دسته‌ها
اخبار

فروش اقساطی 207 دنده ای سقف پاناروما با اقساط بلند مدت و تحول فوری خرید اقساطی 207 دنده ای سقف پاناروما | behtarinyab

فروش اقساطی 207 دنده ای سقف پاناروما با اقساط بلند مدت و تحول فوری خرید اقساطی 207 دنده ای سقف پاناروما | behtarinyab

با این حال، باید توجه داشت که هر خودرویی با ویژگی‌های خودش به بازار عرضه می‌شود و این ویژگی‌ها باید با نیاز و سلیقه شما مطابقت https://behtarinyab.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%be%da%98%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3-tu5-%d9%88-%d9%be%da%98%d9%88-207-%d8%b3%d9%82%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/ داشته باشد. قبل از اقدام برای خرید ماشین 207 اقساطی بهتر است مزیت‌ها و معایب هر کدام از دو گزینه اتومات و دنده‌ای را دقیقا بررسی کرده و تصمیم گیری مناسبی را انجام دهید. با شرکت در طرح خرید اقساطی پژو ۲۰۷ سایا خودرو، یک خودرو جذاب، ایمن، فنی و کم‌مصرف را از آن خود می‌کنید که با شرایطی ویژه و حداقل فشار مالی برای شما درنطر گرفته شده است. در خرید اقساطی خودرو، افرادی که میخواهند بودجه خودرو را به صورت نقدی نپردازند و یا توانایی پرداخت بودجه کامل را ندارند از این روش استفاده می‌کنند و تقریبا نیمی از مبلغ خودرو قسط بندی می شود.

  • فروش اقساطی خودرو ، خرید اقساطی خودرو، پیش فروش خودرو ها یا لیزینگ خودرو را احتمالاً شما هم شنیده اید.
  • اگر نگاهی به امکانات و آپشن‌های این خودرو بیندازیم، متوجه می‌شویم که قیمت آن برای چنین امکاناتی مقرون‌به‌صرفه است.
  • درباره مصرف سوخت پژو 207i باید بگوییم که میزان مصرف در داخل شهر 8.8 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر و 5.4 لیتر در خارج از شهر به ازای پیمودن همین مسافت است.
  • در نقطه مقابل، خرید ۲۰۷ اقساطی دنده‌ای به خصوص در مسافت های طولانی و جاده‌های با کمترین تردد یک مزیت است، زیرا مصرف سوخت این مدل کمتر است و قدرت موتور همیشه در دسترس شماست.

سایت شیپور دارای کامل‌ترین و به‌روزترین لیست آگهی‌های خرید و فروش خودرو و ماشین‌های صفر و کارکرده است و به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر خودروی دلخواه خود را خریداری کنید. اگر به دنبال قیمت پژو 207 دنده‌ای نیز هستید، می‌توانید آگهی‌های این صفحه را بر اساس قیمت پژو 207 دنده ای در ایران فیلتر کنید تا زمان کم‌تری را برای پیدا کردن آگهی مورد نظر خود صرف کنید. با کمک فیلترهای این صفحه، می‌توانید لیست آگهی‌ها را بر حسب شرایط، موقعیت و بودجه خود مرتب کنید. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی پژو ۲۰۷ دستی را انتخاب کرده و اولویت آن ها بهار و تابستان ۱۴۰۳ می باشد می توانند در این طرح تبدیل نسبت به انتخاب پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته اقدام نمایند. مبلغ پیش پرداخت برای نوع دستی محصول ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای (پانوراما) ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نوع اتوماتیک آن ۶۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

پژو ۲۰۷ پانوراما مدل ۱۴۰۳ ارتقا یافته خشک

پژو ۲۰۷ پانوراما، خودرویی اقتصادی و کارآمد است که با قیمت مناسبی عرضه می‌شود و انتخابی مناسب برای خرید نقدی و یا اقساطی است. در این بخش، به بررسی مزایا و معایب پژو ۲۰۷ پانوراما پرداخته و در نهایت قیمت این خودرو را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد. طرح فروش فوری پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای ارتقا یافته ویژه اسفند ۱۴۰۲ مطابق جدول زیر می باشد.

تجهیز ۲۰۷ ایران خودرو به استانداردهای ۸۵ گانه

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و مربوط به شرکت کیان افق هیربد است. 207 نسبت به 206 زیباتر شده است و طرفداران بیشتری هم پیدا کرد، 207 برادر دو قلوی 206 است اما با ظاهر بروزتر و اپشن های بیشتر است. ظاهر این خودرو بسیار شیک تر با چراغ های کشیده تر و کاپوت منحنی، چهره ای خشن و پر قدرت از206 است.

هم‌چنین طرح های فروش اقساطی پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما نیز به سبب اینکه چنین ویژگی در خودروهای ایرانی بی‌سابقه بوده است، بسیار با استقبال مواجه شده و یکی از مهم‌ترین امکانات رفاهی این خودرو محسوب می‌گردد. شما با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 که از سوی سایا خودرو ارائه شده است، می‌توانید صاحب خودروی به روزی شوید که چراغهای آن مجهز به دیلایت و نئون است و با طراحی جدید آینه‌ها، ظاهری لوکس به این خودرو بخشیده است. با خرید قسطی پژو 207، صاحب خودرویی می‌شوید که 390 سانتی متر طول، 168 سانتی‌متر عرض و 1468 میلی‌متر عرض دارد و فاصله بین دو محور چرخ‌های جلو و عقب نیز 2443 میلی‌متر است. پژو 207 در صورتی که مخزن سوخت 50 لیتری آن پر باشد، وزنی معادل 1087 کیلوگرم دارد.