دسته‌ها
اخبار

بایگانی‌های باربیکیو گازی باربیکیو آریا

بایگانی‌های باربیکیو گازی باربیکیو آریا

همه می‌دانیم که اولین و قدیمی‌ترین نوع باربیکیو، باربکو باربیکیو زغالی است. برای داشتن پختی یکنواخت لازم است تا چوب یا زغال به طور کامل برافروخته شود که برای اینکار حدودا ۴۵ دقیقه زمان نیاز است. مشتعل شدن زغال‌ها به وسیله الکل، آتش زنه و یا روش‌های دیگر انجام می‌شود. شاید در ابتدا روشن کردن باربیکیو زغالی کمی سخت و دشوار باشد اما باید گفت آماده سازی و کار با این نوع باربیکیوها نیاز به کمی تجربه و مهارت دارد که پس از چندین بار استفاده میسر خواهد شد.

لایه ای تیره رنگ بر روی آن مشاهده کنید.

کنترل دما در کباب پز زغالی نیاز به توجه مداومی دارد، در حالی که تنظیم آن درباربیکیو گاز آسان است و این یک تفاوت در باربیکیو های گاز و ذغالی به شمار می آید. دیگر تفاوت کباب پز های گاز و ذغالی در این است که نوع ذغالی را باید مرتب از خاکستر تمیز کنید اما در نوع گازی هرازگاهی باید میله ها و چربی گیر را تمیز نمایید. اگر شما هم عاشق عطر و طعم ذغال در کباب و جوجه هستید باربیکیو ذغالی بهترین انتخاب است. با استفاده از باریکیو ذغالی می توانید بعد از طبخ انواع استیک، گوشت، ماهی و… لایه ای تیره رنگ بر روی آن مشاهده کنید. این مدل باربیکیو برای کار کردن از گاز شهر تغذیه می کند و در جنس های مختلف آجری، استیل، چدنی و … تولید می شوند .

  • تابش حرارتی هنگامی ایجاد می‌شود که گرما از طریق حرکت ذرات باردار در درون اتم‌ها به تابش الکترومغناطیسی در محدوده‌ی ایجاد فرکانس حرارتی مادون قرمز، تبدیل می‌شود.
  • این کباب پزها از استاندارد ایمنی بالاتری نسبت به سایر نمونه ها برخوردار می باشند و برای استفاده از آن ها نیاز به ماده آتش زایی که خطرآفرین شود، نیست.
  • بقیه مراحل زیاد سخت نمی باشد و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید .
  • کباب پز هایی که با ذغال کار میکنند ، بوی دود و طعمی طبیعی را به کباب میدهد در حالی که در کباب پز های گازی و برقی خبری از بوی دود اتش نیست.
  • برای اینکه آتش خوب روشن شود و اکسیژن‌رسانی برای آتش به‌اندازه کافی باشد کف و دیواره‌های این سینی باید سوراخ‌های ریزی داشته باشد.
  • برای تهیه انواع کباب پز فلزی می توانید به فروشگاه های مختلف در سطح شهر و منطقه خود مراجعه کنید .

قیمت یک باربیکیو می‌تواند با توجه به مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن ، و همچنین ابعاد آن بسیار متغیر باشد . شما می توانید کباب پز کوچک و خانگی را با قیمتی در حدود ، یک میلیون تومان خریداری کنید . این قیمت می‌تواند برای کباب پزی در همین ابعاد ولی با کیفیت متفاوت تر ، آیا استفاده از آلیاژ های متفاوت تا حدود ۲۰ میلیون تومان نیز برسد . به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی برای خرید یک باربیکیو یا کباب پز آن کرد . البته نظافت فقط محدود به کباب پزهای ذغالی نمی‌باشد ، بلکه تمام باربیکیو و کباب پس نیاز به نظافت دارند . زمانی که شما از باربیکیو برای پخت و پز یا آماده کردن کباب استفاده می کنید ، چربی ها و باقی مانده های غذا که بر روی کباب پز باقی می ماند ، می تواند آلودگی های زیادی به وجود آورد .

