دسته‌ها
اخبار

دفاتر Am Law 100 فاقد کارایی هستند: دقیقه صبح


اتاق برای بهبود – طبق Savills 2023، علیرغم تلاش‌های شرکت‌ها در طی دهه‌ها برای بهبود استفاده از فضا، فضای اداری Am Law 100 به آن اندازه که می‌توانست کارآمد نیست، با میانگین نسبت فوت مربع به ازای هر وکیل که «هنوز نسبتاً بالا» است. گزارش محک زدن مانند برندا ساپینو جفریس از Law.com گزارش می دهدمتوسط ​​راندمان در میان دفاتر Am Law 100 985 فوت مربع به ازای هر وکیل است، که بالاتر از 500-750 sf/atty است که بسیاری از شرکت ها به ،وان نرخ اشغال هدف استفاده می کنند. این گزارش می‌گوید شرکت‌های Am Law 25 تا حدودی کارآمدتر هستند، با 30% دفاتر با 750 SF/atty یا کمتر، اما تنها 24% از بقیه Am Law 100 در آن سطح. با این حال، این گزارش نشان می‌دهد که تعداد متراژ مربع احتمالاً بیشتر از آن چیزی است که می‌توانست باشد، زیرا دفاتر به طور کامل اشغال نمی‌شوند و در صورت عدم استفاده از دفاتر، نسبت متراژ مربع به وکیل علی‌رغم کارآمدی دفتر افزایش می‌یابد. همچنین لازم به ذکر است که در این گزارش مشخص نشده است که آیا همه آن دفاتر خالی هستند زیرا مردم مشغول همکاری و نوآوری در مناطق مش، هستند.

در یک نام چیست؟ – ،وان افسر ارشد حقوقی بلندتر به نظر می رسد، اما، همانطور که گزارش Trudy Knockless از Law.com، برخی از GCها در واقع مسئولیت های گسترده تری دارند. و در حالی که شرکت ها به ایجاد نقش های CLO ادامه می دهند، رشد در حال کند شدن است. بر اساس مطالعه لینکدین که بر روی بیش از 500000 نفر استخدام شده است، استخدام‌ها با ،وان “افسر حقوقی ارشد” از سال 2019 تا 2022 72 درصد افزایش یافته است. اما این مطالعه نشان داد که در سال 2022، آ،ین سال از آن دوره سه ساله، تنها 3 درصد افزایش یافت – نشانه ای از اینکه روند شرکتی برای ارتقاء ،وان حقوقی برتر از مشاور عمومی به CLO در حال کند شدن است. استخدام‌کنندگان، مشاوران داخلی و دیگر ناظران قانونی می‌گویند که ،وان (به ظاهر) CLO مد شده تا حدی برای منع،‌کننده تکامل روسای حقوقی به مشاوران قابل اعتماد برای کل ،ب‌وکار، به جای متخصصان کاملاً حقوقی، مد شده است. کریگ گاترز، که یک سال پیش به ،وان مدیر ارشد حقوقی به شرکت هوش مصنوعی Veritone پیوست، گفت، در ا،ر شرکت‌ها، این ،وان واقعاً مهم نیست. او گفت: “برای من، نمونه کارها بسیار مهمتر از ،وان است.”

روی رادار – GlaxoSmithKline و Teva Pharmaceutical روز سه شنبه با یک اقدام ک،ی ضد انحصار سیلی خوردند در دادگاه منطقه شرقی پنسیلو،ا در مورد محصولات قرص Lamictal. این شکایت مدعی است که متهمان برای به تاخیر انداختن رقابت ژنریک برای Lamictal، یک داروی نسخه‌ای که برای درمان صرع، اختلال دوقطبی و سایر بیماری‌های پزشکی استفاده می‌شود، توسط GlaxoSmithKline موافقت ،د که نسخه ژنریک مجاز ارزان‌تر دارو را در رقابت با Teva عرضه نکند. هنوز وکیل برای متهمان حاضر نشده است. این شکایت توسط برگر مونتاگ ثبت شد. Garwin Gerstein & Fisher و دیگر شرکت های شاکی. کیس 2:23-cv-00480 است، Morris & Dickson Co., LLC v. Glaxosmithkline LLC et al. اساز آ،ین معاملات و دعاوی حقوقی با جدید مطلع شوید رادار Law.com.


انتخاب سر دبیر

شما ممکن است دوست داشته باشید

5 دقیقه مطالعه کنید

5 دقیقه مطالعه کنید

4 دقیقه مطالعه کنید

3 دقیقه مطالعه کنید

بیشتر از ALM

اشتراک حق بیمه

با این اشتراک، دسترسی نامحدودی به محتوای ممتاز با کیفیت بالا، آنلاین و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی دریافت خواهید کرد. این برای وکلای دارای مجوز در حوزه های قضایی متعدد یا برای وکلایی که ا،امات CLE خود را برآورده کرده اند، اما نیاز به دسترسی به اطلاعات منابع برای حوزه های کاری خود دارند، عالی است.
اکنون مشاهده کنید

حساب های تیم

خدمات اشتراک حساب تیم ما برای تیم های حقوقی از چهار وکیل یا بیشتر است. به هر وکیل اجازه دسترسی نامحدود به محتوای ممتاز با کیفیت بالا و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی همراه با دسترسی اداری برای مدیریت آسان CLE برای کل تیم داده می شود.
اکنون مشاهده کنید

اشتراک های بسته

با 2 گزینه بسته ما به برخی از آگاه ترین و با تجربه ترین وکلا دسترسی پیدا کنید! بسته‌های انطباق ما توسط مشاوران CLE تنظیم می‌شوند و شامل موضوعات و چالش‌های قانونی فعلی در صنعت می‌شوند. گزینه دوم ما به شما امکان می دهد بسته نرم افزاری خود را بسازید و محتوایی را که به نیازهای شما مربوط می شود را به صورت استراتژیک انتخاب کنید. قیمت هر دو گزینه ی،ان است.
اکنون مشاهده کنید

در Law.com مش، شوید

اخبار و اطلاعات مهمی را که برای اتخاذ تصمیمات قانونی آگاهانه نیاز دارید، از دست ندهید. اکنون به Law.com بپیوندید!

دسترسی نامحدود به Law.com

دسترسی به انتشارات رایگان ALM اضافی

هر 30 روز یک مقاله* رایگان در سراسر شبکه اشتراک ALM

تخفیف های انحصاری در رویدادها و نشریات ALM




منبع: https://feeds.feedblitz.com/-/726730199/0/law/legal-news/