دسته‌ها
اخبار

با گسترش آن فراتر از اتوماسیون اسناد به ایجاد بستری برای ساخت محصولات حقوقی آنلاین، نام تجاری مجدد را به عنوان Gavel ثبت کنید


اسنادشرکتی که پلتفرم اتوماسیون بدون کد آن توسط شرکت های حقوقی و سازمان های حقوقی برای خودکارسازی ایجاد اسناد حقوقی استفاده می شود، در حال تغییر نام تجاری با نام جدید است. ،ل، برای منع، ، بهتر گسترش مداوم آن به ،وان پلتفرمی که شرکت های حقوقی، سازمان های حقوقی و استارت آپ های حقوقی فناوری می توانند محصولات قانونی آنلاین را ایجاد کنند.

بنیانگذار و مدیر عامل: “،نی وجود دارد که طی 10 سال آینده، 90 درصد خدمات حقوقی به صورت آنلاین ارائه خواهد شد.” درنا معینی قبل از اعلام امروز به من گفت. ما می‌خواهیم زیرساختی باشیم که بر اساس آن ساخته شده است و این مسیری است که در آن همه ویژگی‌های خود را ایجاد می‌کنیم.»

در ارتباط با تغییر نام تجاری، این شرکت همچنین اعلام می کند که یک مدیر ارشد فناوری جدید را استخدام کرده است. پیر مارتین، که دارای 15 سال تجربه رهبری فناوری است. قبل از پیوستن به Do،ate در نوامبر گذشته، مارتین شرکت نرم‌افزار لجستیکی Beacon را تأسیس کرد و آن را افزایش داد. پیش از این، او در توسعه نرم افزار و نقش های رهبری مهندسی در آمازون و مایکروسافت خدمت کرده است.

درنا معینی

در حالی که این شرکت به ارائه و پشتیب، از محصول اصلی اتوماسیون اسناد خود ادامه خواهد داد، این برند مجدد قصد دارد تعهد خود را برای خدمت به ،وان زیرساختی برای متخصصان حقوقی برای “اتوماتیک ، تخصص خود” با ایجاد محصولات حقوقی آنلاین تأیید کند و اکنون بر ادامه کار تمرکز خواهد کرد. برای اضافه ، ویژگی هایی که این امکان را فراهم می کند. در حال حاضر، Gavel اجزایی مانند پورتال مشتری و صورتحساب محصول را اضافه کرده است و به زودی ویژگی های ارتباطی بیشتری را ادغام خواهد کرد.

چندین شرکت و شرکت حقوقی قبلاً از پلتفرم Do،ate برای ساخت محصولات قانونی استفاده می ،د، از جمله شرکت ها سلام طلاق و حقوقی مالک و شرکت حقوقی ویلسون سونسینی، معینی به من گفت. آنچه که ما متوجه شده‌ایم این است که تعداد زیادی از مشتریان ما در حال ساخت چیزهایی هستند که بسیار فراتر از اتوماسیون اسناد هستند – ساخت محصولات قانونی کامل و تمام عیار که واقعاً به مقیاس‌پذیری اقدامات آنها کمک می‌کند.

در واقع، او گفت، در سال‌های اخیر، استارت‌آپ‌هایی که محصولات خود را بر روی Gavel ساخته‌اند، بیش از 25 میلیون دلار سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز جمع‌آوری کرده‌اند و این شرکت مشتری، دارد که محصولات خود را در حداقل 23 کشور مختلف و 18 زبان مختلف بر روی پلتفرم خود تولید می‌کنند.

مانند یک پلتفرم بدون کد مانند فضای مربعی پلتفرم Gavel به متخصصان حقوقی بدون پیشینه کدنویسی اجازه می دهد تا محصولاتی را بسازند، از ابزارهایی که فقط در داخل مورد استفاده قرار می گیرند، ابزارهای ،یبی که ویژگی های DIY را با کمک حقوقی عملی ،یب می کنند، تا ابزارهایی که کاملاً DIY هستند، Moini. گفت.

وکلا می‌توانند اقدامات خود را فراتر از آنچه که اگر خدمات یک به یک انجام می‌دادند، افزایش دهند. و آن‌ها می‌توانند به این طبقه متوسط ​​ضعیف خدمت کنند که در واقع نوعی درآمد قابل تصرف برای ،ج ، دارد.»

فرآیند قابل اعتماد

معینی گفت: با توجه به استفاده روزافزون از پلتفرم برای ایجاد محصولات، این شرکت شروع به محدود ، نام خود کرد. “این به قطعه اتوماسیون اسناد اشاره دارد، اما تصویری را برای متخصصان حقوقی از آنچه که می توانند بلند مدت بسازند، ترسیم نمی کند.”

این شرکت نام Gavel را به این دلیل انتخاب کرد که قرن‌ها از گال برای بیان نهایی بودن در تصمیم‌گیری و یک فرآیند قابل اعتماد استفاده می‌شد.

معینی گفت: «این دقیقاً همان چیزی است که مشتریان ما روی پلتفرم ما ایجاد می کنند. آنها در حال ایجاد این گردش کارها و این محصولات قانونی هستند که تمام تخصص خود را در آن قرار داده اند و مشتریان یا مشتریان آنها نیز به ،ه خود می توانند به آنها اعتماد کنند تا روندی برای رسیدن به حل و فصل یک موضوع خاص ارائه کنند. این یک موضوع معاملاتی یا دعوی قضایی است.

