دسته‌ها
اخبار

شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان

دارای شماره پروانه 162 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1377 صادر شده است. آقای بابا شاهی دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری می‌باشد که مشاوره با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است. خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است.

  • چون همان گونه که سابق بر این بیان نمودیم، زمانی که موکلی به وکیل رجوع و مسئله‌ی حقوقی خود را با وی در میان می گذارد ممکن است رازهای خود و یا اطلاعات محرمانه‌ی مهمی را با او بازگو کند که اگر وکیل این اطلاعات را افشا کند بسیار به ضرر موکل می شود.
  • نکته مورد توجه دعاوی کیفری این است که در صورت حتی یک لغزش از طرف متهم یا وکیل، تبعات ممکن است غیر قابل جبران و بسیار سنگین باشند.
  • حق الوکاله معمولا هزینه تمبر مالیاتی، هزینه اقامت وکیل، هزینه ایاب ذهاب، هزینه کارشناسی، دادرسی، ثبت درخواست و … است که وکیل در راه حل پرونده صرف می کند.
  • • یکی دیگر از تعهدات وکیلی خوب در برابر موکل این است که اموال و یا مدارکی که موکل در اختیار او گذاشته است را به وی مسترد دارد، به این خاطر که آن چه موکل در اختیار او می گذارد امانت است و به منظور پیش بردن پرونده.

دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. از سال 1380 شروع به وکالت در زمینه خدمات حقوقی کردم و پس از 3 سال در سال 1383 پروانه وکالت را کسب و به طور رسمی در زمینه حقوقی خدمت رسانی کردم . این مجموعه با انجام تحقیقات و تفحص نسبت به امور حقوقی و اطلاعات روز در زمینه مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف نسبت به حل مشکلات حقوقی موکلان اقدام می نمیاد.

طلاق توافقی

زیرا یک وکیل خوب با دفاع کامل و درست از حقوق شما در دادگاه ، فن بیان قوی و انتقال صحیح مطلب در جلسات دادرسی می تواند نتیجه پرونده را به نفع شما تغییر دهد. شما اگر ساکن اصفهان یا شهر های آن هستید و قصد دارید با یک وکیل در اصفهان صحبت کنید ، شماره تلفن وکیل اصفهان بهترین گزینه برای شما عزیزان است که براحتی و در کمترین زمان می توانید با وکیل مجرب اصفهان مشاوره داشته باشید. به نماینده یک شخص حقیقی یا حقوقی، در مسائل حقوقی، وکیل حقوقی گفته می شود. وکالت دعاوی حقوقی تخصصی است که حوضه های بسیار زیادی را در بر میگیرد که مهاجرت، خانواده، امور شرکت ها و دعاوی ملکی، از مهم ترین موارد آنها می باشد. همچنین بسیاری از افراد برای پیشبرد و پیشرفت در امور به مشاوره نیازمند هستند و یک وکیل حقوقی علاوه بر تخصص بسیار بالا در وکالت باید مشاور خوبی نیز باشند. بهترین وکیل حقوقی کسی است که تعهد به موکل، تجربه و مهارت را سرلوحه خود قرار دهد و برای احقاق حق موکل خود تلاش کند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل در اصفهان [ آپدیت 1401 ]

بماند که یه سری از وکلای عزیز همون ابتدا به ساکن مبلغ های هنگفتی میخواستن و ابتدا شماره حساب میدادن تا بتونیم باهاشون صحبت کنیم. ولی از این بین از آقای محمد امین شاهنگیان مشاوره گرفتم و ایشون خدا خیرش بده که بدون هیچ چشم داشتی به من مشاوره های عالی در رابطه با مهریه و طلاق دادن. به شما هم توصیه می کنم حتما یه تماسی با ایشون داشته باشید باشد که مشکلتون ایشالا حل بشه. در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل برتر در اصفهان، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی خانواده شما، به کمک وکیل متخصص و مجرب اصفهان رفع شود. سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلببهترین وکیل در اصفهان – لیست ۱۰تاییرا مطالعه کردید.

به عبارت دیگر، افرادی که علاقه زیادی به کاری که انجام می‌دهند دارند، خوشحال تر بوده،رضایت بیشتری داشته و عملکرد بهتری دارند. شما احتمالاً کلیشه‌های معروف مانند “اگر شغلی را که دوست دارید انتخاب کنید، انگار اصلاً کار نمی‌کنید” شنیده‌اید. البته، همه ما می‌دانیم که در دنیای واقعی، این مورد خیلی هم ساده نیست.

توجه به مصالح موکل در اقدامات مربوطه و آگاه ساختن وی از ابعاد مختلف پرونده نیز از وظایف یک وکیل خوب در اصفهان است. در نظر داشته باشید که برای دعاوی حقوقی می توانید از وکیلی که در امور حقوقی صلاحیت بیشتری دارد کمک بگیرید. با توجه به اینکه برخی از وکلا در طول سال های فعالیت خود می توانند پرونده هایی را که صرفاً حقوقی هستند به عهده بگیرند، لذا مهارت و تجربه آنها بیشتر در زمینه دعاوی و امور حقوقی است. رعایت این نکات به شما کمک می کند تا با دانش و اطلاعات کامل، متخصص مناسب برای موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر در زمینه مسائل حقوقی دانشی ندارید، می توانید با کارشناسان حقوقی مشورت کنید و فردی را انتخاب کنید که در تسلط بر قوانین و داشتن تجربه کافی به شما کمک کند. دوست عزیز سلام متشکرم از حضور شما در وبسایت وکیل اصفهان و لازم میدانم توصیه و تذکر جدی به شما داشته باشم، دوست من حتی اگر کارشناس حقوقی هستید بدون مشورت و مشاوره با وکیل هیچ گونه اقدام قضایی انجام ندهید، چرا که بعضا عواقب اقدام نابخردانه ضررهای جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

دکتر محمود باقری با بیش از ۲۰ سال تجربه وکیل درجه اول دادگستری در اصفهان و مدرس دانشگاه ، فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی ( اصفهان ، شهید بهشتی تهران و کاشان) در رشته حقوق با گرایش حقوق کیفری (جزا و جرم شناسی) از سال ۱۳۷۹ فعالیت در حرفه شریف وکالت دادگستری را مستقلا آغاز نمودند. اما چنانچه نمیدانید کدام یک از وکلای اصفهان زیر در خصوص پرونده شما تخصص کافی دارد و بهترین وکیل این حیطه در اصفهان می باشد فرم زیر را تکمیل کنید تا در لحظه اطلاعات ۲ وکیل متخصص در پرونده شما برای شما نمایش و پیامک میگردد . دادداک در معرفی وکلای متخصص دعاوی تجاری در اصفهان نهایت دقت و امعان نظر را داشته و سعی شده حتی المقدور وکلایی را معرفی نماید که مدیران دادداک شخصاً افتخار حضور در کلاسهای ایشان را داشته اند. جهت تقدیر از ایشان و نیز بهره مندی هموطنان عزیز ساکن در اصفهان از این وکلای برجسته، نام ایشان در سایت آورده شده است. ابتدا به دنبال وکیل پایه یک دادگستری باشید، در مراحل بعدی وکیلی که امانت دار، صادق، با سابقه و دارای اطلاعات کامل در خصوص پرونده شما باشد را انتخاب کنید. وکیل برای حل پرونده های کیفری، حقوقی، خانواده، ثبتی و … باید اطلاعات کاملی داشته باشد و به تمامی قوانین جدید آگاه باشد تا از این طریق بتواند از حق موکل خود دفاع کند.