دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران 09128478662 گروه وکلای یعقوبی-وکالت

گروه وکلای یعقوبی با بیش از 10 سال سابقه وکالت و با داشتن وکلای با تجربه ومتخصص در زمینه وکالت در دعاوی کیفری، ملکی و خانواده آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد همچنین وکیل پایه یک ، وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده و سوگند یاد کرده امین موکل خود باشد و جز برای حق و عدالت و حقیقت نکوشد. علاوه بر موارد فوق، سامانه حقوقی بنیاد وکلا، با بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران حقوقی و وکلای مجرب و متخصص، آماده خدمات رسانی در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده، اختلافات حوزه کار و روابط کارگر و کارفرما و سایر مسائل حقوقی است. لازم به ذکر است که این سامانه حقوقی، علاوه بر ارائه مشاوره‌های حقوقی تخصصی، در زمینه تهیه و تنظیم انواع اوراق قضایی مثل شکواییه، دادخواست، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و مانند آن نیز خدمات رسانی می‌نماید. وکیل تسخیری وکیلی است که برای وکالت دعاوی کیفری، از سوی دادگاه تعیین می‌گردد. در دادگاه‎های کیفری و دادسراها، ضرورت حضور وکیل برای متهم در برخی از جرایم، الزامی و در واقع یک نوع اجبار قانونی است.

برای مثال حتما با عناوینی مانند وکیل کاری، وکیل دادگستری، وکیل اداری، وکیل قضایی، وکیل تسخیری و یا وکیل معاضدتی مواجه شده‌اید. برای پیدا کردن بهترین وکیل ابتدا باید متناسب با موضوع پرونده، به جستجوی وکیل پرداخت. معمولا وکلا در سایت‌ها و صفحات شخصی خود خلاصه از فعالیت حرفه‌ای خود را منتشر می‌کند. در حال حاضر، در هر کدام از حوزه‌های فوق وکیل آقا و یا خانم متخصص به فراوانی وجود دارد و افراد براساس علاقه و میل خود می‌توانند در پرونده های مختلف وکیل خانم و یا آقا انتخاب کنند. معمولا خانم‌ها به خصوص در پرونده های خانواده ترجیح می‌دهند که وکالت خود را به وکیل خانم بسپارند، در حالی که در پرونده های کیفری با توجه به ماهیت خشن خود، مردم عمدتاً آقایان را برمی‌گزینند. در آزمون مربوط به وکالت برگزار شده توسط کانون وکلای دادگستری و یا مرکز مشاوران قوه قضاییه شرکت کرده است.

افراد متقاضی با مراجعه به یک وکیل مهاجرتی می توانند کارهای مهاجرتی خود را بسیار سریع انجام داده و روند مهاجرت خود را تسریع ببخشند. دفتر وکالت ایران پارس با داشتن سال ها تجربه در امر مهاجرت و همچنین داشتن وکلای مهاجرتی ماهر، کمک بزرگی به کسانی که قصد مهاجرت دارند، می کند. متقاضیان با مراجعه به دفتر حقوقی ایران پارس اکسپرت و مشاوره حقوقی با یک وکیل مهاجرتی با تجربه، می توانند به طور قانونی به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنند.

به طور مثال در پرونده‌هایی که مربوط به مهریه می‌باشد و زوجه قصد دارد مهریه خود را از همسرش دریافت کند اما زوج در مقابل پرداخت مهریه مقاومت می‌کند و نسبت به پرداخت اقدامی نمی‌کند، زوجه می‌تواند به وکیل مهریه مراجعه کند تا او از راه قانونی نسبت به دریافت مهریه ی موکل خود از زوج اقدام کند. یا مثلا زمانی که دعاوی میان کارمندان شهرداری شکل می‌گیرد، در آن زمان قطعا مراجعه به یک وکیل شهرداری که بر موضوعات و قوانین مربوط به شهرداری مسلط است و آگاهی دارد می‌تواند تاثیر مثبت فراوانی اعمال کند. مفهوم وکالت دارای گونه‌های مختلف و وکیل نیز به طور کلی شامل دو پایه می‌باشد که دانستن مفاهیم دقیق هریک و تفاوت میان وکیل پایه یک دادگستری و پایه دو دادگستری یا وکیل قضایی و مشاور‌حقوقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که ما در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.

