دسته‌ها
اخبار

خلاصه اخبار فنی حقوقی از موسسه CLOC: با اخبار از Agiloft، Casepoint، ContractPodAI، Evisort، LinkSquares، LiquidText، Ontra، PERSUIT


این موسسه جه، CLOC، کنفرانس متخصصان عملیات حقوقی که اکنون در ، وگاس در حال برگزاری است، به مک، پیشرو برای شرکت های فناوری حقوقی برای اعلام اخبار محصول تبدیل شده است – به ویژه زم، که این اخبار مربوط به محصولاتی باشد که به بخش های حقوقی شرکت ها و عملیات های حقوقی خدمات ارائه می دهند. امسال تعداد زیادی از محصولات جدید، محصولات پیشرفته و حتی شرکت‌های جدید اعلام شد. و حدس بزنید، موضوع غالب در میان آنها هوش مصنوعی مولد است.

در اینجا خلاصه ای از اخبار تا کنون از CLOC است.

ابتدا، اخبار مربوط به CLOC را که قبلا منتشر کرده ام را ببینید:

اکنون در اینجا اطلاعیه های دیگری وجود دارد که از CLOC منتشر شده است:

Agiloft با Mitratech شریک می شود

آگیلوفت، پلت فرم مدیریت چرخه عمر قرارداد (CLM). مشارکت جدید را اعلام کرد با میتراتک، ارائه دهنده جه، نرم افزار حقوقی، انطباق، و منابع انس،. آگی لافت گفت که هدف این مشارکت ساده‌سازی بخش‌های حقوقی پشته فناوری پیچیده‌تر از طریق ایجاد ارتباط یکپارچه بین TeamConnect Mitratech و CLM Agiloft است. آگی لافت گفت: «ادغام این دو برنامه کاربردی، کارایی، دید و کنترل بیشتری را با خودکارسازی گردش کار و بهبود تبادل داده در قراردادها و موضوعات حقوقی برای عملیات قانونی و کاربران حقوقی داخلی فراهم می‌کند.

Casepoint بررسی پیام های چت را بهبود می بخشد

شرکت کشف الکترونیک مورد دارد ChatViewer را راه اندازی کرد، ارتقاء محصول خود را که برای تسهیل فرآیند بررسی برای پیام های چت، از جمله پیام های برنامه های مکالمه تلفن همراه و ابزارهای همکاری سازم، مانند Slack و Microsoft Teams طراحی شده است. Casepoint گفت که با ChatViewer، کاربران می‌توانند داده‌های چت را به‌طور یکپارچه مشاهده، جستجو، مرتب‌سازی و مدیریت کنند، «به آن‌ها اجازه می‌دهد زمان بررسی و هزینه‌های مربوط به کشف را کاهش دهند».

این شرکت گفت که Casepoint ChatViewer داده‌های چت را در قالبی آشنا و مکالمه ارائه می‌کند و قابلیت‌های فیلتر اضافی را برای راحتی بیشتر ارائه می‌دهد. در ChatViewer، کاربران می توانند یک سند واحد را بر اساس شرکت کنندگان در چت یا بر اساس محدوده تاریخ و زمان فیلتر کنند.

ContractPodAI Leah را به ،وان محصول مستقل هوش مصنوعی ارائه می دهد

شرکت CLM ContractPodAI گفت که لیا، “مرکز خدمات حقوقی” دارای قدرت GPT-4 است که قبلاً اعلام شده بود اکنون به ،وان یک محصول مستقل در دسترس است علاوه بر اینکه یک سرویس در بستر CLM آن است. این شرکت گفت: «بخشی از قدرت هوش مصنوعی مولد توانایی آن در کمک به سازمان‌ها در مقیاس‌پذیری برای رسیدن به نتایج ،ب‌وکار بیشتر و دستیابی به مزیت رقابتی است. اکنون، لیا از تیم‌های حقوقی شرکت‌ها و شرکت‌های حقوقی برای سایر امور حقوقی فراتر از قراردادها پشتیب، خواهد کرد.

