و هم برای گسترش دسترسی به عدالت برای جوامع محروم. پلتفرم دعاوی مجازی یکپارچه ما، فرآیند انجام و مدیریت دعاوی از راه دور و ،یبی را ساده و حرفه ای می کند. کاربران میزبان جلسات، میانجی‌گری‌ها و سپرده‌گذاری‌هایی هستند که سناریوهای دعوای حقوقی واقعی را تقلید می‌کنند و سطحی از امنیت را متن، با مراحل قانونی ارائه می‌دهند.

2. نقل قول های LegalEase

LegalEase Citations یک برنامه وب است که به وکلا، دانشجویان حقوق و سایر متخصصان حقوقی کمک می کند تا به راحتی، سریع و دقیق استنادهای حقوقی را در قالب های حقوقی خاص مانند The Bluebook برای استفاده در نوشته های حقوقی خود ایجاد و قالب بندی کنند. کاربران منبعی را که ذکر می‌کنند در یک فرم وارد می‌کنند و الگوریتم LegalEase Citation به‌طور خودکار هزاران قانون قالب‌بندی را اعمال می‌کند و فوراً استنادهای قانونی دقیق را ،وجی می‌دهد.

3. طوطی

رونوشت کلمه به کلمه، همگام‌سازی شده هوش مصنوعی 90 دقیقه پس از Depo/EUO بدون هزینه اضافی برای ظاهر خبرنگار ما. ما به شرکت‌های/شرکت‌های بیمه قدرت می‌دهیم تا در مقابل انتظارهای طول، و هزاران نفری که با خبرنگاران سنتی ،ج می‌شوند، تصمیم‌گیری سریع‌تر و کارآمدتر بگیرند. ما یک پلت فرم رایگان و ابری ایجاد کردیم که شامل برش کلیپ، تأیید سپرده فوری و جستجوی هوشمند در رونوشت‌های گذشته است. رونوشت‌های تایید شده، در صورت نیاز، به صورت رایگان با فایل صوتی/تصویری همگام‌سازی می‌شوند. هیچ هزینه فیلمبردار یا سایر موارد متفرقه وجود ندارد. اتهامات.

4. مطیع بودن

پلتفرم شتاب قرارداد مبتنی بر هوش مصنوعی – اجرای قرارداد 80٪ سریعتر با انطباق بهبود یافته – از بررسی، خط قرمز، همکاری و مذاکره قراردادها (از جمله قراردادهای شخص ثالث / طرف مقابل) پشتیب، می کند. از هوش مصنوعی برای غواصی عمیق در موضوعات حقوقی، مقایسه قراردادها بر اساس موضوعات حقوقی، و پشتیب، از زبان های اروپایی و آسیایی استفاده می کند.

5. تجزیه و تحلیل قرارداد Catylex

برای ،ب‌وکارهایی که به قراردادها وابسته هستند، Catylex Contract Analytics پاسخ‌های سریعی را بدون خواندن کوه‌های کاغذی ارائه می‌دهد. بر خلاف دیگران، ما هزاران مفهوم را خارج از جعبه پوشش می دهیم. کاربران Catylex به سادگی اسناد مربوط به قرارداد را در یک برنامه ابری امن آپلود می‌کنند و سیستم به طور خودکار آن اسناد را است،اج، بر،ب‌گذاری و به داده‌های مفیدی ترجمه می‌کند که می‌تواند در اختیار CLM قرار گیرد یا برای کاهش خطر، نشت درآمد، و تمرین‌های قانونی آتش‌سوزی استفاده شود.

6. قضاوت

ما استرس رو، را کاهش می دهیم و از دست دادن درآمد ناشی از مشکل چند میلیارد دلاری “آیا باید این را بخوانم” را پس می گیریم. MyJr from Jurisage یک افزونه مرورگر است که در هر صفحه وب برای بهبود تجربه شما با ارائه اطلاعات حقوقی به طور مستقیم در جریان کاری شما کار می کند. باز ، برگه‌های جدید را برای هر مرجع ذکر شده متوقف کنید و فقط روی نقل قول قرار دهید تا سریعاً موارد ذکر شده را بدون ،وج از صفحه فعلی یا ش،ته شدن جریان خود، درک کنید. هوش متمرکز برای وکلای متمرکز.

