دسته‌ها
اخبار

تامسون رویترز برنامه‌های خود را برای هوش مصنوعی مولد پیش‌نمایش می‌کند و ادغام با Microsoft 365 Copilot را اعلام می‌کند.


از آنجایی که سایر شرکت‌های فناوری حقوقی برای عرضه محصولات با استفاده از هوش مصنوعی مولد عجله کرده‌اند، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها، تامسون رویترز، به‌طور غیرعادی سکوت کرده است. دو هفته پیش، زم، که اعلام کرد قصد دارد سالانه 100 میلیون دلار در هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند، این سکوت را اندکی ش،ت، از جمله اینکه در نیمه دوم سال جاری، هوش مصنوعی مولد را در محصولات پرچمدار خود به کار برد.

امروز، TR جزئیات واضح تری را در مورد برنامه های خود برای گنجاندن هوش مصنوعی و چت مولد در محصولات قانونی خود در طی ارائه برای رسانه ها توسط دیوید وانگ، مدیر ارشد محصول ارائه کرد.

به طور خاص، فاش کرد که تا نیمه دوم سال قابلیت‌های چت را در تحقیقات قانونی و محصولات گردش کار خود گنجانده و دعوت از مشتریان منتخب برای آزمایش نمونه‌های اولیه را زودتر آغاز خواهد کرد.

TR همچنین از همکاری با مایکروسافت خبر داد که به موجب آن محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی در Microsoft 365 Copilot، ابزار مایکروسافت برای ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته در مجموعه بهره‌وری خود، ادغام خواهند شد.

TR و مایکروسافت برای توسعه یک راه‌حل پیش‌نویس قرارداد که نرم‌افزار و محتوای TR را با Copilot for Word ،یب می‌کند، همکاری کرده‌اند. یک وکیل یا متخصص حقوقی که در Word کار می کند می تواند از منابع TR مانند Practical Law و Westlaw در حین تهیه پیش نویس استفاده کند.

وونگ گفت این اولین محصول قانونی خواهد بود که با Copilot ادغام می شود و یکی از اولین ادغام های شخص ثالث خواهد بود.

با توجه به محصولات قانونی اولیه TR، ادغام های برنامه ریزی شده آن همگی نمونه های اولیه هستند. اما این شرکت امروز پیش نمایش هایی را به اعضای رسانه ارائه کرد. در میان ادغام های TR پیش نمایش شده:

چت در Westlaw Precision. ادغام چت در Precision به ،وان یک صفحه دو پنل ظاهر می شود، با یک رابط چت آشنا در سمت چپ، که در آن کاربر می تواند سوالات خود را بپرسد و پاسخ های هوش مصنوعی را مشاهده کند، در حالی که در سمت راست، کاربر مراجعی را خواهد دید که پاسخ ها را پشتیب، می کنند. .

چت در حقوق عملی با قابلیتی که به طور آزمایشی به نام Practical Law Dynamic نامیده می شود، کاربر می تواند از طریق رابط چت با محتوای قانون عملی درگیر شود. مشابه چت در Precision، نمونه اولیه یک رابط دو صفحه ای با چت در سمت چپ و مراجع یا داده های مرتبط در سمت راست را نشان می دهد.

هوش مصنوعی مولد در HighQ. وونگ گفت که TR فرصت هایی را برای استفاده از هوش مصنوعی مولد در HighQ برای افزایش اتوماسیون گردش کار و است،اج اطلاعات از منابع مختلف می بیند.

وونگ گفت که TR جزئیات بیشتر و به روز رس، های بیشتری را در هفته ها و ماه های آینده ارائه خواهد کرد.

او گفت که با در دسترس قرار گرفتن نمونه های اولیه محصول، از مشتریان منتخب دعوت می شود تا آنها را آزمایش کنند و به TR کمک کنند تا از تجربیات آنها بیاموزد.

او گفت که عملکرد چت در نیمه دوم سال جاری در تحقیقات قانونی و محصولات گردش کار TR یکپارچه خواهد شد.

او گفت که زمان‌بندی Copilot به زمان‌بندی مایکروسافت بستگی دارد، اما TR در خط مقدم این عرضه‌ها خواهد بود.

در مقیاس وسیع‌تر، وونگ گفت که TR متعهد به رهبری توسعه هوش مصنوعی مولد برای بازار قانونی است و با توجه به سابقه توسعه هوش مصنوعی در محصولات قانونی، موقعیت خوبی برای انجام این کار دارد.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/05/t،mson-reuters-previews-its-plans-for-generative-ai-announces-integration-with-microsoft-365-copilot.html