دسته‌ها
اخبار

بایگانی‌ها شیراز وکیل نوین سامانه معرفی وکیل تخصصی در کشور-وکالت

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.

  • بدین ترتیب شما می توانید با توجه به نیاز و زمینه پرونده خود و با اطمینان خاطر به انتخاب یکی از این وکلا بپردازید.
  • در دادگاه های شیراز، مانند سایر شهرها دعاوی مختلفی رخ می دهد پس مردم این شهر به وکیلی مجرب نیاز دارند تا در صورت بروز مشکل به او مراجعه کنند.
  • از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد.
  • برخی از وکلا زمینه فعالیت خود را املاک قرار داده و با کسب تجربه و دانش اندوزی مربوطه و با تسلط به قوانین ثبت و سایر قوانین مربوطه سعی می‌کنند خود را به عنوان یک وکیل متخصص املاک به مخاطبین معرفی کنند وکیل املاک باید به قوانین ثبتی نیز آشنا باشد چون احتمالاً بسیاری از پرونده های املاک مرتبط با ثبت است .

چنانچه متهم ، خود وکیل معرفی نکند یا وکیل او بدون اعلام عذر موجه در دادگاه حاضر نشود ، تعیین وکیل تسخیری الزامی است و چنانچه وکیل تسخیری بدون اعلام عذر موجه در جلسه رسیدگی حاضر نشود ، دادگاه ضمن عزل او ، وکیل تسخیری دیگری را تعیین می کند . وکیل آنلاین تقاضای خود را مبنی‌بر موضوع مشاوره از طریق تلفن و یا واتس‌اپ یا سایر راه‌های ارتباطی در سایت بیان می‌نماید. مطابق با اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در همه دادگاه‌ها طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد. در لیست بالا می توانیم لیست کاملی از موسسات حقوقی شیراز را مشاهده نمایید در بالای نام هر یک از افراد کلمه موسسات حقوقی قرار داده شده است که می توانید تشخیص دهید آن مورد موسسه حقوقی می باشد یا خیر. یک وکیل خوب در شیراز وکیلی است که بتواند سریع ترین و کم هزینه ترین راه را برای موکلش بیابد.

ادامه حقوق تجارت

امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد. دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است. وکیل فتح‌پور عضو هیات منصفه مطبوعات بوده و در زمینه پرونده‌های امنیتی و جرایم کلان اقتصادی قبول وکالت می‌نمایند.

هرآنچه باید درباره بازار وکیل شیراز بدانید:

در گذشته، تمام کارهای بازرگانی، خریدوفروش کالاهای داخلی و خارجی و مبادلات همگی در حجره‌‌های این بازار انجام می‌گرفت. در واقع بازار وکیل در آن دوران مانند قلب واقعی شیراز بود که تمام امور بازرگانی در آنجا به جریان می‌افتاد. بازار وکیل در ردیف آثار تاریخی کشور به شماره ۹۲۴ به ثبت ملی شده است. وکیل شخصی است که از قانون اطلاعات کاملی دارد و به موجب عقد قرارداد موطف می شود که امور حقوقی شخص دیگری را به عهده بگیرد .

یک وکیل خوب در شیراز باید علاوه بر تخصص و تجربه کافی ، شهرت و خوشنامی داشته باشد . علاوه بر اینکه وکیل باید تحصیلات و تخصص در حوزه ی کاری خود داشته باشد ، سابقه ی کاری وکیل نیز بسیار مهم می باشد . امروزه افراد برای حل اختلافات خود به مراجع قضایی مراجعه می کنند و برای منفعت بیشتر و صرفه جویی در زمان و هزینه از وکیل متخصص کمک می گیریم . در جرائم موضوع بند های (الف)،(ب)،(پ)و(ت) ماده (۳۰۲) این قانون ، جلسه رسیدگی بدون حضور وکیل متهم تشکیل نمی شود .

گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. بازار وکیل ورودی‌های متفاوتی دارد که می‌توانید برای رسیدن به بازار از آن‌ها استفاده کنید. بازار وکیل شیراز هم‌اکنون محل فروش کالاهای مختلف ایرانی و وارداتی است. برجسته‌ترین کالاهایی که در آن به فروش می‌رسد انواع فرش‌های دستباف و ماشینی ایرانی، پارچه و زیور‌آلات سنتی است.

وکیل تهدید در شیراز

همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند. آقای حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی می باشند.