دسته‌ها
اخبار

چه اتفاقی برای فرزندان لیزا ماری پریسلی می افتد؟


مرگ لیزا ماری پریسلی بسیاری از مسائل مربوط به برنامه ریزی املاک، مانند بدهی پول به IRS، سرنوشت املاک گریسلند و اعتماد او را برجسته می کند. با این حال، یکی دیگر از نگر، های اصلی این است که چه اتفاقی برای دختران 14 ساله او می افتد.

پریسلی از شوهر اولش دنی کیوگ دو فرزند دارد. یکی از این کودکان در سال 2020 درگذشت. او همچنین از شوهر چهارمش، مایکل لاکوود، دو قلو نوجوان دارد. پریسلی و لاکوود طلاق گرفتند و پنج سال اختلاف حضانت داشتند که به پریسلی 60 درصد حضانت و لاک وود 40 درصد حضانت داد. زم، که دوقلوها با پریسلی بودند، او با شوهر اولش زندگی می کرد که اکنون آنها را فرزندان ناتنی خود می داند.

حالا تکلیف کوچکترین فرزندانش چه می شود؟ هستند فرزندان پریسلی وارد نبرد دیگری برای حضانت می شوند?

همه تکان خوردند

دختران جوان پریسلی نه تنها از مرگ مادرشان غمگین هستند، بلکه در مورد اینکه چه ،ی از آنها مراقبت خواهد کرد نیز مطمئن نیستند. در طول نبرد پریسلی و لاکوود و طلاق و حضانت، ادعاهایی از طرف هر دو طرف در مورد تن، اندام والدین وجود داشت و فرزندان برای مدت کوتاهی تحت حضانت ،تی بودند.

کیو ممکن است بخواهد از دادگاه تقاضای مدت بازداشت کند. همچنین، مادربزرگ آنها، پریسیلا پریسلی، ممکن است از دادگاه برای سرپرستی دوقلوها درخواست کند. در کالیفرنیا، به طور معمول، یک والدین بازمانده پس از مرگ والدین دیگر، حضانت فرزندان خود را به عهده می گیرند. با این حال، دادگاه تصمیم می گیرد که چه چیزی به نفع فرزندان است و امکان اعطای حضانت را به شخص دیگری باز می گذارد. از آنجایی که این دختران 14 ساله هستند، ممکن است دادگاه ترجیح آنها را در مورد جایی که می خواهند زندگی کنند نیز در نظر بگیرد.

با این حال، دادگاه به افرادی که والدین در وصیت نامه به ،وان قیم نام می برند اهمیت زیادی می دهد. والدین می دانند چه چیزی برای فرزندانشان بهتر است. بنابراین، اگر پریسلی وصیت نامه ای از خواسته هایش برای قیم دوقلوهایش بگذارد، دادگاه از آن در تصمیم گیری خود استفاده خواهد کرد. به همین دلیل ضروری است که اولویت های سرپرست خود (و انتخاب های پشتیبان) را در یک وصیت نامه فهرست کنید. اگر انتخاب اول شما قادر به خدمت نیست یا مایل به خدمت نیست، دادگاه می تواند گزینه دوم شما را بررسی کند.

ظالم نباش

خواندن سرفصل‌های مرگ افراد مشهور و مشکلاتی که آنها بدون برنامه‌ریزی من، برای املاک داشتند، باید شما را ترغیب کند که برنامه‌ریزی املاک خود را انجام دهید. به خصوص اگر فرزندان ،دسالی دارید، تعیین یک قیم برای آنها بسیار مهم است. آن را به دادگاهی نسپارید که فرزندان و خانواده شما را درک نمی کند.

هنگام انتخاب سرپرست چه نکاتی را باید در نظر گرفت

ممکن است انتخاب های زیادی داشته باشید یا برای شناسایی یک نگهبان کامل مشکل داشته باشید. (هشدار اسپوی،: هیچ نگهبان کاملی وجود ندارد). با این حال، ممکن است سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • رابطه فرزندان شما با سرپرست چیست؟ آیا آنها رابطه نزدیکی دارند؟ آیا آنها با قیم راحت هستند؟
  • آیا فرزندان شما مجبورند برای زندگی با سرپرست خود نقل مکان کنند یا مدرسه را تغییر دهند؟ در نظر بگیرید که انتخاب سرپرست شما چه تأثیری بر فرزندانتان دارد.
  • آیا سرپرست از نظر روحی و جسمی قادر است از فرزندان شما مراقبت کند؟ ممکن است بخواهید که والدینتان به ،وان قیم عمل کنند، اما باید سن و توانایی آنها را برای مراقبت از فرزندانتان تا رسیدن به سن بلوغ در نظر بگیرید.

نیازهای فرزندان خود را در نظر بگیرید

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب یک سرپرست من،، نگاه به شخصیت و موقعیت فردی فرزندانتان است. با پرسیدن موارد زیر نگاه کنید که یک سرپرست چقدر با نیازهای فرزندان شما مطابقت دارد:

  • علایق و فعالیت های فرزند شما چیست؟
  • آیا آنها نیازهای خاصی مانند ناتو، ذهنی یا جسمی دارند؟
  • آیا آنها نگر، پزشکی دارند؟
  • زندگی شخصی آنها چگونه است؟ زندگی م،وی؟
  • هویت یا گرایش آنها چیست؟
  • رفتار و خلق و خوی آنها چگونه است؟

یا الان یا هیچوقت

برنامه ریزی املاک هرگز چیزی نیست که شما بخواهید انجام دهید، با این حال محافظت از خانواده، به ویژه کودکان ،دسال، بسیار مهم است. شما در آ،ین وصیت نامه و وصیت نامه برای فرزندان خود قیم و هر قیم پشتیبان تعیین می کنید. ایجاد یک وصیت نامه خاص ایالت با خدمات آنلاین برنامه ریزی املاک یا با تماس با یک وکیل برنامه ریزی املاک آسان است. فقط انجامش بده

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/what-happens-to-lisa-marie-presleys-children/