7. EsquireTek

EsquireTek نرم‌افزار اتوماسیون پیشگامانه را به فرآیند کشف مکتوب نادرست می‌آورد. برای چندین دهه، کشف یک کار دستی و خسته کننده بوده است. آنچه قبلاً ساعت ها طول می کشید اکنون می تواند در 60 ث،ه انجام شود و زمان و منابع ارزشمندی را آزاد می کند. هوش مصنوعی پیشرفته ما به‌طور دقیق درخواست کشف وکیل مخالف را اسکن و است،اج می‌کند و پوسته پاسخ کشف را در عرض 60 ث،ه ایجاد می‌کند. ویژگی‌های غنی و با کاربری آسان به وکلا و حقوقدانان اجازه می‌دهد تا به سرعت پاسخ‌ها را پیش‌نویس کنند، اعتراض‌ها، مشتریان متن یا ایمیل را اضافه کنند و امضاهای الکترونیکی را مستقیماً از پلتفرم ما دریافت کنند.

8. Universal Migrator

Universal Migrator تغییر سیستم‌های مدیریت اسناد/عملی را آسان می‌کند. داده ها را از بیش از 50 سیستم در یک طرح پایگاه داده جه، است،اج می کند و سپس آن داده ها را به پلت فرم مورد نظر شما منتقل می کند. از جمله ویژگی هایی که ما را منحصر به فرد می کند، صورتحساب قانونی استاندارد LEDES است. ما مهاجرت های قانونی را استاندارد کردیم. انتقال داده ها به طور سنتی سخت است زیرا هر سیستمی دارای طرح های پایگاه داده، API و ساختار ج، متفاوتی است. ما هر سیستم (حتی سیستم‌های مبتنی بر وب/API) را به یک مدل داده جه، تبدیل می‌کنیم، بنابراین هر مهاجرت دقیقاً ی،ان به نظر می‌رسد.

9. CiteRight

CiteRight به تیم‌های دعوی قضایی کمک می‌کند تا قو،ن موردی را ذخیره، سازماندهی، به اشتراک بگذارند، استناد کنند و جمع‌آوری کنند – بنابراین آنها می‌توانند سریع‌تر پیش‌نویس کنند و زمان بیشتری را برای موارد مهم صرف کنند. CiteRight تنها ابزاری است که به وکلا اجازه می‌دهد قو،ن قضایی را ذخیره کرده و به طور خودکار آن را در Microsoft Word استناد کنند. بینش ما این است که استنادهای حقوقی خود نوعی دانش هستند که می توانند در جریان کار تحقیقات حقوقی مجدداً استفاده شوند. با استفاده از داده‌هایی که کاربرانمان تولید می‌کنند، به آن‌ها کمک می‌کنیم تا ارزش بلندمدتی را برای محصول کاری خود ایجاد کنند و آن را برای افراد بیشتری در شرکت مفیدتر کنیم.

10. بیاورید

ما به تیم‌های حقوقی کمک می‌کنیم در ازای دریافت خدمات حقوقی با هزینه ثابت و اشتراک، ساعت قابل پرداخت را برای همیشه کنار بگذارند. در فیدو، شرکت‌های حقوقی اقدامات دستی، فرآیندهای غیرمرتبط، و ال،ای اسناد خود را به محصولات قانونی یک به چند، گردش کار خودکار و پروژه‌های حقوقی مش، تبدیل می‌کنند. همه اینها در یک پورتال با نام تجاری شرکت بسته بندی شده و به مشتریان تحویل داده می شود که مرکز تجربه مشتری شرکت است. با فیدو، تیم‌های حقوقی فروش زمان را برای پول متوقف می‌کنند و شروع به افزایش تاثیر می‌کنند.