این شرکت گفت که این محصول از سه ماژول پشتیب، می کند:

  • Leah Drafts، که از مدل‌های حقوقی آموزش‌دیده برای پشتیب، از سبک پیش‌نویس کاربر و سوابق برای پیش‌نویسی انواع اسناد حقوقی از جمله قراردادها، یادداشت‌های به‌روزرس، نظارتی، یادداشت‌های قانونی، خلاصه‌های پرونده و ارائه‌ها استفاده می‌کند.
  • Leah Reviews، طراحی شده برای کمک به مشتریان در درک، تجزیه و تحلیل و پشتیب، از پرس و جوهای پیچیده در تراکنش ها، M&A، دعاوی حقوقی، قراردادها، انطباق، سیاست ها، و اسناد نظارتی.
  • Leah Extracts، که مشتریان را قادر می‌سازد تا داده‌های قانونی ضروری را از هر سند قانونی تنها با سه کلیک است،اج کنند.

اینجا یک است پیوند به نسخه نمایشی ویدیویی.

Evisort هوش مصنوعی مولد را برای پیش نویس و خط قرمز اضافه می کند

پلت فرم CLM Evisort اعلام کرد در دسترس بودن را اعلام کرد هوش مصنوعی مولد درجه سازم، در پلتفرم مدیریت قرارداد خود برای تسریع بیشتر در تهیه پیش نویس قرارداد، خط قرمز ،، و مذاکره در عین کاهش ریسک. Evisort گفت افزودن هوش مصنوعی مولد به پلتفرم خود، هوش مصنوعی اختصاصی موجود محصول را تقویت می‌کند تا قابلیت‌های جدیدی از جمله:

  • Redlining خودکار که به‌طور خودکار ویرایش‌هایی را برای زبان قرارداد در طول مذاکرات پیشنهاد می‌کند تا توافق‌ها را با کتاب راهنمای سازمان مطابقت دهد.
  • Clause Creator که فوراً پیش نویس بندهای قرارداد جدید را از ابتدا تهیه می کند تا به راحتی در توافق نامه های حین پرواز درج شود یا کتابخانه بندهای تأیید شده سازمان را پر کند.

این شرکت گفت: “با ابزارهای هوش مصنوعی مولد تعبیه شده در ویرایشگر اسناد Evisort، تیم های حقوقی می توانند به طور ایمن و مش، در یک پلت فرم کار کنند و از مزایای آماده سازی خودکار قرارداد بهره مند شوند.”

LinkSquares مدیریت حقوقی سازم، را معرفی می کند

شرکت CLM LinkSquares در حال گسترش عرضه های خود با معرفی LinkSquares Cloud، یک پلت فرم مدیریت حقوقی سازم،. این پلتفرم، قابلیت‌های مدیریت قرارداد و تجزیه و تحلیل نهایی شرکت را با یک محصول جدید ،یب می‌کند. اولویت بندی LinkSquaresطراحی شده برای متمرکز ، کار یک بخش حقوقی در یک مکان، و تیم ها را قادر می سازد تا با بخش های تجاری اضافی همکاری کنند و وظایف و طرح هایی را که نیاز به استراتژی قانونی دارند ایجاد، مدیریت، پیگیری و گزارش دهند. این شرکت گفت که ارائه دسترسی زودهنگام به Prioritize را از 30 ژوئن آغاز خواهد کرد. علاقمندان می توانند در اینجا به لیست انتظار بپیوندید.