فن دستی منقل و باربیکیو مدل بادبزن ۲۲۰۴۵

از جمله امکانات این دستگاه پایه های چرخ دار جهت نظافت و جابه جایی آسان میز چوبی کنار دستگاه با قابلیت تاشو مناسب نگه داری مواد غذایی اولیه قبل از طبخ می باشد . چرخ هایی با کیفیت در زیر این محصول موجود می باشد که می توان به راحتی باربیکیو را جا به جا کرد . باربیکیو وسیله ایست برای کباب یا گریل کردن گوشت و انواع مواد غذایی که طرفدار بسیاری دارد؛ چون غذاهای پر طرفداری را می توان با آن درست کرد. باربیکیو با حرارت کم، به صورت تدریجی و آتش غیر مستقیم گوشت را می پزد تا مغز پخت شود و خیلی در معرض سوختگی قرار نگیرد.

باربیکیو آیلند گازی آتش مهر مدل ۱۰۱

شما حتی می‌توانید بدون تلاش زیاد یا هزینه و وقت زیاد، خودتان یک باربیکیو سنگی بسازید. دقت کنید که شما باید مکان مناسبی را در باغ برای اجرای کوره سنگی خود پیدا کنید. به دلیل پرتاب شدن جرقه، دور بودن از گیاهان و آلاچیق‌های موجود در روف گاردن بسیار مهم است. ترجیح بر این است که یک مکان سایه‌دار را برای قرار دادن آن انتخاب کنید. این باربیکیو ها تنها به یک شیر گاز نیاز دارند و برخلاف باربیکیوهای ذغالی محیط را آلوده نمی کنند.

کباب‌پز و باربیکیو معمولاً از چند قسمت اصلی تشکیل می‌شوند هر یک از این اجزا کاربردهای خود را داشته و برای یک کباب‌پز ضروری است. درست است که با نداشتن قسمت‌هایی از کباب‌پز نیز می‌توان کباب درست کرد، ولی برای درست‌کردن یک کباب ایده عال و لذت بردن از آشپزی یک سری وسایل ضروری است. دلاوا وب سایت بررسی و راهنمای خرید محصولات جهیزیه و منزل می باشد که سعی در آن دارد با معرفی دقیق محصولات کاربران را در خرید محصول مناسب راهنمایی نماید. در دلاوا تمامی مطالب مربوط به جهیزیه و خانه داری یافت می شود. علاوه بر موضوعات باربیکیو چیست؟ ، انواع باربیکیو ، خرید باربیکیو و ….

اما اگر ارتفاع سقف باربیکیو زیاد باشد ، و اطراف آن پوشیده نباشد نیاز به تهویه خاصی ندارید . اما اگر اطراف باربیکیو پوشیده باشد ، برای تهیه بهتر نیاز دارید تا از یک فن استفاده کنید . دیگر اینگه باید زمان بیشتری را صرف آماده شدن کباب ها صرف نمایید. تفاوت باربیکیو ها در منبع تغذیه آنها خلاصه نمی شود و در بسیاری از موارد دیگری مانند شکل و ثابت، متحرک بودن هم با همدیگر تفاوت هایی دارند. وقتی باربیکیو باغ خنک شد یک روغن گیاهی را روی آن اسپری کنید. ما براین باوریم که با توجه به آلودگی روزافزون هوا و محیط زیست راهی جز بازگرداندن طبیعت به شهرها و گسترش فضای سبز عمودی نیست و در همین راستا در کنار شما خواهیم بود.

به دلیل اینکه در صورت عدم رعایت ایمنی مناسب کنترل آتش کاملا دشوار می‌شود ، برخی اوقات این موضوع می تواند باعث آتش سوزی و تخریب زیادی شود . گاهی اوقات آتش‌سوزی میتواند سلامت افراد را تهدید کند و آسیب های زیادی به آنها وارد کند . پس اگر کار شما به گونه ای می باشد که با آتش در ارتباط هستید ، سعی کنید تا جای ممکن نکات ایمنی را رعایت کنید .

این نوع از کباب پزها معمولاً دمای بالاتر از دمای کباب‌پزهای گازی دارند. و بهتر می‌توان درجه حرارت آن‌ها را نسبت به کباب پزهای ذغالی تنظیم کرد. همین ویژگی‌ها باعث می‌شود که این نوع از باربیکیوها در بین مردم محبوبیت بیشتری داشته باشند. تفاوت کباب پز های گازی و ذغالی را در مواردی چون قیمت، کنترل دما، نوع غذایی که در آن طبخ می کنید و محدوده دما می توان بررسی کرد. غذاهایی که سریع پخت هستند، در کباب پز گازی بهتر طبخ می شوند و در عوض آن دسته از مواد غذایی که نیاز به طبخ طولانی دارند، نیاز به باربیکیو ذغالی دارند.