دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل مشهد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️

طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود. ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند. درغیر این صورت بدون وجود هیچ گونه مدرک و شاهدی طلب وصول از شخص بدهکار توسط دادگاه امری غیر ممکن است مگر این که مدرک شفاهی ، کتبی و یا حضور شاهدی برای قاضی محرز شود.

  • باید از وکیل بپرسید که چگونه شما را از پیشرفت موضوع و بهترین راه برای برقراری ارتباط با آنها، چه از طریق تلفن همراه، ایمیل یا ملاقات حضوری مطلع می کند.
  • در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد.
  • وکلا به حل اختلافات بین طرفین معمولاً به دلیل رفتار ناعادلانه، عمل غیرقانونی یا بی عدالتی کمک خواهند کرد.

شادی همتا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از خدمات وکالتی خانم همتا می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. خانم همتا بیش از چند صد پرونده در مورد دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی حقوقی دارد که با کوشش و پشتکار در زمینه وکالت و تعهد داشتن به کار خود توانسته آنها را به نتیجه دلخواه موکل برساند و مراجعین همیشه با رضایت از دفتر وکالت ایشان خارج شده به این دلیل می‌توان خانم شفا را از بهترین وکلای مشهد عنوان کرد.

اطلاعات تماس

باید در تمام وظایف حرفه ای، با غیرت و در چارچوب قانون به دنبال منافع موکل باشد. یک وکیل باید با موکل در مورد وکالت ارتباط برقرار کند و اطلاعات مربوط به وکالت موکل را محرمانه نگه دارد. به عنوان مثال، آنها به عنوان یک قاعده کلی به قربانیانی که به عنوان یک بیمار توسط پزشک یا بیمارستان آسیب دیده اند، کمک می کنند. زمانی می‌توان خسارت دریافت کرد که یک وکیل قصور پزشکی بتواند ثابت کند که سطح خدمات ارائه‌دهنده مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی، استاندارد نبوده است.

۵. ارائه توضیحات به موکل

© کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه می‌باشد. بر طبق قانون مذکور وجود قاضی مشاور زن علاوه بر قاضی رسیدگی کننده پیش بینی شده است قضات دادگاه خانواده می بایستی متاهل و حداقل چهار سال سابقه خدمت قضایی داشته باشند. هنگامی که افراد قراردادی را امضا یا منعقد می کنند، سؤالات حقوقی کلیدی مطرح می شود.

به محض ثبت پرونده مدیر دفتر دادگاه پرونده را به جهت تعیین وقت رسیدگی به نظر دادگاه می فرستد. یک وکیل در مشهد معمولاً اولین نقطه تماس برای شخصی است که به دنبال مشاوره حقوقی است. افرادی که به دنبال وکیل در مشهد هستند اغلب از اعضای خانواده، دوستان، همکاران یا دیگران راهنمایی دریافت می کنند.

لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند. مجید شادمان دارای مدرک کارشناس ارشد بوده و به عنوان مدیر عامل موسسه حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فعالیت می‌کند. وکیل مجید شادمان بیش از 15 سال در مؤسسه حقوقی و قضایی فعالیت داشته و به مدت 10 سال نیز به عنوان وکیل دادگستری مشغول فعالیت است. کسانی که به دنبال بهترین وکلا مشهد هستند، می‌توانند وحید حسین زاده را به عنوان یکی از بهترین وکلای این شهر انتخاب کنند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در دعاوی ملکی و خانواده به صورت تخصصی کار خود را پیش می‌برند.

مسئولیت های یک وکیل در مشهد

پس از انعقاد قرارداد شما اطلاعات و دانسته های خود را جهت تسریع در انجام پرونده به ما میدهید. با شماره های۰۹۱۵۱۸۲۴۶۸۸ – ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان از ما بگیرید. حذف نام همسر قبلی از شناسنامه پس از امر طلاق، اخذ گواهی فوت و موارد ثبتی افراد را راهنمایی نماید.