LiquidText شامل ChatGPT است

LiquidText، یک محصول نرم افزاری منحصر به فرد یادداشت برداری و تجزیه و تحلیل اسناد، این هفته اعلام کرد ادغام بتا ChatGPT در نسخه iPad آن. من قصد دارم در مورد این موضوع عمیق تر بنویسم، اما نسخه خلاصه این است که ادغام به کاربران اجازه می دهد در مورد هر یا همه اسناد پروژه سؤال بپرسند و LiquidText از ChatGPT برای تجزیه و تحلیل اسناد و ارائه پاسخ استفاده می کند. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا هر جمله‌ای را در یادداشت‌های خود تایپ کنند، و سپس LiquidText از ابزارهای تحلیل م،ایی OpenAI برای پیشنهاد استناد استفاده می‌کند و سپس پیوندهایی به بخش‌هایی از اسنادی که کاربران احتمالاً روی آن‌ها یادداشت می‌کنند، پیوند می‌دهد.

من برای اولین بار در سال 2017 در مورد LiquidText نوشتم و آن را به ،وان یک برنامه توصیف کردم “که ممکن است برای همیشه نحوه خواندن و حاشیه نویسی اسناد پیچیده را تغییر دهد.”

Ontra پلت فرم قراردادها را برای بازارهای خصوصی راه اندازی می کند

شرکت اتوماسیون قرارداد از طرف دیگر اعلام کرد راه اندازی Ontra Synapse، یک پلت فرم مذاکره و مدیریت قرارداد مبتنی بر هوش مصنوعی برای بازارهای خصوصی. به گفته Ontra، قابلیت های این محصول عبارتند از:

  • ارزیابی پیچیدگی یک توافق برای بهینه سازی مذاکرات برای سرعت، هزینه و نتایج.
  • ایجاد سابقه مرتبط برای تسریع در مذاکرات و اطمینان از ثبات در قراردادها.
  • خلاصه قراردادها و تجزیه و تحلیل شرایط برای ارائه بینش ها و گزارش های مبتنی بر داده.

Ontra می‌گوید Synapse اکنون در سیستم عامل قانونی خود یکپارچه شده است، مجموعه‌ای از برنامه‌های SaaS که تشکیل صندوق، عملیات صندوق و سرمایه‌گذاری پورتفولیو را ساده می‌کند.

این شرکت گفت: «مذاکرات قرارداد خودکار برای توافق‌نامه‌های بازارهای خصوصی بسیار دشوار بوده است. با توجه به زبان قراردادی ظریف، فرآیندهای خاص صنعت، و ریسک‌های مرتبط با اشتباهات، شرکت‌ها نمی‌توانند از فناوری‌هایی استفاده کنند که «بیشتر درست است». Ontra Synapse با ،یب م،ن پیشرو در جهان از داده های قراردادهای خاص صنعت با ،یبی نوآورانه از فناوری و تخصص انس، بر این چالش غلبه می کند.

PERSUIT تحلیلگر پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی را اعلام کرد

او استقامت کرد بستری برای منبع یابی و مشارکت در شرکت های حقوقی خارج از کشور اعلام کرد به زودی از هوش مصنوعی و ChatGPT با راه‌اندازی Proposal Analyzer خود استفاده خواهد کرد، ابزاری که برای خلاصه ، پاسخ‌های پیشنهادی چند شرکت طراحی شده و نقاط قوت، ضعف و تفاوت‌های کلیدی را برجسته می‌کند. به گفته این شرکت، این اولین مورد از یک سری بهبودهای برنامه ریزی شده با استفاده از هوش مصنوعی است که در طول سال ارائه خواهد شد. “با لایه‌بندی هوش مصنوعی در فرآیند انتخاب شرکت حقوقی، تیم‌های حقوقی شرکت‌ها این فرصت را خواهند داشت تا پیشنهادات شرکت حقوقی را با دقت و سرعت بیشتری نسبت به قبل ارزیابی و انتخاب کنند.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/05/roundup-of-legal-tech-news-from-cloc-ins،ute-with-news-from-agiloft-casepoint-contractpodai-evisort-linksquares-liquidtext-ontra-persuit.html