ما می‌خواهیم پلتفرمی باشیم که شما این ابزارها را بر روی آن می‌سازید، و در هر جایی که در طیف تولیدی من، هستید، می‌خواهیم مجموعه ابزار مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهیم.»

معینی گفت که این آ،ین تحول شرکتش، حلقه تقریباً کامل او را به شرکتی که در ابتدا تأسیس کرده بود، می برد. همانطور که زم، که او این شرکت را در سال 2017 راه اندازی کرد، نوشتم، این شرکت در ابتدا HelpSelf Legal نام داشت و یک پلت فرم خودکار برای کمک به ،ن برای دریافت دستورات بازدارنده خشونت خانگی بود. فناوری اتوماسیون اسناد زیربنای آن سایت آنقدر موفق بود که مورد توجه شرکت قرار گرفت.

معینی گفت: «ما اکنون تقریباً به دور کامل رفته‌ایم تا به مردم اجازه دهیم کل پلتفرم را بسازند، مانند آنچه من در سال 2017 در آن پلت فرم خشونت خانگی ساخته بودم. ما اکنون می‌خواهیم به متخصصان حقوقی اجازه دهیم تا کل مجموعه را بسازند – نه فقط اتوماسیون اسناد، بلکه ورود به سیستم، پرداخت‌ها، روش‌های متعدد صورت‌حساب، خدمات جداسازی‌شده، پیام‌رس، درون‌برنامه، خودکار اسناد، ذخیره‌سازی اطلاعات و موارد دیگر.»

منظور معینی با “ذخیره اطلاعات” توانایی مشتریان برای ایجاد پروفایل در پلتفرم و ذخیره اطلاعات پروفایل خود است. او این پتانسیل را می بیند که به مشتریان اجازه دهد به پلتفرم مجوز دهند تا داده های خود را با سایر وکلایی که در این پلتفرم نیز هستند به اشتراک بگذارند. به ،وان مثال، ممکن است یک مشتری یک سال با یک وکیل در پلت فرم برای ایجاد یک طرح ملکی کار کرده باشد، و سپس، سال بعد، طلاق بگیرد. اگر مشتری از وکیلی استفاده کند که در پلتفرم است، مشتری می تواند اجازه انتقال داده ها را بدهد.

جایی که حقوقی می رود

Gavel برای استفاده از پلتفرم خود بر اساس اشتراک SaaS هزینه می گیرد. همه قیمت ها هست در وب سایت خود ذکر شده است. مشتریان می توانند در مورد استفاده خود از پلتفرم شفاف باشند یا بر،ب سفید محصولات خود را برای پنهان ، هرگونه اشاره ای به شرکت نشان دهند. گفتنی است، چشم انداز معینی این است که پلتفرم Gavel در بین متخصصان حقوقی و مصرف کنندگان حقوقی آنقدر قابل اعتماد شود که توسعه دهندگان از این که بگویند محصولشان در Gavel است سود می برند.

مشتریان این شرکت شامل موسسات حقوقی در هر اندازه هستند، اما معینی تفاوت هایی را در نحوه استفاده شرکت های با اندازه های مختلف از این پلت فرم می بیند.

شرکت‌های بزرگ‌تر تمایل دارند از Gavel بیشتر برای پروژه‌های داخلی و اتوماسیون اسناد استفاده کنند، در حالی که شرکت‌های کوچک بیشتر از آن برای ساخت محصولات مشتری‌محور استفاده می‌کنند.

«شرکت‌های کوچک‌تر واقعاً در ابتدا در تلاش هستند تا ابزارهای خود را با مشتریان روبرو کنند. صرف نظر از اینکه آنها به طور کامل یک محصول قانونی تولید می کنند یا نه، حداقل ابزارهایی را که توسعه می دهند در معرض دید مشتری قرار می دهند.”

Gavel نیز راه اندازی کرده است بازار که در آن بازدیدکنندگان می توانند برنامه های ایجاد شده با استفاده از پلتفرم Gavel را پیدا کرده و استفاده کنند. برخی را می توان به صورت رایگان استفاده کرد، برخی دیگر نیاز به پرداخت دارند.

بسیاری از برنامه‌ها توسط آژانس‌های خدمات حقوقی ایجاد شده‌اند، مانند گروهی از فرم‌های تامین اجتماعی که توسط خدمات حقوقی منطقه‌ای مینه‌سوتا ایجاد شده‌اند.

این تغییر نام تجاری نمادی از تمرکز و تعهد ما به این حوزه است، زیرا من فکر می‌کنم برخی از افراد برخی از این ویژگی‌ها را به ،وان کمکی به پلتفرم اتوماسیون اسناد می‌دانند، اما تمرکز ما در جهت شرکت و شرکت ما بسیار زیاد است. ستاره شمالی ما ما معتقدیم که این مسیری است که حرفه وکالت به آن سمت می رود.»


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/do،ate-re،nds-as-gavel-as-it-expands-beyond-do،ent-automation-into-providing-a-platform-for-building-online-legal-،ucts.html