دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل در مشهد 09152491040 وکیل خوب در مشهد دادپلاس

از سوابق آقای قاسمی می توان به عنوان های مدیر عامل و عضو هیات مدیره موسسه حقوقی و داوری، عضو فعال سازمان بسیج حقوق دانان و کارشناس اسبق دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران اشاره کرد. مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند. آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ی موفق داشته که دادنامه‌های صادره و ابراز رضایت موکلین وی موجب گردیده نام ایشان جزو وکلای برتر مشهد قرار بگیرد.

  • این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد.
  • از ویژگی های وکلای خوب دادگستری داشتن تخصص، صداقت و امانت داری می باشد و همچنین در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل خود را با راهنمایی غلط در مسیری دور و ناآشنا غرق نمی کند.
  • حوزه فعالیت ایشان بر روی پرونده های خانواده، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، ارث و وصیت و … است.
  • با توجه به حساسیت پرونده های کیفری و درک تاثیر زندگی شخصی افراد در پی نتایج پرونده، وکلای دادیاران در چند جلسه به جمع اوری اطلاعات و بررسی پرونده میپردازند.

یک وکیل خوب در مشهد این پتانسیل را دارد که تأثیر چشمگیر و مثبتی بر زندگی موکل خود داشته باشد. خواه از طریق کمک به آنها در حل یک موضوع دشوار قانون، محافظت از آنها در برابر اتهامات نادرست، وکلا از افراد در برخی از چالش‌برانگیزترین زمان‌های زندگیشان دفاع می‌کنند. مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران است که تعداد بسیار زیادی جمعیت دارد. افراد زیادی در مشهد هستند که برای انجام کارهای حقوقی، مالی، مشکلات خانوادگی و غیره به وکیل نیاز دارند. اما قبل از انتخاب وکیل، باید با ویژگی‌های یک وکیل خوب آشنایی داشته باشید تا بتوانید راحت‌تر کارهای خود را پیش ببرید.

وبسایت ایران وکیل با هدف تسهیل یافتن وکیل در سراسر ایران فعالیت خود را آغاز نمود. این وبسایت افتخار این را دارد که تا کنون افراد زیادی که به دنبال وکیل بودند توانسته اند از طریق این سایت با وکلای متخصص مشکل حقوقی خود را حل نمایند. وکیل مهناز دلاویز دارای مدرک کارشناسی بوده و در این مقطع به مطالعه حقوق خصوصی پرداخته است. این وکیل متخصص در مورد پرونده‌های خانواده از جمله دعاوی ارث، طلاق، استرداد جهیزیه، حضانت، الزام به ثبت ازدواج، تمکین و نفقه کار می‌کند و حرفه زیادی در کار خود دارد.

۴-محمد نظری نیا

افراد متخصص در ارتباط با امور حقوقی به‌عنوان وکیل پایه‌یک دادگستری در جامعه حضور دارند. وکیل پایه‌یک می‌تواند پرونده‌های حقوقی یا کیفری را بپذیرد و دفتر وکالت تأسیس نماید. اگر می خواهید بهترین وکیل مشهد را انتخاب کنید باید بدانید که وکیل خوب در مشهد چه ویژگی هایی دارد. در صورتی که نیاز به وکیل خانواده دارید، با توجه به رضایت موکلان و به نتیجه رسیدن پرونده ها ما وکیل مهناز دلاویز را به شما معرفی میکنیم. ایشان پرونده های متعددی در زمینه های کیفری و حقوقی داشته اند که نتیجه مطلوبی هم به دست آمده است.رضایت مندی موکلان گواه این مطلب می باشد.فلذا وکیل بهروش به دلیل آشنایی با قوانین و مسیرهای کوتاه رسیدن به نتیجه، زمان کمتری برای پرونده طی می‌کند.

سرکار خانم الناز سادات مدنیان

پاسخ می دهد برای این موضوع حالات مختلفی متصور است ؛ طبق ماده 12قانون حمایت خانواده” در دعاوی و امور خانوادگی مربوط به زوجین ،زوجه می تواد در دادگاه محل اقامت خوانده یا محل سکونت خود اقامه دعوی کند مگر در موردی که خواسته ،مطالبه مهریه غیر منقول باشد.” مسئله‌ی شما باید برای وکیلی که انتخاب می‌کنید، مهم باشد تا بتواند از بهترین راه‌ها برای حل مشکل شما استفاده کند. به همین دلیل وکیل دلسوزی لازم است که توانایی همدردی با شما را داشته باشد تا شرایط فعلی که برای شما پیش آمده است را درک کند.

جهت مشاوره با ما در ارتباط باشید

وکیل باید توانایی برقراری ارتباط به شیوه ای سازمان یافته و قابل فهم را داشته باشد. هنگامی که از شما خواسته می شود تصمیمی بگیرید یا اقدام به عملی کنید، وکیل باید گزینه های موجود، مزایا و معایب قانونی مراحل مختلف و سایر موارد مرتبط با تصمیم شما را توضیح دهد. و اگر فکر می کنید ممکن است به یک وکیل در مشهد نیاز داشته باشید، حداقل با یک وکیل خوب در مشهد تماس بگیرید تا ببینید آیا او می تواند کمک کند یا خیر. وکیل دادگستری از خود سخن نمی‌گوید و برای خود اقدام نمی‌کند بلکه به نیابت از جانب موکل اقامه دعوا می نماید، دادخواست تقدیم و خواسته وی را در نزد مقام صلاحیتدار قضایی ارائه می کند. بابت تهیه این لیست از اسامی وکلای برتر مشهد به عنوان یک شهروند مشهدی از شما ممنونم.