11. DecisionVault

DecisionVault یک پورتال ورودی برای وکلای دادگستری است که جایگزین فرم های دریافت یا فایل های PDF قابل پر، آنها می شود. این یک سمت مشتری دارد – پورتال، که پر ، پرسشنامه آنلاین را برای مشتریان آسان می کند. سپس در باطن، وکیل می‌تواند این اطلاعات را به روش‌های مختلف بررسی، استفاده و صادر کند – و آن را با ابزارهای قانونی دیگر خود از طریق یکی از ادغام‌های متعدد ما همگام‌سازی کند.

12. CaseYak

CaseYak از هوش مصنوعی برای تولید پیش‌بینی ارزش ادعای تصادف وسایل نقلیه موتوری استفاده می‌کند. ما در حال حاضر از این برای ارائه خدمات تولید سرنخ به شرکت‌های حقوقی استفاده می‌کنیم، اما پتانسیل موارد استفاده دیگر را دوست داریم. ما به این سوال که در بسیاری از بیلبوردهای وکالت یافت می شود پاسخ می دهیم: “ارزش پرونده شما چیست؟”

13. یافت شد

Truve یک فناوری اطلاعاتی جدید، ساده برای استفاده و اولین در نوع خود است که برای کمک به شرکت‌های حقوقی در ساختار و استفاده از داده‌هایشان طراحی شده است. این مرکز داده، تجزیه و تحلیل و پلت فرم بهره وری برای شرکت های حقوقی آینده است. ما به طور منحصربه‌فردی یک ابزار هوش مصنوعی برآورد ارزش موردی ایجاد کرده‌ایم که بیش از 100 نقطه داده را جستجو می‌کند تا عوامل کلیدی مؤثر بر ارزش موارد را درک کند. سپس از این اطلاعات برای به حدا،ر رساندن مقادیر مورد استفاده می کنیم.

14. گاهشماری مورد

ما استاندارد طلایی قانونی برای گاهشماری ها هستیم. Case Chronology یک پلتفرم نرم افزاری مبتنی بر مرورگر ثبت شده است که روشی کارآمد و مؤثر برای ایجاد، تجزیه و تحلیل، آماده سازی و ارائه پرونده شما است. نرم افزار Case Chronology به کاربران این امکان را می دهد که یک بار روی یک صفحه کار کنند در حالی که به طور خودکار گزارش ها، ویژگی های جستجو، تشخیص تکراری، فیلترهای تجزیه و تحلیل، تقویم های تعاملی و ج، زم، تولید می کنند. فناوری ثبت اختراع ما بر مشکلات ذاتی کار با اسناد و PDF که در ایجاد گاه‌شماری امن، مقیاس‌پذیر، پویا و همه در یک مکان اختلال ایجاد می‌کند، غلبه می‌کند. Case Chronology آزمایشی است.

15. 10BE5

پلتفرم برنده جوایز ما تهیه پیش نویس افشای بازارهای سرمایه و فرآیندهای دقت مرتبط را برای شرکت ها و مشاوران آنها خودکار می کند. طیف وسیعی از تکنیک هایی که ما استفاده می کنیم شامل تجزیه و تحلیل داده ها و پردازش زبان طبیعی است. ما کارشناسان حقوقی و فنی هستیم و محصولات خود را با نظرات شرکت های حقوقی برتر (شریک های رسمی شامل کلیری گوتلیب و وینج) می سازیم. از سال 2021، راه‌حل‌های ما در حدود 50 تراکنش سهام و بدهی به ارزش میلیاردها دلار توسط یک دوجین Am Law 100 استفاده شده است.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/02/your-votes-are-in-here-are-the-15-finalists-you-c،se-to-be-in-the-2023-s،up-alley-at-aba-techs،w.html