دسته‌ها
اخبار

بهترين وکیل مشهد ليست 10 تایی بهترين وکلا مشهد مجله حقوقی وکیلم باش

امروزه اکثر کشورها در سیستم های قضایی خود به مشاوران حقوقی حرفه ای نیاز دارند. بهترین وکیل خانم در مشهد یک متخصص حقوقی واجد شرایط است که علاوه بر نمایندگی و دفاع از موکلان خود در دادگاه، مشاوره تخصصی نیز ارائه می دهد. اینجانب عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید. انتخاب وکیل کاملا اختیاری است و هیچ دادگاهی نمی تواند فردی را مجبور به داشتن وکیل کند. اما همواره توصیه می شود افرادی که با قوانین آشنا نیستند و دچار مشکلات حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، ثبتی و … می شوند، از وکیلی مجرب و متخصص کمک بگیرند تا درصد موفقیت آن ها در دادگاه بالا رود و هم این وکیل یاعث می شود روند بررسی پرونده سریع تر پیش برود.

  • از نظر آقای افشاری یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد.
  • وکیل قرارداد در مشهد در رسیدگی به مسائل ناشی از قراردادها متخصص است و می تواند برای طیف گسترده ای از مسائل مربوط به قرارداد با او مشورت شود.
  • مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است.
  • یکی از شکایات رایج موکلان این است که نمی دانند در روند پرونده حقوقی چه می گذرد یا اینکه نمی توانند با وکیل خود تماس بگیرند.
  • وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضاییه بخشی از رزومه ایشان است.از دیگر بخش های رزومه وکیل قاسمی می توان به مدیر عامل و عضو هیات مدیره موسسه حقوقی و داوری، کارشناس سابق دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران و و عضو فعال سازمان بسیج حقوق دانان اشاره کرد.

قبل از هر چیزی باید بدانید که دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع خواهند شد. بر این اساس خواسته حقوقی شما باید به صورت آشکار در برگه چاپی دادخواست نوشته شود که می بایست جهت ارجاع به شعب به دفتر شعبه اول دادگستری مراجعه شود. اگر که پرونده مورد صلاحیت شوراهای حل اختلاف قرار بگیرد به شوراها ارجاع والا به محاکم حقوقی ارجاع داده می شود تا به دادخواست حقوقی مورد نظر، رسیدگی بشود.

تا از بهترین وکیل مشهد【سال1401】⚖️

همانطور که از این اصطلاح پیداست، وکلای خانواده در مشهد بر مسائلی تمرکز می کنند که بر خانواده ها تأثیر می گذارد. آنها به مسائلی مانند طلاق، خشونت خانگی، فرزندخواندگی و حضانت فرزند می پردازند. وظایف متداول دیگر وکیل خانواده شامل تهیه پیش نویس قراردادهای حضانت، وصیت نامه، قراردادهای قبل از ازدواج و سایر اسناد است، وکیل خانواده همچنین بر املاک خانواده نظارت می کنند. در یک موقعیت دشوار، گیج کننده یا پیچیده، افراد و شرکت ها ممکن است به شدت به دنبال راهنمایی یک متخصص حقوقی قابل اعتماد باشند.

به موجب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد. اما در شهر های بسیار کوچک که دادگاه خانواده تشکیل نشده است دادگاه مستقر در آن حوزه به امور مربوط به دعاوی خانوده رسیدگی می کند اما در خصوص پرونده های اصل نکاح و انحلال آن، به نزدیک ترین دادگاه خانواده ارجاع می شود. هر وکیلی، صرف نظر از معروفیت حرفه ای یا حجم کاری، باید زمانی را برای حمایت از ارائه خدمات حقوقی به افراد محروم اختصاص دهد. ارائه خدمات حقوقی رایگان به کسانی که قادر به پرداخت هزینه های وکالت نیستند، یک تعهد اخلاقی برای هر وکیل در مشهد و همچنین به طور کلی حرفه وکالت است.

ارتباط با ما از طریق شماره تماس 09152055986

از سال ۱۳۷۶ واژه سرقفلی و حق کسب و پیشه توسط قانون گذار از یکدیگر تفکیک شد، بنابر تعریف قانون گذار، دریافت مبلغ سرقفلی بین مستاجر و موجر توافق می‌شود، اما در مورد حق کسب و پیشه این مبلغ اصولا توسط دادگاه و کارشناس مشخص می‌گردد. در صورتی که شخص به سن قانونی رسیده باشد، اما بعد از سن بلوغ به هر دلیلی اهلیت او ثابت نشود می‌توان لغو حکم رشد او را از دادگاه خواستار شد. رفتار وکیل در مشهد باید مطابق با الزامات قانون باشد، هم در خدمات حرفه ای به موکلان و هم در امور تجاری و شخصی وکیل. وکیل باید از رویه های قانون فقط برای اهداف قانونی و نه برای آزار و اذیت یا ارعاب دیگران استفاده کند.

اصولا قراداد مشارکت در ساخت بین سازنده و مالک یا مالکین زمین منعقد می‌شود. اهمیت این قرارداد به دلیل مشخص شدن سهم هرکدام از طرفین قرارداد مطابق با توافق آنها در قرارداد است. معمولا این گونه قراردادها به دلیل اهمیتی که دارند در دفترخانه‌ها و یا دفاتر وکلا به امضا می‌رسند. نکته ای که در مورد این دست قراردادها با توجه به اهمیت آنها باید مد نظر داشت لحاظ کردن تمام نکات از جمله سرمایه طرفین قرارداد در مشارکت، هزینه‌های ساخت و این که چه کسی و به چه مقدار متحمل این هزینه است، خواهد بود. ضمنا هزینه دادرسی در مورد طلب مهریه بر عهده خواهان که همان زوجه است خواهد بود، مگر این که زن به دلیل عدم توانایی مالی پرداخت هزینه دادرسی اعلام اعسار کند که در این صورت دادگاه زوج را موظف به پرداخت هزینه دادرسی خواهد کرد. در قوانین و ماده های مقرر شده در خصوص مهریه و نحوه قسط بندی مهریه ، میزان مهریه و یا میزان اقساط مهریه هیچ چیزی وضع نشده است و تماما اختیار تعیین مهریه برای خانم ها را قاضی مربوطه به رسیدگی پرونده شما تعیین می نماید.