دسته‌ها
اخبار

واجد شرایط با پذیرش LEX (2022)


گاهی وکلا برای مدیریت تماس های تلفنی دریافتی خود به کمک کمی نیاز دارند. هیچ ، دوست ندارد با وکیل خود تماس بگیرد و یک منشی تلفنی بگیرد. خدمات پاسخگویی برای مدت طول، در این زمینه کمک کرده اند. دورکاری و دفاتر توزیع شده افزایش یافته است. و وکلا به دنبال پذیرش مجازی خود برای چیزی فراتر از صدایی دوستانه هستند که تلفن ها را برمی دارند. شرکت هایی مانند LEX Reception از گسترش پیشنهادات خود بسیار خوشحال هستند.

بله، شرکت های پذیرش مجازی می توانند در تماس های ورودی کمک کنند. اما LEX می‌تواند در تماس‌های ،وجی، تعیین سرنخ‌های واجد شرایط و حتی تنظیم قرارها کمک کند. به دو زبان اسپ،ایی و ،یسی.

پذیرش LEX فراتر از پاسخگویی

فیلد ، تماس های ورودی، نان و کره پذیرش LEX است. اما آنها در چند سال گذشته تلاش کرده اند تا خدمات خود را افزایش دهند و خدمات خود را در دسترس تر کنند. آنها یک برنامه وب، برنامه تلفن همراه و تلفن نرم افزاری راه اندازی کرده اند تا به وکلا کمک کنند تا از هر کجا به خدمات خود دسترسی داشته باشند. آنها اکنون یک برنامه ویدئو کنفرانس به نام Teleport دارند که مستقیماً در سیستم خود تعبیه شده است. و آنها با بسیاری از محبوب ترین سیستم های مدیریت قانون ادغام می شوند.

با این حال، فراتر از ارتقاء فناوری، LEX همچنین خود را به شریکی جدایی ناپذیر در فرآیند پذیرش یک شرکت حقوقی تبدیل می کند. پذیرش LEX به راحتی می تواند با فیلدسازی و فیلتر ، تماس های دریافتی به کمپین های بازاریابی کمک کند. مهمتر از همه، آنها می توانند تماس های ،وجی برقرار کنند. بنابراین سرنخ‌های واجد شرایط وب می‌توانند از یک انسان کمک کنند تا یک قرار ملاقات با دفتر وکالت تنظیم کنند.

چگونه می توان آن را دریافت کرد

برای یادگیری بیشتر آماده اید؟ ویژگی های بیشتر و نظرات جامعه را در بررسی کامل ما از پذیرش LEX مشاهده کنید. فراموش نکنید که تخفیف Affinity Partner خود را درخواست کنید. یا، اگر آماده هستید که مستقیماً وارد شوید، یک نسخه نمایشی سفارشی در اینجا دریافت کنید LEXReception.com.

آ،ین به روز رس، در 15 نوامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/lex-reception-qualify-leads/