دسته‌ها
اخبار

در پادکست LawNext: آیا هوش مصنوعی GPT-3.5 می تواند در آزمون وکالت قبول شود؟ ما فهمیدیم



از زمان انتشار مدل GPT-3.5 Open AI در دسامبر و ChatGPT مرتبط، گمانه زنی ها در مورد اینکه چگونه این نسل بعدی هوش مصنوعی می تواند حرفه حقوقی را به هم بزند، شایع شده است. اما همانطور که دیگران حدس می زنند، دو محقق و دانشمند حقوق، دنیل مارتین کاتز و مایکل بوماریتو، GPT 3.5 را بر عهده بگیرید و آن را وادار کنید که بیشترین تست های اضطراب آور را در مسیر وکیل شدن – شرکت در آزمون وکالت انجام دهد.

چطور شد؟ کاتز و بوماریتو اخیراً نتایج را در مقاله خود منتشر ،د. GPT در آزمون وکالت شرکت می کندو در این ،مت از LawNext، آنها به من ملحق می شوند تا در مورد اینکه چرا این آزمایش را انجام دادند، چگونه نتیجه داد و همه اینها برای آینده هوش مصنوعی در قانون چه م،ایی دارد، بحث می کنند.

کاتز استاد حقوق در کالج حقوق شیکاگو-کنت و مدیر علمی هر دو آزمایشگاه حقوق در فناوری ایلینوی، کالج حقوق شیکاگو-کنت و مرکز بوسریوس برای فناوری حقوقی و علم داده در هامبورگ آلمان او یکی از بنیانگذاران و CSO است 273 سرمایه گذاریو قبلاً شرکت حقوقی هوش مصنوعی LexPredict را تأسیس کرد که توسط Elevate در سال 2018 ،یداری شد.

Bommarito یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت 273 Ventures و یک کارآفرین و سرمایه گذار سریالی با بیش از 20 سال تجربه در صنایع مالی، حقوقی و فناوری است. او که یکی از بنیانگذاران LexPredict با Katz بود، همچنین Telly، یک پلت فرم منبع باز تله متری، و licens.io، یک شرکت امنیت اطلاعات و داده های انطباق را تأسیس کرد. او استادیار کالج حقوق دانشگاه ایالتی میشیگان است.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هر جا که به پاد،ت ها گوش می دهید، یک بررسی برای ما بگذارید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/on-lawnext-podcast-can-the-ai-of-gpt-3-5-p،-the-bar-exam-we-find-out.html