وسعت دعاوی مختلف حقوقی و کیفری و نیز روندهای مختلف طرح دعوی و اجرا به‌گونه‌ای است که یک نماینده حقوقی نمی‌تواند بازده کامل در همه پرونده ها از خود نشان دهد. مورد دیگری که در دیوان عدالت اداری ممکن است به وجود بیاید این می باشد که حکم صادره در این رابطه احتمال دارد که بر علیه فرد صادر شده باشد در این مورد لایحه خود را برای اعتراض به دیوان عدالت اداری ارسال نماید. بهترین اقدام در این رابطه این می باشد که فرد از وکلای متخصص و همچنین پایه یک دادگستری استفاده نماید. معمولا هر فردی برای شروع طرح شکایت در دیوان عدالت اداری باید ابتدا در خصوص موضوع مورد نظر خود براساس ماده 16 قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری اقدام به نوشتن دادخواست خود بنماید .

  • یکی از خدماتی که گروه آریا دادیار ارائه می دهد مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته می باشد که برای همشهریان تهران و سایر نقاط کشور قابل انجام خواهد بود.
  • ایشان موفق به دریافت مدرک کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی شده اند.
  • وکلای دادگستری باید نسبت به احقاق حقوق موکل جدی و با وجدان کاری و شرافت، تمامی مهارت‌های خود را به کار ببرند و در همه شرایط پیگیر پرونده موکلین خود باشند.
  • وکیل حمایتی یا وکیل ایثارگران جامعه، وکیلی است که در موضوعات حقوقی و قضایی بسیجیان و اشخاص ایثارگر و خانواده شهدا قبول وکالت می‌کند.
  • 5- رئیس اداره حقوقی شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران (سهامی عام) از شرکتهای تابعه گروه بهمن.

بنابراین برای اینکه دعوا در روند و مراحلش دچار مشکل ناخواسته ناشی از بی تجربگی نباشد. که موضوعات و دعاوی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید. ما آماده خدمت رسانی در تمامی زمینه‌‌های حقوقی به شما عزیزان می‌باشد.

حقوق ثبت

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به گروه وکلای حامیان عدالت تعلق دارد. انجام بیش از ۳۰۰ پرونده حقوقی و کیفری در مراجع قضایی و اداری و … وکیل فی‌الواقع نماینده‌ی قانونی شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می‌باشد، که به موجب عقد وکالت مامور به انجام کار‌های حقوقی آن‌هاست. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند.

وکیل کیفری

وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند برای تمامی پرونده‌ها در هر شهری از کشور وکالت کرده و در کلیه محاکم حقوقی و کیفری در تمامی پرونده‌های مالی، چک، خانواده، جرائم اینترنتی، جرائم رایانه‌ای و حقوقی شرکت کرده و وکیل شرکت، فرد حقیقی یا حقوقی باشد. کانون وکلا نهادی است که بیش از صد سال است تاسیس شده و نزدیک به 70 سال است که استقلال یافته است. کانون وکلا اولین، مهم ترین و اصلی ترین نهاد برای صدور مجوز وکالت و پروانه برای متقاضیان ساکن در ایران می باشد که شبیه به آن در تمام کشورهای دنیا وجود دارد. وکلای دادگستری دارای مجوز رسمی از کانون وکلا معمولا دانش، تجربه و تبحر بالایی دارند و با توجه به مراحل گزینش استاندارد، قابلیت اعتماد بیشتری به آنها وجود دارد.

اگر به یک وکیل خانم نیاز دارید می توانید با مراجعه به موسسه حامیان عدالت از بهترین وکلای تهران مشاوره دریافت کنید. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. این موضوع قابل بیان است که وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند در خصوص دعاوی قابل طرح در دیوان عدالت اداری شما را راهنمایی نماید، به این سبب می‌توانید به مقاله وکیل دیوان عدالت اداری مراجعه نمایید و در صورت لزوم از وکلای موسسه حقوقی ما مشاوره دریافت نمایید. بهترین وکیل تهران وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است.

چنانچه درگیر مشکلات کلاهبرداری و یا سرقت شدید می توانید برای اثبات بی گناهی و احقاق حق با وکیل سرقت در تهران و یا وکیل کلاهبرداری در تهران تماس حاصل فرمایید. از آن جایی که نتیجه ی برخی دادگاه ها در آینده ی فرد موثر است بهترین و منطقی ترین کار این است که یک وکیل خوب در تهران پیدا کنید.دلایل اهمیت پیدا کردن وکیل حقوقی متخصصزیاد است. از آن جایی که یکی ازوظایف وکیل حقوقی خوب در تهرانتهیه ی مدارک لازم است و بنا به تجربه ای که وکیل در انجام کار دارد کار شما با سرعت بیش تری انجام می شود.