دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکالت

بهتر است سعی کنیم از مدت‌ها قبل یا از ابتدای رسیدن به سن قانونی یک وکیل خوب و زبده در تهران برای مشورت در امور حقوقی خود پیدا کنیم. می‌توانیم برای انتخاب وکیل از خانواده و دوستان و کسانی در اطرافیانمان که کارهای حقوقی انجام داده‌اند استفاده کنیم. اگر در خانواده و دوستان شما شخصی هست که دانشجوی حقوق بوده و یا تحصیلات حقوقی دارد می‌تواند به شما در انتخاب وکیل و پیدا کردن شماره وکیل در تهران کمک کند.

  • در بعضی اوقات بعضی از افراد ممکن از ناآگاهی یک سری افراد سوء استفاده کنند و خود را وکیل پایه یک دادگستری و یا بهترین وکیل تهران معرفی کنند و مبالغ هنگفتی را به عنوان حق الوکاله از انان دریافت کنند.
  • این موضوع قابل بیان است که وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند در خصوص دعاوی قابل طرح در دیوان عدالت اداری شما را راهنمایی نماید، به این سبب می‌توانید به مقاله وکیل دیوان عدالت اداری مراجعه نمایید و در صورت لزوم از وکلای موسسه حقوقی ما مشاوره دریافت نمایید.
  • برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید.
  • یعنی اگر وکیل پایه یک در انجام کاری تقصیر داشته باشد و این تقصیر باعث خسارتی به موکل شود مسئول جبران خسارت موکل است.

وکیل در تهران به صورت تخصصی به اقامه دعوی در پرونده‌های خلع ید، ادعای مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، فسخ اجاره، ملک تجاری سرقفلی، افراز ملک، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه تجارت و … می‌پردازد. ببین یکی از مهم ترین هنرای وکالت سر زبون داشتنش هست ، وقتی شما به دفتر وکیل مراجعه میکنید و وکیل شروع به صحبت کردن میکنه شما حواستونو جمع کنین ، دقت داشته باشین که صدای وکیل یک نواخت نباشه. یعنی صدا در قالب افت و خیز باشه به عبارتی گاهی بلند بشه و گاهی آروم. این فن سخن وری جهت جلب توجه همگان است و وکلایی که یکنواخت حرف میزنن بعضا به خیلی از نکاتشون دقت نمیشه ، سعی کنین از وکلایی که تن صدای بلندی دارن چه خانم و چه آقا انتخاب کنین. اگر ساکن تهران هستید و یا می‌خواهید بسته به نوع پرونده، بهترین وکیل تهران را پیدا کنید با ما همراه باشید.

چگونه می توانیم یک وکیل متخصص پیدا کنیم؟

وکلای تهران در طیف وسیعی از مسائل حقوقی فعالیت می کندد و این امر باعث شده که انتخاب بهترین وکیل تهران که در زمینه مورد نظر شما نیز متخصص باشد را بسیار سخت کرده است. ایران پارس با فراهم کردن جمعی از وکلای متخصص تهران، انتخاب بهترین وکیل تهران را برای شما راحت کرده است. وکلا و کارشناسان ما در بنیاد وکلا، دارای روابط عمومی قوی، فن بیان بالا و از همه مهمتر سطح علمی بسیار بالا برای ارائه راهکارهای حقوقی لازم در خصوص مراحل انجام و پیگیری تمام دعاوی و شکایات به شما هستند. برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند.

وکیل در زنجان

بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که به قانون تجارت و نیز قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد. با روند دعاوی مالی در دادگاه، اجرای ثبت و شورای حل اختلاف آشنا باشد. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد. وکیل پایه یک دادگستری در انواع حوزه های حقوقی می تواند فعالیت کند اما معمولا هر وکیل در یک یا چند حوزه تخصص دارد که وکیل پایه یک دادگستری در تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد. به طور مثال زمانی که ما بیمار می‌شویم برای درمان خود نیاز به معالجه توسط دکتر داریم زیرا با خود درمانی عوارضی همچون مرگ می‌تواند نزدیک ما باشد.

وظیفه بهترین وکیل تهران چیست؟

وکلا برای پیشبرد بهتر کارهای موکل باید مدارک مربوط به پرونده را جمع آوری کرده و برای دفاع از موکل آن را به دادگاه ارائه دهند و برای اطلاعات بیشتر و بررسی پرونده موکل خود در جلسات و مذاکره ها شرکت کنند و همواره با موکل خود در ارتباط باشد. دکتر حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 12 سال سابقه دارند، ایشان استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشند و یکی از پژوهشگران برتر و پژوهشگر بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن هستند. برای این که بهترین وکیل تهران را انتخاب کنید باید تحقیق و بررسی های زیادی انجام دهید تا یکی از مجرب ترین و کاربلدترین وکلای تهران را انتخاب نمایید. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند.